پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های حلی سنج

مدرسه علامه حلی یکی از مدارس زیر مجموعه سازمان پرورش استعداد های درخشان در تهران است که اخیرا آزمون های آزمایشی این مدرسه به عنوان یکی از آزمون های پر طرفدار برای کنکوری ها تبدیل شده است.

البته که ثبت نام در آزمون های حلی سنج یه هیچ دانش آموزی به عنوان آزمون مرجع و اصلی پیشنهاد نمیشود(بجز دانش آموزان خود مدرسه) اما سطح سوالات و نکته ها به ویژه برای دانش آموزان قوی تر میتواند خیلی جذاب و کمک کننده باشد.

آزمون های حلی سنج فقط برای پایه دوازدهم و فقط هم برای رشته های ریاضی و تجربی برگزار میشوند. ثبت نام آزمون ها برای همه دانش آموزان امکان پذیر است و علاوه بر آزمون ها، هرساله در مدارس علامه حلی همایش ویژه نخبگان نیز برگزار میشود که دانش آموزان میتوانند نوآوری ها و اختراعات خود را در این جشنواره به نمایش بگذارند.

شرکت در آزمون های آزمایشی حلی سنج یه عنوان آزمون پشتیبان، مثلا آزمونی که در جمعه هفته های بدون آزمون برای سنجش میزان پیشرفت خود در مباحث میدهید بسیار مناسب است و به همین دلیل هم دانلود آزمون های ازمایشی حلی سنج را در سایت مشاوره تحصیلی آکو قرار داده ایم.

باتوجه به اینکه مدارس حلی سنج یکی از مراکز پرورش نخبگان است، کلاس ها به صورت ویژه برگزار میشوند و احتمالا بسیاری از اساتید این مدارس جزو طراحان اصلی یا کمک طراح سوالات کنکور هستند، طراح سوالات و معلم های این مدرسه شناسایی نشده اند و در فضای مجازی هم اطلاعات زیادی در این باره منتشر نشده است.

  • دانلود آزمون 10 شهریور 1402 حلی سنج

    دانلود آزمون ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ حلی سنج

    یکی از گروه مدارس خاص تهران که تعداد قبولی کنکور آنها مثل تعداد قبولی کنکور مدارس تیزهوشان زیاد است، مدارس علامه حلی است. در میان رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۲ ، رتبه های ۴ و ۸ کنکور ریاضی از دانش آموزان مدارس علامه حلی تهران بوده اند. این مدارس تا حدی از مدارس تیزهوشان هم پیشرفته تر محسوب میشوند اما…

    بیشتر بخوانید »
دکمه بازگشت به بالا