پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

نرگس لک بهترین مشاور کنکور انسانی 1403 با سختی های کنکور همراه شماست!

5/5 - (1 امتیاز)

کنکور انسانی این روز ها با رشد تعداد داوطلبان به دومین رشته مورد علاقه دانش آموزان تبدیل شده است و با رقابتی که بین دانش آموزان ایجاد شده است کار مشاوره تخصصی کنکور انسانی سخت تر از همیشه است. حتی اگر بهترین مشاور کنکور انسانی هم باشید بازهم چالش هایی را در مسیر دارید که انتظار ش را نداشتید.

در این مطلب قصد داریم کار هایی که در جلسات مشاوره رشته علوم انسانی باید داشته باشید را به صورت تخصصی برایتان توضیح دهیم و در این مسیر از خانم نرگس لک مشاور ارشد مجموعه که بر حسب علاقه مشاوره کنکور انسانی را برای داوطلبان انجام میدهند کمک گرفتیم.

برای مشاوره سابقه کار خانم نرگس لک در تیم مشاوره تحصیلی آکو روی لینک زرد کلیک کنید و اگر مایل به رزرو جلسه مشاوره با ایشان برای سال های دهم، یازدهم و دوازدهم هستید، روی تصویر زیر کلیک کنید.

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

بهترین مشاور کنکور انسانی با چه چالش هایی در کارش روبرو است؟

خب هر کاری سختی خودش را دارد و اصلا اگر سختی در کار نباشد، پیشرفت بی معنی میشود. به همین دلیل است که هرروز تلاش میکنم بهتر باشم و در زمینه کاری خودم پیشرفت کنم! اما به هرحال من به عنوان مشاور و مشاور تخصصی کنکور انسانی در اولین قدم باید با شما روراست باشم! یعنی باید بدونید کجاها به خاطر شرایطی که داریم قراره باهم به مشکل بخوریم و باتوجه به شرایطی که تو به عنوان شاگرد و داوطلب کنکور داری براش راه حل پیدا کنیم.

  • کم بودن تنوع منابع و اساتید زبر دست در کنکور انسانی بیداد میکنه!

اگر به دنبال استاد زیست بگردید، بهترین استاد های زیست رو به راحتی میتونید از اینترنت پیدا کنید یا مثلا همه میدونن که بهترین استاد شیمی که کلی هم نتایج مثبت داشته کیه! اما شما به عنوان یک دانش آموز رشته انسانی آیا میدونید بهترین استاد اقتصاد کنکور کیه؟ یا اگه بخواید بهترین استاد فلسفه و منطق رو انتخاب کنید کی میتونه براتون درست تدریس کنه؟ نه! چون اهمیتی به منابع و کلاس های این رشته داده نمیشه.

همه میدونن که کتاب زیست خیلی سبز بهترین برای دانش آموز های سطح متوسط رو به بالاس(یعنی عموم دانش آموزان). ولی اکثرا کسی نمیدونه دانش آموزان قوی رشته انسانی باید چه کتابی رو به عنوان کتاب کمک آموزشی سطح بالا انتخاب کنن!

اینجاست که اهمیت مشاوره تخصصی کنکور انسانی مشخص میشه. کسی که سال ها با دانش آموزان انسانی کار کرده و الان همه مباحث رو براتون شفاف سازی میکنه. روش مطالعه اشون رو بلده و میتونه بهت کمک کنه حتی بدون استاد هم درصد خوبی توی درس هات بزنی! ویدئو زیر رو ببین!

  • رشته های بدون کنکور دانشگاه های آزاد کار ما مشاور ها رو خراب میکنه!

خیلی از رشته های برتر کنکور انسانی مثل روانشناسی و حقوق در دانشگاه های آزاد به ویژه در تهران به صورت بدون کنکور ارائه میشود و همین موضوع داوطلبان را برای تلاش بیشتر مردد میکند!

این وظیفه مشاور کنکور انسانی است که شما را به راه درست و آینده داری هدایت کند. در غیر این صورت شما هم مثل همه بچه هایی که مدیریت خوانده اند اما الان در بازار کار غیرمرتبط کار میکنند خواهید بود! یا کسانی که با هزار امید و آرزو حقوق خوندن و الان حتی ددر حد دستیار یک وکیل هم اطلاعات حقوقی ندارن! بجز مشاوره تحصیلی که در طول سال میگیری اهمیت انتخاب رشته و آینده نگری برای بازار کار رو هم فراموش نکن.

  • تک منبعی بودن بعضی درس ها مثل اقتصاد یا منطق و فلسفه مسئله است!

تک کتابی بودن در خیلی جاها به ویژه در دوره جمع بندی و در دورانی که میخواهید از تابستان برای مطالعه پایه شروع کنید به نفع شماست و چون لقمه های کوچک تری در مقابل شماست به اندازه کنکور تجربی که سه تا کتاب زیست باید بخونید ترسناک و پیوسته نمیشه.

اما برای برنامه ریزی و مطالعه هماهنگ درس های کنکور انسانی برای بچه ها خیلی راحت نیست. همونطوری که در مصاحبه با رتبه 570 کنکور انسانی که الان دارن دبیری عربی میخونن متوجه شدیم قبل از کمک گرفتن از مشاور در جمع بندی درس هاش چقدر مشکل داشت.

  • دانستن تکنیک های تست زنی برای انسانی ها مهمتر از تجربی و ریاضی

سوالات کنکور انسانی 1402 رو نگاه کردی؟ فقط 5 دقیقه طول میکشه تا سوالات رو بخونی و درک کنی ازت چی میخواد و به کدوم بخش از کتاب مربوطه! حتی خیلی جاها در درس روانشناسی نظر شخصی دانش آموز رو هم خواستن! پس این یعنی اگه مدیریت زمان بلد نباشی و نتونی از تکنیک های تست زنی به درستی استفاده کنی، تا به خودت بیای میبینی دفترچه رو ازت گرفتن و تو هنوز به نصف سوالات نرسیدی.

میدونی چرا از تجربی و ریاضی سخت تره چون بعضی از همین سوالات 5 دقیقه ای هیچ نکته خاصی ندارن و فقط چون طولانی ان آدم میترسه بخونه و جواب بده! حالا اگه تو به اندازه کافی توی تست زنی خبره شده باشی میدونی که کجاهای سوال برات مشخص میکنه کار راحته یا آسون و به قول آقای حاج کرم (که خیلی چیز ها در زمینه مشاوره تحصیلی به من یاد دادن) نحوه سوال خوندنت مثل رتبه های برتر میشه!

بهترین مشاوره کنکور انسانی

در جلسه مشاوره رشته علوم انسانی چیکار باید بکنیم؟

نه تنها در مشاوره رشته علوم انسانی بلکه در هر جلسه مشاوره ای اولین قدم باید تعیین هدف و نقطه ای که الان هستی باشه. اگه از تابستون شروع کردی که صحبت های رتبه برتر کنکور رو درباره ساعت مطالعه تابستان از دست نده و اگر هم الان حدودای مهرماهه که داری به دنبال بهترین مشاور کنکور انسانی میگردی، رتبه 572 کنکور انسانی درباره شروع از مهرماه برای قبولی کنکور بیشتر میتونه برات توضیح بده.

خب برگردیم سر اینکه در جلسه مشاوره چیکار باید بکنیم؟ اول از همه اینکه تو باید با مشاور حداقل یک جلسه حضوری و رو در رو صحبت کنی. نه اینکه آنلاین نشه ها! میشه ولی جلسه آنلاین حسی که تو به مشاور داری و حسی که او به تو داره رو مشخص نمیکنه. تو قراره این آدم رو حداقل یک سال کامل در کنار خودت داشته باشی پس اگه دوستش نداری بهتره همون جلسه اول بیخیال بشی.

دوم هم اینکه در اون جلسه باید هدفت و مسیری که باید بهش برسی رو مشخص کنی. مثلا اگه دانشگاه فرهنگیان میخوای و الان تراز آزمون هات زیر 5000 هست، خب مشخص کن که برای بالا رفتن این تراز چه برنامه هایی داریم؟ توانایی تو به عنوان دانش آموز چقدر هست و توانایی مشاور برای برنامه ریزی درست چقدر هست؟

بهترین انگیزه برای هدف گذاری هم شناخت رشته ها و بازار کار واقعیشونه! درآمد و بازار کار بچه های بدون کنکور و بچه های روزانه است! بازارکاری که برای بچه ای دانشگاه های برتر کشور وجود دارد اصلا با رشته های بدون کنکور قابل مقایسه نیست! پس از همون اول مشخص کن که برای چی داری تلاش میکنی.

بی هدفی یعنی فقط تست زدن و درس خوندن و آزمون دادن، شاید الان نه ولی دم کنکور بدون شک تورو از پا درمیاره.

در جلسات مشاوره ات باید برنامه بگیری و بدونی که دقیقا در هفته آینده چه مسیری رو قراره طی کنی؟ در برنامه هات باید ایستگاه های جبرانی باشه ولی به اندازه! نه اونقد که تنبل بشی نه اونقد که اگه یه روز از برنامه عقب موندی کل هفته رو از دست بدی. ببین تو کلا تا کنکور 1403 اگه از اول تیر ماه یعنی بعد از پایان امتحانات خرداد 1402 هم شروع کرده باشی(که میدونم قطعا چند هفته استراحت کردی) حدودا 370 یا 380 روز وقت داری. یعنی فقط 54 هفته!

پس برای تو هر هفته یه قدمه و کلا هم 50 قدم میتونی برداری. فکر نکن زمان زیاده و جبران میکنی! از همین الان با گرفتن یک مشاور کنکور انسانی کارت رو شروع کن و قدم هات رو هدر نده!

چطور بهترین مشاوره کنکور انسانی رو پیدا کنم؟

موقع انتخاب بهترین مشاور کنکور حالا هر کنکوری که هست چه کنکور انسانی چه ریاضی، چه تجربی و چه فنی حرفه ای، باید یادت باشه که دوتا دروغ رو باور نکنی. اول اینکه مشاوره ما تضمینیه و تو اگه مبلغ n تومن بدی قطعا رشته ای که میخوای قبول میشی و دوم هم اینککه من بهترین مشاور کنکور انسانی رو در کل ایران میدم!

نه هیچکس میتونه بهترین مشاور کنکور برای همه دانش آموز ها باشه و نه هیچکس به جز خودت میتونه تورو به هدفت برسونه. بله مشاوره انگیزشی موثره، مشاور کنکور موثره، برنامه ریزی موثره، منابع موثره اما همه اینها باهم 30 تا 40 درصد احتمال قبولی تو رو بیشتر میکنن. (مگر اینکه به خرید صندلی کنکور یا خرید سوالات کنکور فکر کنی!)

بقیه کار رو فقط خودت میتونی برای خودت انجام بدی. میتونم بگم هیچ ربطی به کلاسی که ثبت نام میکنی نداره و برنامه ریزی و پشتکار میتونه تورو به هدفت برسونه.

اینکه قبول کنی یک سال باید از تفریحاتت بگذری و به نکاتی که مشاور در این مسیر در اختیارت میذاره توجه کنی تو رو به موفقیت میرسونه!

با همه این تفاسیر ما تمام تلاشمون رو میکنیم که بهترین خدمات مشاوره کنکور رو در اختیار شما بگذاریم و روز به روز خودمون رو با شرایط جدید کنکور آپدیت کنیم. برای رزرو وقت مشاوره میتونی با شماره 02633408944 تماس بگیری یا از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو با پشتیبانان ما در ارتباط باشی.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا