پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

مشاور رتبه های برتر کنکور کیست؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

طی سالیان اخیر به دلیل وجود رقابت سنگین بین داوطلبان کنکور، همه به دنبال این هستند که مشاور رتبه های برتر و تک رقمی کنکور کیست. اگر شما نیز برای شرکت در آزمون کنکور به دنبال کسب رتبه‌ بالا هستید، می‌توانید با کمک مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو، با حضور بهترین مشاور های کنکور کرج به هدف خود نزدیک شوید. در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید تا بیشتر بدانیم مشاوره رتبه های برتر و تک رقمی کنکور چه کسی بوده است؟

فهرست مطالب

پیش از هرچیز بدانید بهترین مشاور کنکور کسی است که دارای تجربیات و دانش زیادی در زمینه راهنمایی داوطلبان کنکور است. مشاور کسی است که به تمام چم و خم مسیری که داوطلبان کنکور برای رسیدن به موفقیت می پیمایند، کاملا آگاه است. بنابراین با شناخت درست از این مسیر پر فراز و نشیب، اقدام به راهنمایی و مشاوره دادن می‌کند. او تلاش می‌کند به حرکت داوطلبان در مسیر رسیدن به هدف نهایی، جهت بدهد و خود نیز داوطلبان را همراهی نماید.

مشاوره کنکور تجربی

مشاور رتبه های برتر و تک رقمی کنکور کیست

پیش از اینکه بدانیم مشاور رتبه های برتر و تک رقمی کنکور کیست، لازم به ذکر است بهترین مشاور کنکور کسی است که با ویژگی‌های خود، باعث رشد توانایی‌های محصلان و ایجاد اطمینان و اعتماد بنفس در آن‌ها شود. همچنین تسلط کامل بر مباحث کتاب درسی نیز از دیگر ویژگی‌های مشاوران خبره به شمار می‌آید.

فراموش نکنید که مشاور نباید شما را با دیگران مقایسه کند. شک نکنید که در مشاوره کنکور رتبه های برتر و تک رقمی کنکور ، هدف مشاور فقط رقابت داوطلب با توانایی های دیروز او بوده است و هرگز با مقایسه اعتماد بنفس او را تخریب نکرده است.

بهترین مشاور تحصیلی و کنکور باید قادر باشد برنامه‌ریزی درسی استانداردی را به محصل ارائه نماید. این برنامه که با توجه به روحیات و سطح علمی محصل گردآوری می‌شود، از انعطاف بالایی برخوردار است. در روند اجرای برنامه‌ها، لازم است امور تحصیلی داوطلب توسط مشاور به صورت منظم پیگیری شود و نسبت به نقاط ضعف و قوت وی شناخت پیدا کند.

بیشتر بخوانید: دردل های یک مشاور کنکور 

علاوه بر این، بهترین مشاور کنکور نحوه مطالعه هدفمند و تکنیک‌های یادگیری را به محصل یادآوری مینماید و با تقویت مهارت تست‌زنی، مدیریت زمان و مدیریت استرس را به او آموزش می دهد. از دیگر ویژگی‌ها این است که مشاور فردی منظم بوده و همیشه برای محصل در دسترس باشد تا در صورت نیاز داوطلب از او کمک بخواهد.

اگر مشاور از شما میخواهد کارهای خارق العاده بکنید و از همه دنیای نوجوانیتان برای کنکور صرف نظر کنید، شک نکنید که این روش بهترین مشاور های کنکور و نحوه مشاوره رتبه های برتر و تک رقمی نبوده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاور تحصیلی این است که به جوانب روانشناسی نیز آگاه باشد. به این معنا که در مسیر مطالعه برای کنکور، اغلب محصلان طی یک دوره دچار ناامیدی، سرخوردگی و یاس می‌شوند. در این مقطع مشاور باید با جملات انگیزشی و روحیه دادن به محصل، او را بازیابی و به ادامه مسیر تشویق نماید.

بهترین مشاور رتبه های برتر و تک رقمی کنکور کیست و ویژگی‌های او

مشاوران رتبه‌های برتر کنکور چه کسانی بودند؟

شاید برای اغلب داوطلبان کنکور این سوال پیش آمده باشد که مشاور رتبه های برتر و تک رقمی کنکور کیست. همچنین برخی از داوطلبان و والدین در داشتن یا نداشتن مشاور دچار سردرگمی می‌شوند. آن‌ها لزوم وجود مشاور در کمک به داوطلب جهت کسب رتبه بالا در کنکور را نادیده می‌گیرند.

اما لازم به ذکر است که محصلان با انتخاب یک مشاور خوب و مسئولیت‌پذیر می توانند سختی‌های این مسیر پر فراز و نشیب را راحت‌تر طی کرده و به نتیجه دلخواه برسند. برخی فکر میکنند بهترین مشاور های کنکور کسانی هستند که خود نیز دارای رتبه‌های تک‌رقمی یا دورقمی در کنکور سالیان گذشته بوده‌اند، و چون خودشان رتبه برتر بوده اند میتوانند بهترین راهنمای محصلان برای دستیابی به موفقیت باشند.

همیشه گفته ایم و بازهم میگوییم! تبدیل شدن به رتبه های برتر و تک رقمی کنکور یک فرمول خاص ندارد که بگوییم چون کسی رتبه برتر بوده است پس میتواند مرا نیز به رتبه بودن برساند! شاید ورشی که او برای درس خواندن داشته است با روحیات من یا دانش آموزم ناسازگار باشد! شاید شرایط زندگی شخصی و خانوادگی او و من متفاوت بوده و درنتیجه من نتوانم کارهایی که او کرده است را تکرار کند!

بنابر این بهترین مشاور کنکور کسی است که با آگاهی کامل از شرایط شما و باتوجه به ویژگی های شخصیتی شما برنامه درس خواندن شما را تنظیم کند!  اگر یک جلسه با مشاوران مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو برنامه ریزی داشته باشید، تفاوت بهترین مشاور متخصص کنکور را با یک رتبه برتر صرف را متوجه خواهید شد.

مشاور رتبه های برتر کنکور رشته ریاضی فیزیک

فردی که در کنکور رشته ریاضی فیزیک بهترین رتبه را کسب کرده و در رشته‌ای خوب در دانشگاه‌های طراز اول کشور به ادامه تحصیل مشغول است، می‌تواند بهترین مشاور کنکور برای داوطلبان این رشته در مسیر رسیدن به موفقیت باشد. البته این دلیل بر این نیست که مشاوره کنکور همه رتبه های برتر و تک رقمی رشته ریاضی و فیزیک از میان داوطلبان سالهای گذشته بوده باشند. در ادامه به این مطلب که مشاور رتبه های برتر و تک رقمی کنکور ریاضی و فیزیک کیست اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: معرفی رتبه های برتر کنکور 1400

مشاوره رتبه های تک رقمی و برتر کنکور های تجربی و ریاضی و انسانی

مشاور رتبه برتر کنکور امیرحسین شیردل

آقای شیردل از شهر گنبد در کنکور 1400 موفق به کسب رتبه 76 کشوری در رشته ریاضی فیزیک شد. او که طی سالیان اخیر عضو خانواده کانون فرهنگی آموزش قلم‌چی بود، در آزمون‌ها به صورت پیوسته شرکت می‌کرد. شیردل در سال 1400 توانست با کمک پشتیبان ویژه نتیجه خیلی خوبی به دست آورد. امیرحسین با کمک این موسسه و مشاوران آن‌، در حال حاضر در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف مشغول به ادامه تحصیل است.

میبینید که امیرحسین شیر دل بدون حضور یک رتبه برتر دیگر در کنار خودش توانسته به رتبه دورقمی در کنکور ریاضی دست پیدا کند. پس مشاور رتبه های برتر کنکور همیشه گران قیمت و الزاما موفق در کنکور نبوده اند!

مشاوره محمدمعین صمدی از رتبه های برتر کنکور 1400

دیگر داوطلب برتر کنکور آقای صمدی از همدان است که از ششم دبستان در آزمون‌های کانون فرهنگی آموزش قلم‌چی شرکت می‌کرد و توانست به چنین رتبه خوبی در کنکور دست پیدا کند. رتبه محمدمعین صمدی در کنکور 1400 عدد 24 بود .او که چندین سال به طور متوالی در این آزمون‌ها شرکت کرده بود، اطلاعاتی از او مبنی بر انتخاب مشاور در این مسیر در دسترس نیست. پس همیشه هم رتبه های برتر و تک رقمی و دو رقمی کنکور به کمک مشاور به نتیجه نمیرسند و ترجیح میدهند خودشان برای خودشان برنامه ریزی کنند.

اما همانطور که اطلاع داریم، محصلانی که در آزمون‌های قلم‌چی شرکت می‌کنند، می‌توانند از پشتیبان‌های موسسه کمک و راهنمایی بگیرند.

مشاور سید مهدی طباطبایی رتبه 63 کشوری ریاضی فیزیک

آقای طباطبایی از دیگر داوطلبان کنکوری بود که در سال 1400 توانست با رتبه بالایی پذیرفته شود. او در مدتی که برای کنکور مطالعه می‌کرد، از مشاوران ارشد موسسه کنکوری حرف آخر کمک می‌گرفت و توانست با راهنمایی‌های آن‌ها، این مسیر پر فراز و نشیب را برای خود هموار کند. سید مهدی طباطبایی از داوطلبان پرهزینه ای بوده است که با انتخاب بهترین مشاور کنکور برای رسیدن به رتبه برتر تلاش کرد.

هلیا شاکری رتبه 25 کشوری ریاضی فیزیک

خانم شاکری از شهر ساری موفق شد رتبه 25 کشوری در کنکور 1400 را به دست بیاورد. او یکی از شرکت‌کنندگان آزمون‌های قلم‌چی بود که به صورت پیوسته در آن‌ها شرکت می‌کرد. در این مسیر از راهنمایی‌های مشاوران ویژه کانون قلم‌چی نیز استفاده کرد و توانست در کنکور موفق ظاهر شود. پس تا اینجا متوجه شدیم که بیشتر رتبه های برتر کنکور ریاضی و فیزیک از مشاور تخصصی کنکور بهره نبرده اند و به مشاوره های غیر تخصصی پشتیبان ها بهره برده اند.

شاید همین افراد اگر بهترین مشاور کنکور را انتخاب میکردند میتوانستند رتبه های تک رقمی و حتی اول را کسب کنند!

مشاوره رتبه های برتر کنکور تجربی

افرادی که به عنوان بهترین مشاور در موسسه های کنکور مشغول فعالیت هستند، درواقع دارندگان رتبه‌های بالا در کنکور سالیان گذشته هستند. آن‌ها با این کار قصد دارند تجربیات خود را با داوطلبان کنکور به اشتراک بگذارند و آن‌ها را در جهت رسیدن به موفقیت یاری کنند. در ادامه مطلب اشاره می‌کنیم که مشاوره رتبه‌های برتر و تک رقمی کنکور تجربی کیست. با مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو دیگر نگران انتخاب بهترین مشاور کنکور در کرج نباشید! ارائه مشاوره تلفنی تحصیلی و آنلاین از خدمات ویژه مرکز مشاوره کنکور آکو است.

مشاور رتبه های برتر و تک رقمی کنکور تجربی 1400

مشاور کنکور علیرضا بیت سیاح رتبه 33 کشوری علوم تجربی

آقای بیت سیاح از شادگان دارای رتبه 33 کشوری در رشته علوم تجربی سال 1400 است. او برای دستیابی به موفقیت از کمک بهترین مشاور های کنکور موسسه حرف آخر بهره برده است. مشاور او در این موسسه، خانم دکتر فرزانه بود. دکتر فرزانه که خود نیز یکی از رتبه‌های برتر کنکور بوده اند، که فارغ‌التحصیل دانشگاه شهید بهشتی هستند. پس در رشته تجربی انتخاب رتبه های برتر کنکور به عنوان مشاور اهمیت بیشتری دارد.

مشاوره کنکور امیر مهدی حسینی از رتبه های برتر کنکور تجربی

آقای حسینی که با شرکت در کنکور 1400 توانست رتبه 94 را کسب کند، از خدمات مشاوره موسسه حرف آخر برای رتبه دو رقمی در کنکور تجربی استفاده کرده است. او با کمک‌ و راهنمایی دکتر علیجانی، مشاور ارشد دپارتمان رتبه برتر موسسه حرف آخر، توانست به چنین رتبه خوبی دست پیدا کند. لازم است اشاره کنیم که دکتر علیجانی رتبه 1 کنکور را در سال 92 در کنکور تجربی کسب کرده بودند.

انتخاب دکتر علیجانی از رتبه های برتر کنکور تجربی در سال 92 به عنوان مشاوره تخصصی کنکور ، اهمیت انتخاب بهترین مشاور را برای موفقیت در رشته تجربی نمایان تر میکند.

فرزاد بهرام لو رتبه 69 کشوری علوم تجربی

آقای بهرام لو دارای رتبه 69 کنکور تجربی است که توانسته با کمک مشاور های برتر موسسه کنکور آسان است به این رتبه دست پیدا کند. او با این رتبه توانست در رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شود و در حال حاضر مشغول به تحصیل است.

مشاور نیلوفر ترکی از رتبه های برتر کنکور 1400

خانم ترکی که موفق به کسب رتبه 19 کنکور در رشته تجربی شدند، طی سالیان متوالی در آزمون‌های کانون فرهنگی آموزش قلم‌چی شرکت کرده بود. او علاوه بر شرکت مستمر در آزمون‌ها، از کمک‌ و راهنمایی‌های پشتیبان ویژه قلم‌چی نیز بهره‌مند بود. به این ترتیب توانست به چنین نتیجه درخشانی دست پیدا کند.

بی شک خانم نیلوفر ترکی که توانسته اند بدون کمک گرفتن از بهترین مشاور های موسسات کنکور جزور رتبه های برتر کنکور تجربی باشند، راز دیگری برای کسب رتبه دو رقمی در  این آزمون دارند! درباره ویژگی های برنامه ریزی تخصصی ایشان اطلاعات خاصی در دست نداریم.

سارا معرف‌پور رتبه 29 کشوری علوم تجربی

یکی دیگر از رتبه های برتر کنکور تجربی 1400 خانم معرف‌پور است که او نیز موسسه حرف آخر را به عنوان مشاور برای خود انتخاب کرد. او با کمک خانم دکتر فرزانه که یکی از برجسته‌ترین مشاوران در موسسه حرف آخر است، توانست رتبه بسیار خوبی کسب کند.

مشاور رتبه های برتر کنکور رشته علوم انسانی

داوطلبان کنکور برای رسیدن به موفقیت راه‌های گوناگونی را انتخاب می‌کنند. یکی از این راه‌ها که برحسب تجربه، نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته، کمک گرفتن از مشاوران مسئولیت‌پذیر و کاربلد برای دستیابی به رتبه بالا در کنکور است. در ادامه بیشتر به این مطلب که مشاور رتبه های برتر و تک رقمی کنکور کیست می‌پردازیم. مشاور های کنکور آکو بهترین های کنکور کرج در کنار شما هستند.

پی ان جی 2

مشاور علی آخوندی رتبه 58 کشوری علوم انسانی

یکی از دارندگان رتبه برتر در کنکور 1400 آقای آخوندی است. او نیز مانند اغلب رتبه‌های برتر، برای رسیدن به این جایگاه از راهنمایی‌های مشاوران برجسته کمک گرفته است. او از خدمات مشاوره‌ موسسه آیدی نوین بهره‌مند شده و توانسته رتبه بسیار خوبی کسب کند.

مشاوره کنکور علی اکبر رحیمی‌نژاد رتبه برتر کنکور انسانی

آقای رحیمی‌نژاد دیگر داوطلبی بود که توانست به کمک مشاور های کانون قلمچی یکی از رتبه های برتر کنکور 1400 را از آن خود کند. رتبه علی اکبر در کنکور 1400 رشته انسانی رتبه 30 کشوری بود. او برای رسیدن به این رتبه، علاوه بر تلاش فردی و شرکت در آزمون‌های قلم‌چی، از مشورت و راهنمایی مشاوران ویژه کانون فرهنگی آموزش قلم‌چی نیز استفاده کرده است.

لیلا علمی رتبه 22 کشوری علوم انسانی

رتبه 22 کنکور 1400 در رشته علوم انسانی توسط خانم علمی کسب شد. او برای رسیدن به موفقیت، موسسه‌ای معتبر را انتخاب نمود و با کمک مشاوران متعهد توانست به رتبه بالایی دست پیدا کند. مشاوره های تخصصی توسط مشاور های با تجربه در یکی از بهترین موسسه های کنکور یعنی در موسسه حرف آخر به او کمک کردند که بتواند به چنین نتیجه درخشانی برسد و رتبه های برتر کنکور انسانی را ازان خود کند.

مشاوره محمد قاضی‌زاده از رتبه های برتر کنکور انسانی

یکی دیگر از داوطلبانی که توانست غول کنکور انسانی را شکست دهد و به رتبه خوبی برسد، آقای قاضی‌زاده است. محمد قاضی زاده رتبه 5 کشوری رابدست آورد. او برای رسیدن به رتبه دو رقمی در کنکور از کمک های مشاوره تخصصی مشاور های موسسه کنکور حرف آخر بهره برد و توانست آن‌ها را به درستی در آزمون کنکور به کار ببندد.

بهترین مرکز مشاور تخصصی کنکور کرج درباره رتبه شدن میگوید

همانطور که اشاره کردیم، به منظور کسب آگاهی درباره اینکه مشاور رتبه های برتر کنکور کیست، لازم است یک سری ویژگی‌ها را در نظر گرفت. مشاورانی که برای کنکور به داوطلبان کمک می‌کنند، باید خود نیز جزو رتبه‌های برتر کنکور سالیان گذشته باشند. و یا حداقل آنقدر تجربه داشته باشند و با دانش آموزان مختلف دست و پنجه نرم کرده باشند که بتوانند با در نظر گرفتن شرایط زندگی شما بهترین برنامه ریزی را برایتان داشته باشند.

هرچند حتی بهترین مشاور کنکور نیز به تنهایی نمیتواند شما را به یکی از رتبه های برتر کنکور تبدیل کند. اول و دوم و سوم و هزارمین فاکتور مهم برای تبدیل شدن به رتبه های تک رقمی کنکور شما هستید و مشاور در این میان فقط به تلاش ها و جنگجویی شما مسیر میدهد.

اگر به درستی بتوانید بهترین مشاور کنکور را انتخاب کنید، میتوان با اطمینان گفت که آنها از چالش‌های پیش‌رو در این مسیر پر فراز و نشیب مطلع هستند و می‌توانند استرس‌ها و نگرانی‌های داوطلب را کاملا درک کنند و برای رفع آن‌ها به داوطلب کمک کنند. همچنین با ذکر نام رتبه های برتر کنکور 1400و نام مشاوره آن‌ها، قصد داشتیم به داوطلبان کنکور در انتخاب بهترین مشاور کنکور برای رسیدن به موفقیت کمکی کرده باشیم. مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو بهترین مشاور های کنکور را در اختیار شما خواهد گذاشت.

آیا رتبه های برتر از مشاور استفاده میکنند؟

بله اکثر رتبه های برتر از مشاور های متخصص کنکور برای برنامه ریزی درسی استفاده میکنن.

آیا مشاور هر رشته برای رتبه تک رقمی شدن در کنکور متفاوت خواهد بود؟

عموما رشته ها دروس متفاوتی دارند. اما مشاوران عموما توانایی بررسی این موضوع را دارند.

مشاور رتبه های برتر کنکور کیست؟

اولین و بهترین مشاور رتبه های برتر کنکور خودشان و هدفشان است. در مرحله دوم موسسات کنکور میتوانند برای رتبه تک رقمی شدن به آنها کمک کنند.

بهترین مشاور کنکور در کرج کیست؟

بهترین مشاور های کنکور در کرج به اتفاق مرکز مشاوره تخصصی آکو را با هدف تجمع تمرکز فعالیت مشاوره تحصیلی و کنکور در کرج تاسیس کرده اند و منتظر حضور گرم شما هستند.

آیا مشاور تخصصی برای رشته ها در آکو وجود دارد؟

بله! در مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو ، برای هر گروه آزمایشی علاوه بر حضور بهترین مشاور های کنکور کرج، پشتیبان های اختصاصی نیز در نظر گرفته شده است. در مرکز مشاوره کنکور آکو برای رشته های زبان و هنر و حتی فنی و حرفه ای نیز مشاور متخصص در نظر گرفته شده است.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا