زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد پارسا فراهانی مدرس شیمی

به این نوشته امتیاز دهید

در ادامه به معرفی استاد پارسا فراهانی می‌پردازیم که یکی از اساتید به نام در زمینه تدریس شیمی به بچه‌های کنکوری است. تحصیلات خود استاد فراهانی مدرک دکتری داروسازی از دانشگاه تهران است که در ابتدا برای دوره متوسطه دوم در رشته ریاضی درس می‌خواندند اما به رشته تجربی تغییر رشته دادند و کنکور تجربی را با کسب رتبه ۲۰۰ پشت سر گذاشتند و در رشته داروسازی پذیرش گرفتند. همچنین در سایت تحصیلی آکو درمورد دیگر اساتید و بزرگان کنکور مطالعه کنید، استاد خسروی‌منش مدرس فیزیک کنکور، یکی از برترین اساتید برای درس زیست شماست.

تحلیل تدریس و کلاس‌های استاد پارسا فراهانی

نکته‌ای که در تدریس استاد پارسا فراهانی وجود دارد این است که تمرکز و تلاشش را بر تدریس از صفر و پایه می‌گذارد تا تمامی مباحث شیمی کنکور از پایه برای دانش آموزان حل شود و نکته‌ی یاد نگرفته‌ای باقی نماند.

این نکته که استاد در درس دادن خود با سرعت بالا پیش برود یا با سرعت متوسط بسته به دانش آموز و سطح آن می‌تواند مثبت یا منفی باشد. اگر شما دانش آموزی هستی که می‌خواهید پله پله درس‌ها را یاد بگیرید قطعا کلاس‌های ایشون برای شما مفید است چون سرعت تدریسشون متوسط است و شما مفاهیم نکته‌ها را با تمرین و مرور زیاد یاد می‌گیرید اما اگر دانش آموزی هستید که نیاز به سرعت بالا برای بالا رفتن درصدهاتون دارید شاید روند پیش بردن درس توسط استاد فراهانی به روند درس خواندن شما نخورد.

اما جدا از مسئله سرعت و روند تدریس، یکی از نکات مثبت کلاس، حل تست‌های زیاد است و شما بر اکثر نکات تستی و تیپ‌های مختلف تستی تسلط پیدا می‌کنید. همچنین یکی از نکاتی که استاد پارسا فراهانی به دانش آموزان خود همیشه یادآوری می‌کند، داشتن استراتژی مناسب برای حاضر شدن در جلسه آزمون است و این موضوع که شروع کردن به آزمون دادن بدون هیچ برنامه مشخصی، درست نیست.

یکی دیگر از نکات مثبت کلاس استاد پارسا فراهانی که می‌شود از نظراتی که برای آن ثبت کرده‌اند فهمید، لحن بیان مناسب است. در معرفی اساتید دیگر بارها این نکته را بررسی کرده‌ایم که تا چه میزان لحن تدریس استاد و نحوه ارائه مباحث می‌تواند در یادگیری موثر و مهم باشد و دانش آموزان برای کلاس ایشون نظر مثبتی بر لحن بیان داشتند بنابراین اگر لحن و نحوه بیان استاد برایتان مهم است احتمالا کلاس ایشون برای شما خسته کننده نخواهد بود.

درست است که تدریس استاد پارسا فراهانی مفهومی است اما با توجه به توضیحی که از کلاسشون ارائه کرده‌اند باید توقع تدریس و بررسی خط به خط کتاب درسی هم از کلاسشون داشته‌باشیم. مانند بسیاری دیگر از کلاس‌های آنلاین دیگر استاد فراهانی به صورت هفتگی تکالیفی و آزمون‌هایی را برای بچه‌ها در نظر می‌گیرد که بچه‌ها علاوه بر جلسات کلاس تمرین کافی بر درس شیمی داشته‌باشند.

هزینه‌های کلاس‌های شیمی کنکور استاد پارسا فراهانی برای کنکور ۱۴۰۴ در موسسه تایتان:

  • دوره شیمی دهم/ دوره شیمی یازدهم: یک میلیون و چهارصد هزار تومان
  • دوره مجیک شیمی: دو میلیون و دویست هزار تومان
  • دوره وارم آپ: نهصد هزارتومان
  • جامه سالیانه شیمی کنکور: دو میلیون و نهصد هزار تومان
معرفی استاد پارسا فراهانی مدرس شیمی کنکور

سابقه و فعالیت‌های استاد فراهانی

استاد پارسا فراهانی یکی از اساتید کلاسینو بوده‌است و شما می‌توانید برای شرکت در کلاس‌های غیرحضوری و آفلاین ایشون به کلاسینو مراجعه کنید. علاوه بر تدریس در کلاسیو، استاد فراهانی سابقه تدریس در مدارس فرزانگان و آموزشگاه‌های برتر تهران را دارند. همچنین به عنوان طراح آزمون برای گاج، قلمچی و دیگر موسسات فعالیت داشته‌است.

در کلاس‌های استاد فراهانی در کلاسیینو تدریس به شکل جامع صورت می‌گیرد یعنی از ابتدای شیمی دهم تا آخرین نکته شیمی دوازدهم در کلاس‌ها تدریس می‌شود. البته با توجه به اطلاعاتی که کلاسینو برای کنکور ۱۴۰۴ قرار داده، استاد فراهانی فعلا تدریسی در مجموعه کلاسینو انجام نمیدهد و اگر در این مجموعه قصد ثبت نام دارید، درس شیمی خود را اساتید دیگر مانند استاد مصلایی، استاد فرزانه و استاد محمد مرادی خواهید داشت.

نظرات اکثر دانش آموزانی که در کلاس استاد پارسا فراهانی شرکت کرده‌اند بر این است که روان و قابل فهم شیمی کنکور را درس می‌دهند اما نظرات منفی بر این موضوع که دانش آموزان دهم و یازدهم کلاسینو، بعد از نبود تدریس ایشون باید استاد خودشون رو عوض کنند هم هست. اگر دانش آموز تجربی هستید و می‌خواهید برای درس زیست خود هم کلاس انتخاب کنید، می‌توانید با استاد هاشمی مدرس زیست در سایت آکو بیشتر آشنا بشید.

یکی دیگر از موسساتی که استاد فراهانی در آن تدریس می‌کنند، موسسه آنلاین تایتان است که می‌توانید در ابتدا نمونه تدریس رایگان ایشون رو ببینید و پس از آن ثبت نام کنید و به تمامی تدریس‌های آفلاین ایشون دسترسی پیدا کنید. کلاس‌های ایشون در مجموعه تایتان دو روز در هفته برگزار می‌شود و شروع آن برای کنکور امسال از اواسط تیرماه بوده‌است و تا دی ماه ادامه دارد. در کلاس‌های شیمی، استاد فراهانی جزوه خودشون رو برای بچه‌ها تهیه می‌کنند و بر اساس آن تدریس می‌کنند که این جزوه به صورت مفهومی و ترکیبی و شامل تست است و دهم، یازدهم و دوازدهم را در برمی‌گیرد. تست‌های جزوه تمامی تیپ‌های مختلف تستی را به همراه تست‌های کنکور سال‌های گذشته و آزمون‌‌های آزمایشی را شامل می‌شود.

فعالیت مجازی پارسا فراهانی مدرس شیمی

اگر فضای مجازی استاد فراهانی را بررسی کنیم، با کلاس‌های کنکوریشون که در پست‌ها معرفی کرده‌اند و اطلاعاتشون مانند نحوه ثبت نام و زمان برگزاری رو گذاشته‌اند آشنا می‌شویم. برخی اوقات پست‌های انگیزشی هم در فعالیت مجازی ایشون می‌بینیم که صحبت‌های خودشون در کلاس‌ها و یا صحبت‌های افراد موفق و معروف است. همچنین از پست‌های قدیمیشون می‌فهمیم که یکی از علایق شخصی که دارند، بازی بیلیارد است.

مشاوره تحصیلی آکو

استاد فراهانی یکی از اساتیدی است که با لحن مناسب و اشتیاق بالا به تدریس، اکثر دانش آموزان خود را راضی نگه داشته‌است اما هر دانش آموز برای یادگیری درس شیمی با یک نحوه تدریس و برگزاری کلاس ارتباط می‌گیرد. بهتر است قبل از انتخاب کلاس اطلاعات کافی در مورد استادهای درس شیمی به دست بیارید. همچنین برای انتخاب بهترین استاد برای شما و انتخاب بین کلاس‌های حضوری یا آنلاین، تیم مشاوره تحصیلی آکو هم می‌توانید راهنمایی‌های لازم را برای شما داشته باشد.

درکنار انتخاب کلاس اگر در نحوه برنامه ریزی و مطالعه درس‌ها نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو از طریق شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید. همچنین برای اطلاع پیدا کردن از تغییرات کنکور و انتخاب رشته و امتحانات نهایی، می‌توانید کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنید.

مشاوره تحصیلی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا