پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

درباره سهیل حاج کرم بهترین مشاوره کنکور چه میدانید؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

این روزها نام سهیل حاج کرم را در کنار مشاوره کنکور و مشاور انگیزشی زیاد میشنویم. شاید خالی از لطف نباشد که این مشاور رتبه های برتر کنکور را بیشتر بشناسیم و برای انتخاب با دید بازتری تصمیم بگیریم. سهیل حاج کرم مشاور تحصیلی در کرج فعالیت میکند که طبق زندگینامه شخصی او، محل زادگاهش است.

فعالیت تخصصی او به عنوان مشاور کنکور از ابتدای جوانی و بعد از کسب رتبه برتر کنکور ریاضی شروع شد. مهندس سهیل حاج کرم باتوجه به توانایی فوق العاده ای که در مشاوره انگیزشی و مشاوره تحصیلی داشت توانست در مدت کوتاهی نام خود را در کنار بزرگان کنکور اضافه کند. اما این فرایند آنچنان هم آسان نبوده و حاصل تلاش های بی وقفه وی و هدف گذاری های کوچک و بزرگ بود. دقیقا آنچه شما برای موفقیت در کنکور به آن نیازمندید. با ما همراه باشید.

زندگینامه سهیل حاج کرم مشاور رتبه های برتر کنکور

مهندس سهیل حاج کرم متولد دومین روز از دومین ماه سال 1370 است و این روز ها ماه های آخر 31 سالگی را پشت سر میگذارد. او در خانواده ای سرشناس و با اصالت در کرج متولد شد و فرزند دوم خانواده پنج نفره شان است. آنطور که از تصاویر منتشر شده در زندگی شخصی اش در اینستاگرام سهیل حاج کرم مشخص است علاقه زیادی به خواهر کوچکترش دارد و به طور کلی حمایت از خانواده و دوستانش برای وی یک ارزش معنوی دارد.

و بچه ها
جا

سهیل حاج کرم را در دوران نوجوانی میتوانستیم به عنوان یک مشاور انگیزشی تمام عیار بنامیم چون در میان هم سن و سالان با انگیزه بیشتری کار انجام میداد و هدف گذاری و رسیدن به هدف از ویژگی های نهفته در ذات وی بود. هرچند که آن روزها شاید خودش هم نمیدانست که باید از این ویژگی خدادادی برای مشاوره کنکور و راهنمایی روش های موفقیت در کنکور استفاده کند. وی در سال های گذشته مشاور رتبه های برتر کنکور بوده است و کارنامه درخشانی دارد.

مهندس حاج کرم مشاور کنکور شد!

همانطور که گفتیم مهندس سهیل حاج کرم در کنکور ریاضی شرکت کرد و البته بعد از یک سال پشت کنکور بودن توانست به هدف خود یعنی رشته مهندسی مواد و متالوژی در یکی از دانشگاه های برتر ایران برسد. او کار مشاوره را نیز از همان زمان آغاز کرد و برای کنکوری های اطراف خود برنامه ریزی تخصصی میکرد. او این کار را به عنوان یک دوست انجام میداد اما فعالیت و البته کسب موفقیت پیاپی موجب علاقه مندی به این زمینه به عنوان یک شغل شد!

کسب موفقیت و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده علت اصلی علاقه مندی به ادامه و پیشرفت است(همان نکته ای که برای موفقیت در کنکور نیز راز پیشرفت است.)

این مشاور کنکور بعد از اینکه تصمیم خود را درباره ورود به زمینه تخصصی مشاوره کنکور گرفت، باتوجه به سابقه درخشانی که داشت خیلی سریع وارد بازار کار حرفه ای در مراکز مشاوره در تهران و کرج شد. بعد از مدت کوتاهی که از فعالیت وی در مراکز مشاوره گذشت، سیاست های غلط مراکز مشاوره و نکات کوچک و بزرگی که برای مشاوره صحیح به دانش آموز توسط آموزشگاه ها منع میشد، موجب تصمیم برای راه اندازی مرکز مشاوره تخصصی سهیل حاج کرم شد.

[aparat id=’GMmJ0′ width=’800′ height=’650′ style=’margin: 15px; padding: 7px’]

مرکز مشاوره کنکور سهیل حاج کرم افتتاح شد

سال 1387 اولین سالی بود که مهندس حاج کرم مرکز مشاوره خود را در محله مهرشهر کرج با عنوان مرکز مشاوره تحصیلی آکو راه اندازی کرد. مرکز مشاوره آکو در ابتدا از یک تیم مشاوره دو نفره شامل مهندس حاج کرم و استاد سادات تشکیل شده بود. آقای سادات هم مشاور کنکور بود و در آن سال ها کمتر از مهندس حاج کرم اطلاعات و توانایی مشاوره نداشت و چه جایی بهتر از یک مرکز مشاوره تخصصی کنکور برای ارائه دانش کسب شده به دانش آموزان.

برگزاری جلسات مشاوره تحصیلی به صورت خصوصی، برگزاری آزمون های هفتگی و آزمون های آزمایشی کنکور و برنامه ریزی درسی براساس آن، اردو نوروزی با برنامه ویژه رتبه شدن و حتی تفریحات اختصاصی کنکوری ها جزو فعالیت های حرفه ای مرکز مشاوره درسی مهندس حاج کرم بود.

بهترین مرکز مشاوره کنکور در کرج
اردو نوروزی و تفریحات ویژه کنکوری ها

روز ها گذشتند و کنکور 1387، کنکور 1388، 1389، 1390 و 1391 هم با موفقیت و نتایج درخشان و البته افزایش تعداد مشاوران و دانش آموزان به پایان رسیدند. در این سال ها بارها و بارها از دانش آموزان میشنیدند که دریافت مشاوره از تیم آکو و شرکت در کلاس های کنکور در آموزشگاه های متفرقه سخت است و ترجیح میدادند محل تحصیل واحدی داشته باشند.

راه اندازی بهترین آموزشگاه کنکور برای موفقیت در کنکور

سهیل حاج کرم باتوجه به اهمیتی که به 0 یا 100 بودن کار میدهد راضی به راه اندازی یک مجموعه آموزشی با اساتید پیش پا افتاده نداشت و میخواست یک آموزشگاه کنکور با حضور اساتید برتر داشته باشد. نهایتا در سال 1392 پرقدرت و با برنامه ریزی آموزشگاه کنکور پرسا را با حضور اساتید برتر کنکور راه اندازی کرد.

باتوجه به شخصیت اجتماعی وی سهیل حاج کرم خیلی زود با بزرگان کنکور ارتباط نزدیکی برقرار کرد و این را میتوان از تصاویر منتشر شده از وی با استاد امید حیدری و اشکان مسیح در صفحات مجازی متوجه شد.

تا به امروز علاوه بر اساتید کهنه کار کنکور، مشاوران برتر مثل مجتبی سادات رسول و نرگس لک و سایر اساتید کنکور مثل رشاد براتی، پوریا مظفریان و محمدرضا مدنی نیز وارد کادر این آموزشگاه کنکور شده اند و سطح علمی آموزشگاه را به صورت چشم گیری افزایش داده اند.

برای ثبت نام مشاوره کنکور و کلاس های آموزشگاه آقای حاج کرم چکار کنیم؟

برای پیش ثبت نام کلاس های مشاوره و کنکور مهندس سهیل حاج کرم میتوانید با شماره های 02633408944 یا تلفن گویای 02691690517 تماس بگیرید و با کارشناسان مجموعه آموزشی پرسا ارتباط برقرار کنید. شما عزیزان همچنین میتوانید از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی این مشاور کنکور نیز با مشاوران به صورت مستقیم در تماس باشید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا