زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد محمدرضا علی پور مدرس فیزیک

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

استاد محمدرضا علی پور یکی از اساتیدی است که در زمینه تدریس درس فیزیک برای دانش آموزان کنکوری و دوره متوسطه دوم فعالیت می‌کند. در ادامه همراه ما باشید تا این استاد را بیشتر بشناسید و اطلاعات کافی برای ثبت نام کلاس فیزیک کنکور خود داشته‌باشید. امروزه رقابت بین کلاس‌های حضوری و آنلاین استادان مختلف بالاست و بهتر است قبل انتخاب با برخی از اساتید برتر در سایت مشاوره آکو مانند استاد خسروی‌منش مدرس فیزیک آشنایی پیدا کنید

سابقه کاری و کلاس‌های استاد علی‌پور

استاد محمدرضا علی پور سابقه بالایی در تدریس فیزیک کنکور دارند و همچنین معلم پروازی شهرهای مختلفی مانند ساری، اهواز، بابل، کرج، قزوین و زنجان بوده‌اند. یکی از طراحان آزمون آزمایشی تستر استاد علی‌پور است. تدریس فیزیک در شبکه‌های تلیزیونی مانند شبکه دانا و برنامه حل تمرین شبکه امید را هم می‌توانید در کارنامه ایشون ببینید.

  • در سابقه تدریس خودشون در مدارس مختلفی درس داده‌اند، مانند: فرزانگان،ملت، نمونه دولتی امام رضا، صدا و سیما، تیزهوشان بهشتی و فرزانگان پویا
  • همچنین در موسسان آموزشی و آموزشگاه‌های مختلف هم دانش آموز داشته‌اند، مانند: گاج، قلمچی، جهان دانش، هدفمند، چراغ دانش، نسیم پویش، آلفا، جهش گام، هدفینو انقلاب، گزینه دو، راه خرد و نخبگان.

بسیاری از دانش آموزانی که می‌خواهند در کنکور شرکت کنند برای آموزش درس‌ها کلاس‌های آنلاین رو انتخاب می‌کنند، به صورت کلی کلاس‌های غیرحضوری با توجه به شرایط شما می‌تواند کمک کننده باشد و باعث پیشرفت بیشتر شما شود. استاد علی پور هم مانند دیگر استادانی که در زمینه کنکور فعالیت می‌کنند کلاس غیرحضوری برگزار می‌کند. شما می‌توانید کلاس‌های غیرحضوری ایشون رو در موسسه‌های آنیران، دژاوو، هدفمند و آکادمی مهر داشته‌ باشید. ویدئوهای آوزشی که این استاد در دوره فعالیت خودش تا کنون ضبط کرده‌است، مختص به گل واژه، شبکه دانش و ایوان بوده.

تالیف کتاب فیزیک دهم با مجتمع آموزشی ملت، جزوه تی‌ان‌تی فیزیک یازدهم، ف تا فیزیک دوازدهم، برگزاری همایش‌های مختلف مانند همایش در دانشگاه امیر کبیر در سال 1401 از تالیفات و قعالیت‌های دیگر کارنامه کاری ایشون است.

استاد محمدرضا علی پور مدرس فیزیک

تحلیل کلاس‌های فیزیک محمدرض علی‌پور

استاد محمدرضا علی پور در کلاس های فیزیک خودبه خصوص در کلاس‌های غیرحضوری و آنلاین، تلاش خودشون رو برای ارتباط و تعامل با دانش آموزان انجام می‌دهند تا هم کلاس روند یکنواخت نداشته باشد و هم کلاس به نحوی پیش برود که دانش آموزان تمامی مفاهیمی که درس داده می‌شود را متوجه شوند یاد بگیرند.

معرفی بیشتر استاد علی‌پور مدرس فیزیک

استاد علی‌پور از مدرسان برتر فیزیک در شهرهای مختلفی سابقه تدریس دارند اما خودشون ساکن تهران هستند و عضو انجمن فیزیک ایران هستند. دختر کوچیکی به اسم نازنین‌زینب دارند و به صورت کلی برخلاف برخی از اساتید که در صفحه‌های مجازی خودشون تنها مطالب درسی رو به انتشار می‌گذارند در صفحه استاد علی پور می‌توانید از علاقه زیادشون به خانواده و ارادتی که به شهیدان دارند رو متوجه شوید. از علایق شخصی دیگر ایشون میشود به پرسپولیسی بودن این استاد فیزیک هم اشاره کرد.

در پست‌های خود لحظات روزمره‌ای که این استاد با دانش آموزان خود داشته و از خاطرات مختلف کلاس‌های ایشون و صحبت‌های انگیزشی کلاس‌ها رو هم می‌توانید ببینید.

مشاوره تحصیلی آکو

امروزه اساتید مختلفی برای درس‌های کنکور می‌بینید که برای انتخاب کلاس‌هایتان نیاز است اطلاعات کافی از نحوه تدریس و کلاس‌های هرکدام داشته‌باشید تا مناسب‌ترین کلاس که باعث پیشرفت بیشتر شما می‌شود را انتخاب کنید. برای مطالعه معرفی‌های بزرگان کنکور می‌توانید به سایت آکو مراجعه کنید و معرفی اساتیدی مانند استاد هومن باستی مدرس فیزیک را مطالعه کنید.

همچنین برای مشاوره انتخاب کلاس کنکور و برنامه ریزی و شروع مطالعه کنکور می‌توانید با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید. برای آخرین اخبار و تغییرات کنکور و مطالب انتخاب رشته و مشاوره کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنید.

مشاوره تحصیلی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن