پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکوراساتید تام لند

معرفی استاد حمید ناصر مدرس هندسه کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۴.۵/۵ - (۱۱ امتیاز)

این روز ها داوطلبان کنکور ریاضی مظلوم ترین داوطلبان کنکوری محسوب میشوند و پیدا کردن اساتید خوب برای تدریس دروس تخصصی آنها کار مشکلی به حساب می آید. استاد حمید ناصر مدرس هندسه کنکور مجموعه تاملند است که اخیرا بازخورد های مثبت زیادی درباره تدریس او منتشر شده است.

حمید ناصر هندسه کنکور را فقط تدریس نمیکند بلکه باتوجه به استعدادی که در این زمینه دارد، ابداعیات حل آسان مسائل را با الهام گرفتن از نظریه های ریاضی دانان بزرگ به دانش آموزان آموزش میدهد.

استاد حمید ناصر از سن کم استعداد های عجیبی داشته است مثلا هوش فضایی برای ساخت و ترکیب ابزار ها و اسباب بازی ها و یادگیری گیتار الکتریک و همکاری با ستاره های سبک متال از سرگرمی های دوران نوجوانی او بوده است. حمید ناصر ذاتا آدم با انگیزه ای است و برای اهداف خود تلاش میکند.

استاد حمید ناصر هندسه کنکور

در ادامه علاوه بر جزئیاتی از زندگی این استاد هندسه با سابقه، سبک تدریس استاد حمید ناصر را باهم بررسی میکنیم و تا جای ممکن به مقایسه هندسه استاد ناصر با سایر اساتید هندسه کنکور خواهیم پرداخت.

استاد حمید ناصر را بیشتر بشناسیم

استاد ناصر هندسه کنکور یکی از اساتید جوان عرصه آموزش کنکور است که بیشتر از ۳۴ یا ۳۵ سال ندارد اما باتوجه به اخلاقیات خاص خودش، تا بحال هیچ حاشیه ای در آموزشگاه ها یا کلاس های آنلاین از خود به جا نگذاشته است. او در زمینه برخورد های شخصی کاملا جدی است ولی در کلاس ها جو صمیمی و دوستانه ای را شاهد هستیم.

ایشان در یک خانواده کم جمعیت بزرگ شده اند و یک خواهر کوچکتر دارند که ظاهرا از کودکی رابطه ای صمیمی بین آنها وجود داشته است. باوجود شیطنت های بسیاری که از نظر خود استاد حمید ناصر بیشتر خطرناک بوده اند، حمید ناصر در نوجوانی نفر اول مسابقات ریاضی دانش آموزی شده و بعد از قبولی در دانشگاه مسیر زندگی، او را به سمت تدریس هندسه سوق داده است.

حمید ناصر بعد از شرکت در کنکور ریاضی، در رشته مهندسی متالوژی دانشگاه امیرکبیر قبول شد و تدریس هندسه را هم از همان زمان دانشجویی شروع کرد. او میگوید:

یکی از دوستانم نیاز به تقویت درس هندسه داشت و من راهکار هایی برای تسلط بر این مباحث به او دادم و آنقدر پیشرفت چشم گیری داشت که به من پیشنهاد داد به صورت اختصاصی درس هندسه را تدریس کنم.

او از سال ۱۳۸۰ تدریس را شروع کرده و تا به امروز استاد حمید ناصر بیش از ۲۱ سال سابقه تدریس ریاضیات کنکور ریاضی و به صورت اختصاصی درس هندسه را کسب کرده اند.

افتخارات شغلی استاد ناصر هندسه کنکور

همانطور که گفته شد استاد ناصر با وجود سن کم، بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس هندسه دارد و این روز ها به صورت اختصاصی در مجموعه تاملند به ارائه دوره های آموزش هندسه متوسطه دوم رشته ریاضی میپردازد.

تدریس هندسه استاد ناصر تا به الان در مدارس علامه حلی، هدف، شهید اژه‌ای، نرجس و آموزشگاه های علوم، ماهان، پارسایی، اندیشه و خرد، جهان و … ورد زبان ها و جزو کلاس های رتبه های برتر بوده است.

تا به امروز حمید ناصر هندسه را به بیش از ۱۰۰ رتبه ۱ تا ۱۰ کنکور از جمله فرزانه فرهادی، غزاله احتمدی، مهسا خوش نما و مونا چینی‌فروش‌ها بوده آموزش داده اند واین افراد درباره تدریس هندسه استاد ناصر گفته اند که:

استاد ناصر روی یادگیری کامل هندسه پایه اصرار عجیبی دارند که البته نتیجه آن را در درصدهای هندسه مان دیدیم! این روش مفهومی آموزش هندسه استاد ناصر بر فعالیت منطقی مغزمان در دروس آمار یا حسابان نیز تاثیر گذاشت!

نشریات حمید ناصر هندسه

حمید ناصر در انتشارات مختلف برای تالیف کتاب های هندسه فعالیت کرده است و از درخشان ترین کتاب های کمک درسی که با نظارت استاد حمید ناصر منتشر شده است، میتوان به کتاب هندسه به زبان ساده، کتاب ۵ اندیشه سابق، کتاب راهیان دانشگاه اشاره کرد.

به عنوان آخرین نشر فعال هندسه استاد ناصر، کتاب هندسه جامع میکرو گاج را میتوان معرفی کرد که این روز ها برای بچه های انسانی به یکی از منابع جامع تبدیل شده است.

کتاب هندسه استاد حمید ناصر

یک نکته جالب درباره خود استاد ناصر!

شخصیت استاد حمید ناصر به طور کلی نگیزه مند و امیدوار است و این انگیزه و مصمم بودن در قدمهایش را میتوان در پست های اینستاگرام وی نیز دید. یعنی شما در کنار یک استاد کار بلد، یک مشاور انگیزشی نیز خواهید داشت. تصویر هایی مثل تصویر زیر را در پیج اینستاگرام حمید ناصر زیاد میبینید:

انگیزشی حمید ناصر

کلاس های هندسه استاد ناصر

کلا استاد ناصر به این موضوع معتقد اند که روش مطالعه هندسه باید با روش مطالعه سایر مباحث ریاضی متفاوت باشد. در همین جهت، حل مسائل با روش های ابتکاری و بر اساس شکل را که با الهام گرفتن از فیبوناتچی و روش های اثباتی این دنباله است، در کلاس هایش آموزش میدهد. او درباره هندسه میگوید:

درس هندسه نمونه سوالات متنوعی دارد و طراح سوال خیلی میتواند سبک سوال را تغییر بدهد و به همین دلیل است که راه حل های تیپ بندی شده یا اختصاصی هر سوال جواب نمیدهد و به نظرم یاد گرفتن اساسی هندسه پایه برای تسلط بر این درس اجتناب ناپذیر است.

استاد حمید ناصر مثل استاد ساریخانی به صورت اختصاصی درس هندسه را تدریس میکنند و گفته اند که تدریس تخصصی هندسه انتخاب من است و بر این باورم که دانش آموزان رشته ریاضی باید از اساتید جداگانه ای از ریاضیات برای درس هندسه استفاده کنند.

نظر دانش آموزان درباره کلاس های استاد ناصر هندسه کنکور

به طور کلی دانش آموزان این استاد را استاد جدی و باسوادی معرفی کرده اند و درباره سطح آزمون ها هم گفته اند که سطح سوالات بالاست.

کلاس به طور کلی با توضیحات اولیه درباره هندسه و کاربرد آن در ریاضیات و فیزیک شروع میشود و در ادامه به توضیح مسائل به روش اختصاصی میپردازد. تعامل دانش آموزان با استاد حتی در کلاس های آنلاین زیاد است و با وجود این تعامل، کلاس از حالت درسی خود خارج نمیشود.

این استاد با روش منحصر به فرد خود در تدریس هندسه کنکور، دانش آموزان را به این درس علاقه مند میکند و باوجودیکه کنکور ریاضی خیلی مورد توجه دانش آموزان نبوده است اما رضایت بالایی از کلاس های ایشان وجود داشته.

به طور کلی کلاس استاد ناصر برای بچه های قوی تر مناسب است چون سطح آموزش و آزمون ها و تست های حل شده در کلاس بالاست و اگر دانش آموز پایه قوی نداشته باشد، ممکن است در طول آموزش گیج شود.

یک نکته منفی درباره کلاس های استاد ناصر

درست است که روش های تدریس نوین استاد ناصر بسیار مورد توجه دانش آموزان بوده است اما از نظر مخالفان روش های تستی و روش های تیپی، ارائه این روش را برای دانش آموزان بد میدانند. یعنی نظریه این دسته از اساتید این است که روش های تستی حل سوالات برای کنکور جواب نمیدهد و باید بر اساس همان روش کتاب درسی پیشرفت تا در دام سوالات نیوفتاد.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. استاد ناصر معلم هندسه نیست
    از همه نظر اسطوره هستن
    و اتفاقا تستی درس نمیدن.کاملا مفهومیه تدریسشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا