پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

کلاس کنکور

کلاس مجازی کنکور یا کلاس حضوری کنکور

انتخاب بهترین کلاس کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

کلاس آنلاین کنکور طی سال های اخیر مخاطبان بسیاری را جذب کرده و دانش اموزان و دانشجویان سراسر جهان از انها استفاده میکنند. علت اهمیت کلاس های کنکور آنلاین به این دلیل است که نسبت به کلاس حضوری کنکور  راحتتر و با تمهیدات کمتری برگزار میشود. کلاس کنکور آنلاین خواهان زیادی دارد ولی همانطور که طرفداران خود را دارد بسیاری نیز هستند که با این نوع برگزاری کلاس مشکل داشته باشند و برای انها بازدهی مناسب را نداشته باشد.

با برگزاری کلاس های آنلاین دیگر افراد نیازی به صرف وقت و هزینه برای رفت و آمد ندارند و انعطاف پذیری شرایط برگزاری کلاس در شرایط آنلاین بسیار زیاد است و با کلاس های حضوری قابل مقایسه نیست. در آموزشگاه کنکور آکو اطلاعات بیشتری درباره کلاس کنکور حضوری و آنلاین در اختیار شما قرار میدهیم و با ارائه بهترین کلاس کنکور شما را همراهی میکنیم.

کلاس آنلاین کنکور

کلاس کنکور آنلاین و حضوری

مدارسی که به صورت انلاین برگزار میشوند نسبت به کلاس های حضوری مزیت هایی دارند که یکی از آنها این است که داوطلبان دیگر کوچیک ترین اتلاف وقت را ندارند و همین موضوع میتواند بازدهی را بسیار زیاد بالا ببرد. زیرا در کلاس های حضوری ممکن است سایر دانش اموزان باعث پرت شدن حواس داوطلبان بشوند ولی در کلاس های انلاین این اتفاق نمی افتد و در کل  نسبت به کلاس های حضوری به صرفه تر هستند.

برگزاری کلاس های آنلاین نیاز به امکانات زیادی ندارند و در هزینه ها صرفه جویی بیشتری میشود . کلاس های ضبط شده یا آفلاین نیز باعث افزایش یادگیری میشود زیرا داوطلبان هروقت که بخواهند کلاس را در دسترس دارند و میتوانند مطالب آنرا فرا بگیرند.

از بهترین نکات کلاس آنلاین کنکور این است که داوطلبان در شهرستان های کوچک که امکانات زیاد نیست و داوطلبان به کلاس های کنکور خوب نمیتوانند مراجعه کنند از طریق کلاس های انلاین در شهر دیگر این امکان برای انها نیز فراهم میشود.

قیمت کلاس های آنلاین نسبت به کلاس های حضوری کمتر است و به علاوه دانش اموزان در هر زمان و مکانی و با هر شرایطی میتوانند از کلاس  ها استفاده کنند. باتوجه به اینکه بزرگترین هدف ما در مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو فراهم آوردن عدالت آموزشی میان داوطلبان است و با کلاس های آنلاین در این جهت تلاش میکند.

کلاس های تیزهوشان پرسا

انتخاب بهترین کلاس کنکور سراسری

از مهمترین نکات پیش از انتخاب بهترین کلاس کنکور و پرداخت هزینه های گزاف آنان تعیین کردن هدف است یعنی دانش آموز با یک هدف مشخص پیش برود و برای ان تلاش کند. بعد از تعیین هدف مهمترین نکته داشتن نظم و مدیریت کارها و زمان است یعنی  برای مثال یک دانش اموز کنکوری بتواند از 24 ساعت روز خود بهترین استفاده را بکند و اتلاف وقت را به کمترین حد برساند.

با کمک گرفتن از مشاور و شرکت در کلاس ها و مدرسه حضوری و انلاین انگیزه و اعتماد به نفس داوطلب بالا میرود و بسیار زیاد روی موق شدن او تاثیر میگذارد.

همچنین استفاده از آزمون های شبیه سازی شده که هم به صورت حضوری و هم به صورت انلاین برگزار میشود میتواند از بهترین گزینه ها برای سنجش میزان یادگیری دانش آموزان باشد. در وبسایت مرکز مشاوره آکو پکیج های مشاوره کنکور به صورت ارائه روش مطالعه، آزمون های دوره ای تستی و پشتیبانی روزانه انجام میشود که البته کلاس های کنکور آنلاین آکو نیز باتوجه به رشته و هدف دانش آموزان به صورت ویژه برگزار میشود. ویژگی بهترین کلاس کنکور به شرح زیر است:

  • از اصلی ترین ویژگی های یک کلاس کنکور و یا مدرسه خوب وجود اساتید با تجربه و ماهر است که فن بیان بسیار قوی داشته باشند.
  • استاد خوب آنلاین توجه به انلاین بودن کلاس ها بتواند با استفاده از اشکال و تصاویر دروس را به صورت مهومی به دانش اموزان انتقال دهند.
  • برگزاری کلاس های جمع بندی کنکور نیز از مهمترین ویژگی های یک مرکز کنکور خوب است که بسیار زیاد میتواند برای جمعبندی مطالب پایه به پایه مخصوصا ماه های پایانی مفید باشد.
  • تحلیل سوالات کنکور سال های قبل نیز در این دوره های معبندی صورت میگیرد.همچنین
  • در مدارس انلاین دانش اموزان میتوانند از مشاورین و پشتیبانان به صورت انلاین استفاده کنند و مشکلات درسی خود را حل کنند.

کلاس کنکور حضوری

برای ان دسته از دانش اموزانی که با سیستم کلاس کنکور غیر حضوری و انلاین ارتباط مناسبی پیدا نمیکنند نیز مزایا و معایبی وجود دارد. یکی از انها منظم شدن برنامه کلاسی و البته تعهد بیشتر به استاد و احترام به روش تدریس و تکالیف کلاس میشود. در کلاس های حضوری دانش اموزان میتوانند مشارکت فعال بیشتری داشته باشند و تجربیات جمعی بیشتری میشود. مثلا در کلاس های حضوری اگر سوالی برای دانش اموزان پیش بیاید میتوانند در کسری از ثانیه ابهامات ذهنی خود را برطرف سازند.

این درحالی است که کلاس های آنلاین دارای ظرفیت محدود و مشخصی برای سوال پرسیدن و پاسخ دادن است و البته تعامل و یادگیری دانش آموزان با یکدیگر کمتر خواهد بود.

از معایب کلاس های حضوری نیز میتوان به زمان و مکان مشخص اشاره کرد که برخی از دانش اموزان از این مورد فراری هستند و در نتیجه برای انها کلاس ها و مدرسه انلاین بهترین گزینه است. و همینطور قیمت کلاس کنکور آنلاین و مدارس حضوری غیرانتفاعی که نسبت به کلاس کنکور آنلاین و کلاس های آفلاین بسیار بیشتر است.

از مدارس انلاین میتوان به مدارس انلاین بین الملل یا مدرسه بدون مرز ملل دخترانه و پسرانه اشاره داشت که برای دانش اموزان ایرانی در هر شهر و کشوری میتوان از خدمات آموزشی آنها استفاده کرد. تمام دروس در مدارس بین المللی به صورت تک درس در یک سال تحصیلی ارائه میشوند که در حد یک کلاس حضوری کلاسها را برگزار میکنند و از کلاس اول تا دوازدهم را شامل میشود.

کلاس حضوری و آنلاین کنکور در کرج - مشاوره تحصیلی کنکور

از دیگر مدرسه های انلاین میتوان به مدرسه الا اشاره داشت که برای متوسطه دوم فعالیت میکنند و دارای طرح های ویژه ای از جمله ازمون های انلاین و طرح حکمت و راه ابریشم میباشند و همچنین برگزاری همایش های انلاین را در مجموعه دارند.

مجموعه آکو نیز از بهترین برگزار کننده های کلاس کنکور حضوری و آنلاین است و به صورت تخصصی پکیج های مشاوره این کنکور را از هشتم تا دوازدهم برگزار میکند.

مشاوره تحصیلی و آموزشگاه کنکور آنلاین آکو

در آموزشگاه کنکور آکو کرج، کلاس های کنکور حضوری و آنلاین با بهترین اساتید کنکور سراسری برگزار میشود. علاوه بر آن شرایط پرداخت غیرحضوری و آنلاین برای دانش آموزان شهرستان وجود دارد. برای رزرو صندلی در کلاس های آنلاین و حضوری مرکز مشاوره کنکور آکو همین حالا با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام مرکز تخصصی کنکور آکو با بهترین مشاوران کنکور و اساتید کنکور در آکو آشنا شوید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا