زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد سروش موئینی ریاضی کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

یکی از اساتید به نامی که در حوزه تدریس ریاضی کنکور ممکن است تا کنون شنیده‌باشید، استاد سروش موئینی است. در ادامه می‌خواهیم به معرفی این استاد برتر در تدریس ریاضی کنکور بپردازیم تا اطلاعات بیشتری در موردشون داشته‌باشید و با این اطلاعات در کنار شناختن دیگر اساتید و کلاس‌ها بهترین تصمیم را بگیرید.

اگر بخواهیم در مورد خود استاد موئینی صحبت کنیم باید بگوییم فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف در کارشناسی و ارشد است و این فارغ‌اتحصیلی را هم با رتبه تک رقمی به دست آورده است. رتبه ایشون در کارشاسی ۷۲ و در ارشد ۱۳ شده‌‌است. اگر دوست دارید در کلاس‌های غیرحضوری ایشون برای کنکورتون شرکت کنید، می‌توانید مجموعه آنلاین رایان کلاس رو بررسی کنید.

نحوه تدریس و کلاس‌های استاد سروش موئینی

در روند تدریس استاد سروش موئینی، مبحث‌های ریاضی از پایه و ابتدا توضیح داده می‌شود بنابراین می‌تواند کلاس مفیدی برای دانش آموزانی باشد که می‌خواهند ریاضی را از ابتدا شروع به مطالعه و یادگیری کنند. همچنین با توجه به اهمیتی که امتحانات نهایی تشریحی پیدا کرده‌اند یکی از نکات مهم در تدریس، توجه کافی و افزایش مهارت دانش آموران در تمرین‌های تشریحی است. با توجه به نظرات و توضیحاتی که از کلاس‌های ایشون آمده، به اندازه‌ای که بچه‌ها بتوانند به نمره خوبی در امتحانات نهایی نسبت به رقیبان کسب کنند، تمرینات تشریحی کار می‌شود. همچنین یکی دیگر از نکات کلاس‌های استاد موئینی این است که تست‌هایی با تنوع بالا و از آسان به سخت حل می‌شود بنابراین دانش آموزانی که قصد کسب درصدهای بسیار بالا را دارند هم می‌توانند به خوبی از این کلاس‌ها استفاده کنند.

اگر دانش آموزی باشید که خودتون به اندازه‌ای که نیاز است، درس را مطالعه می‌کنید، شرایط حل تمرین و تست در این کلاس‌ها و مقایسه آن‌ها با سطح کنکوری، می‌تواند باعث پیشرفت زیاد شما را در درس ریاضی شود. در عین حال بدون مطالعه و خواست شما برای یادگیری با توجه به اینکه لحن استاد موئینی خیلی مواقع یکنواخت است، ممکن است چندان جذب کلاس نشوید. خیلی از بچه‌ها دوست دارن در کلاسی شرکت کنند که استاد دائم در حال جذب دانش آموان به روش‌های مختلف به درس است. در هر صورت با توجه به اینکه در کارنامه دانش آموزانشون درصدهای 100 رو میشه پیدا کرد یعنی تسلط ایشون بر مباحث ریاضی کنکور بسیار بالاست و قابلیت انتقال مفاهیم به خوبی رو در کلاس کنکور ریاضی دارند.

نمی‌توان گفت هزینه‌های کلاس ایشون بسیار مناسب است تا همه دانش آموزان از سراسر کشوردر کلاس‌های آنلاین ایشون شرکت کنند و احتمالا انتخاب خیلی از دانش آموزان کلاس‌هایی با هزینه پایین‌تر و مناسب‌تر باشد. کلاس‌های استاد موئینی در رایان کلاس که مجموعه‌ای آنلاین است برای درس ریاضی از ۴ میلیون تومان در پایه‌های دهم و یازدهم شروع می‌شود تا ۷ میلیون برای کلاس‌های پایه تا کنکور که شما این کلاس و دیگر کلاس‌های این مجموعه را می‌توانید به شکل اقساط هم تهیه کنید.

استاد سروش موئینی ریاضی کنکور

فعالیت‌ها و سابقه کاری استاد موئینی

یکی از فعالیت‌های کاری استاد موئینی، تدریس در برنامه‌های تلویزیونی مختلف است؛ مانند: برنامه کنکور یک، برنامه مسیر موفقیت و برنامه کارنامه ۲۰. همچنین به عنوان استاد ریاضی در مدارس مختلفی مانند مدارس تیزهوشان تهران و شهرستان‌ها و مدارس برتر مانند دکتر حسابی و علامه حلی تهران فعالیت کرده‌است. یکی از طراحان سوالات آزمون آزمایشی کانون هم استاد موئینی بوده‌است. از صفحات مجازی ایشون متوجه می‌شوید که سابقه تدریس ریاضیات گسسته در مجموعه آنلاین آلاء رو هم دارند.

همچنی به عنوان مولف در انتشارات مختلف کتاب‌های زیادی را به تالیف رسانده‌اند که می‌تواند به دانش‌ آموزان در درک مطلب، خلاصه نویسی و حل تست‌های بیشتر کمک کند. تالیفات استاد سروش موئینی:

  • چکیده گسسته و جبر و احتمال انتشارات تخته سیاه
  • ریاضی دهم تجربی و ریاضی انتشارات خیلی سبز
  • ریاضی یازدهم و دوازدهم تجربی انتشارات خیلی سبز
  • جمع بندی ریاضی تجربی انتشارات خیلی سبز
  • فصل آزمون ریاضی تجربی انتشارات خیلی سبز
  • آمار و احتمال یازدهم انتشارات خیلی سبز
  • ریاضیات گسسته، هندسه تحلیلی، حساب دیفرانسیل و انتگرال، جبرو احتمال انتشارات خیلی سبز

در فضای مجازی، استاد موئینی اغلب به اشتراک گذاری لحظات خودشون در همایش‌ها و با دیگر اساتید و نتیجه دانش آموزانشون می‌پردازند. همچنین تحلیل برخی از تست‌ها هم به شکل تک تست پست کرده‌اند. برای آشنایی بیشتر با کتاب‌هاب تالیفی ایشون و کلاس‌هایی که در رایان کلاس برگزار می‌کنند می‌توانید صفحه مجازی استاد موئینی رو بررسی کنید.

مشاوره تحصیلی آکو

یکی از کلاس‌های برتری که باید برای انتخاب تدریس ریاضی خودتون باهاش آشنایی پیدا کنید کلاس‌های استاد موینی است اما برای آشنایی با کلاس‌های دیگر اساتید می‌توانید سایت مشاوره تحصیلی آکو را بررسی کنید و معرفی دیگر اساتید مانند استاد شاهین عباسیان مدرس فیزیک را مطالعه کنید.

انتخاب کلاس کنکور ریاضی برای شما دانش آموزانی که می‌خواهید بهترین نتیجه را از تلاشی که می‌کنید بگیرید، اهمیت دارد و برای این امر می‌توانید با مشاوری صحبت کنید که راهنمایی های لازم در این زمینه را به شما ارائه دهد. تیم مشاوره آکو نه تنها در زمینه انتخاب کلاس بلکه در مسیر کنکور برای ثبت نام، برنامه ریزی، انتخاب رشته و نحوه مطالعه شما را راهنمایی می‌کند. برای ارتباط با تیم مشاوره آکو می‌توانید با شماره ۰۲۴۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید و کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنید.

مشاوره تحصیلی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن

به مناسبت آغاز سال تحصیلی 2 هفته کلیه خدمات مشاوره تحصیلی برای همه رایگان شد.