پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکوراساتید سکو

معرفی استاد مسعود قویدل مدرس ریاضی و هوش تیزهوشان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۴/۵ - (۸ امتیاز)

استاد مسعود قویدل از همان اول هم اهل تبلیغات نبود و زا آنجا که اخلاق خشکی دارد و سر کارش هم با ریاضیات است، حتی برای تبلیغ کار خودش هم که شده حاضر به تبلیغات در صفحات مجازی و اینستاگرام و حتی راه اندازی سایت ویژه تدریس ریاضی و هوش نهم هم نیست!

این استاد کار را به عمل ثابت کرده است و باتوجه به سابقه پر و پیمانی که در تدریس به صورت حرفه ای برای بچه های متوسطه اول دارد، انگار کلاس هایش بدون تبلیغات هم خریدار دارد. در ادامه بیشتر درباره کلاس های استاد قویدل صحبت میکنیم اما یک نکته:

اگر واقعا به فکر پیشرفت در ریاضی و بالا بردن هوش برای آزمون های تیزهوشان هستید، کلاس های استاد قویدل ریاضی نهم را به شدت پیشنهاد میکنیم. در کلاس های مسعود قویدل ریاضی و هوش موج میزند و از شوخی و خنده و حاشیه های همیشگی اساتید جوان خبری نیست!

اگر برای ثبت نام کلاس های استاد مسعود قویدل نیاز به راهنمایی دارید میتوانید از طریق شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ با ما در ارتباط باشید یا با ارسال کلمه” ریاضی قویدل” همراه با پایه تحصیلیتان به شماره ۰۹۰۲۵۶۴۶۲۳۴ از یک تماس مشاوره ای رایگان برای انتخاب بهترین استاد برای هوش آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی برخوردار شوید.

کلاس های استاد مسعود قویدل ریاضی تیزهوشان

استاد مسعود قویدل را چه کسی میشناسد؟

تقریبا میتوان گفت درباره زندگی شخصی، مسعود قویدل مثل تاریخ تولد یا رنگ مورد علاقه و تاهل یا تجردش در هیچ کجای صفحات مجازی چیزی ثبت نشده است اما درباره افتخارات آموزشی و پژوهشی وی میتوان صحبت های زیادی کرد. مسعود قویدل کارشناسی ارشد آموزش ریاضی دارد.

از روی ظاهر و البته سوابق آموزشی استاد مسعود قویدل میتوان حدس زد که مثل استاد روضه خوان متولد دهه هفتاد باشد ولی در این باره هیچ اطلاعات موثق و قطعی نداریم!

او که در مقطع کارشناسی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی درس خوانده است و از سال ۱۳۹۱ با مقام معلم رسمی آموزش و پرورش در مدارس سمپاد و سایر مدارس و آموزشگاه های برتر تهران فعالیت میکند، این روزها با انتشار دوره مجازی ریاضی و هوش برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم ، استاد قویدل شاهد نام آشنا شدن وی در بین بهترین کلاس های آنلاین تیزهوشان هستیم.

البته قویدل ریاضی تیزهوشان را از سال ۱۳۹۸ شروع کرده است و باتوجه به اینکه ۴ سال زمان زیادی در زمینه تجربه تدریس نیست اما کلاس های استاد قویدل توانسته در بین بچه های متوسطه اول جای خود را باز کند. نمونه تدریس استاد قویدل:

جالب است بدانید که استاد مسعود قویدل دو مدرک ارشد دارد که یکی در زمینه آموزش ریاضی و دیگری کارشناسی ارشد جبر و احتمال از دانشگاه خوارزمی است. آخرین مدرک تحصیلی او در سال ۱۳۹۷ از دانشگاه خوارزمی دفاع و ثبت شده است. حالا یک نکته جالب دیگر اینکه:

استاد قویدل ریاضی را دوست دارد و به صورت تخصصی برای ریاضی متوسطه اول تدریس میکند اما پایان نامه ارشد وی درباره تنفر از ریاضی بوده است و این پژوهش را در ۶ مدرسه برتر تهران به انجام رسانده و از نتیجه دفاع کرده است.

شروع به کار استاد قویدل ریاضی

استاد قویدل کار تخصصی با بچه های متوسطه اول را از همان دورانی که دانشجوی کارشناسی آموزش ریاضی بوده است شروع شده. او در دانشگاه شهید رجایی تهران که بوده به تحلیل نقاط ضعف و قدرت کتاب های ریاضی متوسطه اول پرداخته است و از این حیث مورد توجه دانشگاه تربیت دبیر قرار گرفته است.

بعد از اینکه درسش تمام شد استاد قویدل برای افزایش علاقه دانش آموزان به این درس سرد و خشک کارگاه های انگیزشی ریاضی و سوال آزاد ریاضی را برای دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم و نهم برگزار میگرد. و حالا به عنوان یکی از بهترین معلم های ریاضی متوسطه اول و البته علوم پایه دانشگاه فعالیت میکند.

وی با تسلط بر رویکرد های نوین آموزش و پژوهش و شرکت مداوم در کارگاه های بروزرسانی روش تدریس و تحقیق و تفحص در این باره توانسته یکی از بهترین کلاس های ریاضی تیزهوشان را برای درس ریاضی نهم در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

کلاس های استاد قویدل ریاضی تیزهوشان چگونه است؟

کلاس های استاد قویدل ریاضی سرشار از نکته جدید و آموزش است و اگر دانش آموز قوی و پر تلاشی باشید بی شک میتوانید با پیشرفت چشم گیری کلاس نهم را تمام کنید و به پایه دهم بروید! باتوجه به اینکه استاد قویدل ریاضی را حتی در مقطع دانشگاه هم تدریس کرده است برای ثبت نام کلاس های آنلاین ریاضی تیزهوشان قویدل شکی به خود راه ندهید.

حتی اگر نمیخواهید در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنید، استفاده از کلاس های استاد قویدل ریاضی میتواند به شما کمک کند از هم کلاسی های خود در سال دهم یک قدم جلوتر باشید.

قویدل ریاضی تیزهوشان را به صورت ویژه تدریس میکند و دانش آموز ناراضی از کلاس ریاضی نداشته ایم. اما یک نکته را باید درباره کلاس های هوش استاد مسعود قویدل بگوییم:

کلاس هوش چیزی نیست که بتواند به شما کمک کند، هوش با انجام تکنیک های خاصی ( به ویژه برای نهمی ها) بالا میرود و نمیتوان به شرکت در کلاس های تئوری بسنده کرد. استفاده از دست مخالف برای نوشتن یا برعمس راه رفتن و نوشتن و تست های هوش مشابه که در منابع مربوطه آمده اند خیلی میتوانند کمک بیشتری برای تقویت هوش بکنند!

حالا چه کسی این کتاب ها و روش تقویت هوش و حافظه و دقت را میتواند برای شما مشخص کند؟ بی شک مشاور ویژه تیزهوشان! پش اگر میخواهید برای ثبت نام در کلاس های قویدل ریاضی تیزهوشان ثبت نام کنید، انتخاب درستی است و میتوانید همین حالا از طریق سایت سکو یا سایت آکو اقدام کنید اما

یادتان نرود که شما بعلاوه بر ریاضی و علوم و ادبیات برای قبولی در آزمون تیزهوشان نیاز به هوش بالاتری هم نیاز به سایرین دارید که با کمک مشاور میتوانید ذهن خود را آموزش دهید.

ثبت نام کلاس های استاد قوی دل ریاضی

هزینه ثبت نام کلاس های ریاضی استاد قویدل در برابر آموزش حرفه ای که در این کلاس ها خواهید دید بسیار ناچیز است و با هزینه ای کمتر از حتی سه جلسه کلاس خصوصی ریاضی میتوانید یک سال کامل پکیج ریاضی استاد قویدل را داشته باشید.

تازه با خرید پکیج های استاد قوی دل ریاضی میتوانید از جزوه های اختصاصی تیزهوشان و نمونه سوال های آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی که برای شما ارسال میشود نیز استفاده کنید.

شاید خنده دار به نظر برسد اما دوره یکساله کلاس های هوش استاد مسعود قویدل با مبلغ خرید یک شلوار یکی است و این درحالی است که نتیجه ای که از دانش آموزان ریاضی استاد قوی دل گرفته ایم هم چشم گیر بوده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره کلاس های ریاضی و هوش سکو میتوانید از طریق تلگرام با ادمین کانال نمایندگی رسمی آنلاین مجموعه سکو یعنی تیم آکو در ارتباط باشید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا