پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

هدایت تحصیلی

کلاس های تقویتی تیزهوشان ششم و نهم

کلاس تیزهوشان ششم

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.5/5 - (23 امتیاز)

دوره دانش آموزی از جمله مهم ترین دوران زندگی یک فرد است و دانش آموزان باید در این دوره از امکانات فراهم شده از طرف آموزش و پرورش استفاده کنند. یکی از این امکانات برگذاری آزمون سمپاد برای حضور دانش آموزان در مدارس تیزهوشان است. پس دانش آموزان به این نکته توجه کنند که برای شرکت در آزمون های سمپاد باید از پایه ششم به هفتم و از پایه نهم به دهم اقدام کنند این زمان بهترین زمان برای ارتقای سطح علمی دانش آموزان و قبولی تیزهوشان است. اگر قصد شرکت در آزمون سمپاد را دارید، بهتره مندی از بهترین کلاس تیزهوشان در کرج را نادیده نگیرید. کلاس تیزهوشان ششم و کلاس تیزهوشان نهم در آموزشگاه تخصصی کنکور آکو.

البته اگر دانش آموزشی قصد شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند بدانند و آگاه باشند بهترین زمان برای حضور در مدارس سمپاد پایه ششم به هفتم می باشد زیرا این افراد در صورت پذیرفته شدن در مدارس سمپاد دیگر برای پایه نهم به دهم نیازی به شرکت در آزمون تیزهوشان را ندارند. ولی در حالت کلی شرکت در مدارس تیزهوشان از اهمیت بالایی برخوردار است حتی اگر در کلاس های تیزهوشان پایه نهم به دهم شرکت کنید، عملا این فرصتی مناسب برای دانش آموزانی است که قرار است آینده درخشانی را برای خود رقم بزنند.

اما برای موفقیت در آزمون سمپاد/تیزهوشان/ نیاز به برنامه ریزی درست و منطقی است. بهترین راه برای موفقیت در آزمون های سمپاد شرکت در کلاس های تقویتی است. مرکز مشاوره و آموزشگاه تخصصی کنکور آکو با برگزاری کلاس های تیزهوشان همراه داوطلبان قبولی در تیزهوشان است.

شرکت در کلاس های تیزهوشان

برای حضور در مدارس تیزهوشان، ابتدا باید در آزمون ورودی سمپاد شرکت کرد که هرساله زیر نظر سازمان پرورش استعداد های درخشان برگزار می شود. برای ثبت ‌نام در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم باید به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کرد،  و برای ثبت ‌نام در آزمون ششم به هفتم می‌توان از طریق سایت hoosh.medu.ir اقدام کرد. بعد از ثبت اطلاعات و پرداخت وجه در آزمون ثبت نام می شوید و وقت تلاش برای قبولی در آزمون به کمک کلاس های آمادگی تیزهوشان است.

اولین مزیت مدرسه های تیزهوشان حضور کادر تدریس باتجربه است که به دانش‌آموزان در یادگیری بهتر بسیار کمک می‌کند. برنامه‌ریزی درست درسی و تحصیلی برای دانش‌آموزان سمپاد نیز حائز اهمیت است و توسط مدارس انجام می‌شود تا زمان دانش‌آموز هدر نرود. وجود فضای رقابتی بین دانش‌آموزان باعث می‌شود تا هر دانش‌آموز تلاش بیشتری برای درس‌خواندن داشته باشد.

در دوران آمادگی برای آزمون تیزهوشان دانش آموزان با نمونه سوالات و نحوه حل سوالات آشنا می شوند و عملا این راه به آنها در مسیر موفقیت و قبولی در تیزهوشان به آنها کمک خواهد کرد.دانش آموز در کلاس تیزهوشان ششم می تواند به راحتی مباحث خارج از کتاب را یاد بگیرد و برای رفع اشکال نمونه سوالات سمپاد را حل و تحلیل کند.

کلاس تیزهوشان نهم و ششم

اما درمسیر شرکت در کلاس تیزهوشان نهم یا ششم، برای قبولی در آزمون سمپاد ممکن است مشکلاتی بر سر راه دانش آموزان اتفاق بیوفتد. مانند سر درگمی برای انتخاب بهترین کلاس تیزهوشان و تقویتی و یا اصلا نحوه تست زنی و حل تمرین برای قبولی در تیزهوشان! عدم شناخت صحیح منابع آزمون تیزهوشان نیز از مشکلات دیگر داوطلبان خواهد بود.

در مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی آکو، میتوانید بهترین کلاس تیزهوشان و البته بهترین مشاور تحصیلی را با بهترین شرایط دریافت کنید. و من به عنوان یک مشاور تحصیلی میگیم که اولین قدم برای بچه های تیزهوشانی انتخاب درست کلاس های تقویتی سمپاد می باشد.

آزمورشگاه پرسا که در مهرشهر کرج واقع شده است از جمله آزموزشگاه هایی است که دارای بهترین اساتید مجرب در زمینه برگذاری کلاس تیزهوشان نهم و ششم می باشد و شما می توانید با اطمینان خاطر در این کلاس ها شرکت کنید. شرایط قبولی در مدارس تیزهوشان به تفکیک مقطع متوسطه اول و دوم در زیر آمده است.

شرایط قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم

  • تابعیت ایرانی دانش‌آموزان
  • کسب حداقل معدل 18 در سه سال راهنمایی
  • دانش‌آموزانی که در مدارس تیزهوشان تحصیل‌کرده باشند نیازی به آزمون ندارد ولی باید از شرایط لازم برخوردار باشد.
  • مدرسه انتخاب شده می‌بایست در حوزه محل سکونت خودتان باشد.
  • حوزه محل برگزاری آزمون باتوجه‌به محل سکونت دانش‌آموزان تعیین می‌شود.
  • دانش آموزان امکان تغییر رشته در سال اول را ندارند
  • دانش‌آموزان می‌بایست ۵۰ درصد شهریه مدارس غیرانتفاعی شهر یا شهرستان خود را پرداخت نمایند. این وجه در صورت قبولی در آزمون به مدرسه موردنظر پرداخت می‌شود.

شرایط مدارس تیزهوشان ششم به هفتم نیز به شرح زیر است.

  • دانش آموزان با ید تابعیت ایرانی داشته باشند
  • در دوران ابتدایی از اول تا ششم باید تمامی نمرات آن ها خیلی خوب باشد در غیر این صورت در این مدرسه پذیرش نخواهند شد
  • مدرسه انتخاب شده می‌بایست در حوزه محل سکونت خودتان باشد.
  • برای انتخاب اولویت ها دانش آموز مجاز است که فقط سه مدرسه انتخاب کند
  • دانش‌آموزان می‌بایست ۵۰ درصد شهریه مدارس غیرانتفاعی شهر یا شهرستان خود را پرداخت نمایند. این وجه در صورت قبولی در آزمون به مدرسه موردنظر پرداخت می‌شود.

بهترین شرایط کلاس تیزهوشان نهم و ششم در کرج

برگذاری کلاس های خصوصی تیزهوشان یکی از مزیت های کلاس تیزهوشان آکو در کرج است. خصوصی بودن کلاس تیزهوشان نهم از اهمیت زیادی برخوردار است.زیرا تعامل دانش آموز با استاد افزایش پیدا می کند و این امر برای خود دانش آموز از اهمیت زیادی برخوردار است و دانش آموز به راحتی می تواند در این کلاس ها رفع اشکال کند که این هم از اهمیت شرکت در کلاس های خصوصی است.

امکان بربرگذاری کلاس ها آنلاین در مرکز تیزهوشان کرج، شما را از حضور در مجموعه و صرف وقت رفت و آمد بی نیاز میکند. همچنین کلاس های تیزهوشان نهم و ششم حضوری نیز به صلاح دید داوطلب یا اولیای وی برگزار میشود. موسسه پرسا از جمله موسساتی است که در برگذاری کلاس ها آنلاین و حضوری تیزهوشان فعالیت می کند که این مورد از جمله نکات مهم برای قبولی تیزهوشان به حساب می آید.

از دیگر مزایای کلاس های تیزهوشان نهم و ششم آموزشگاه پرسا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگذاری چندین جلسه بر اساس نیاز دانش آموز:یعنی دانش آموز هر تعداد جلساتی که نیاز داشته باشد و استاد صلاح بداند برگذار می شود
  • برگذاری چندین جلسه همزمان : در مواقعی که دانش آموز بخواهد مثلا سه جلسه کلاس داشته باشد با پیشنهاد از سمت آموزشگاه و خود دانش آموز می توانند کلاس را پشت سر هم برگذار کنند.
  • زمان مناسب کلاس ها : در مرکز آموزشی پرسا کلاس تیزهوشان نهم به صورت یک ساعت و نیم برگذار می شود و این زمان بسیار کافی و مفید می باشد.
  • هزینه مقرون به صرفه: بهترین خدمات و ملاس های آموزشی متناسب با شرایط مالی داوطلب
  • مشاوره تخصصی قبولی تیزهوشان: بهترین مشاور های کرج در مرکز مشاوره آکو گردهم آمده اند تا بتوانند بهترین کلاس تیزهوشان در کرج را برگزار و همراه با مشاوره تخصصی قبولی و تراز قبولی تیزهوشان به شما ارائه دهند.

بهترین کلاس تیزهوشان در کرج در آموزشگاه پرسا

اما بحث کلاس های تقویتی بدون داشتن برنامه ریزی دقیق و منظم امکان پذیر نیست اگر دانش آموزشی هدفش شرکت در آزمون های سمپاد است باید بداند که فقط شرکت کردن در کلاس تیزهوشان ششم یا نهم کافی نیست! بلکه باید تمامی مطالب را با دقت مطالعه کند و در این مسیر نیاز به برنامه ریزی دقیق و تخصصی دارد. که در این مسیر مشاور میتواند همراه داوطلب باشد.

کلاس تیزهوشان در کرج

داشتن مشاور به ویژه برای داوطلبان آزمون تیزهوشان سال نهم پیشنهاد میشود. این داوطلبان دوسال دیگر کنکوری هستند و خواه یا ناخواه نیاز به مشاوره تحصیلی کنکور دارند.پس چه بهتر که از سال نهم، یک مشاور کاربلد و خوب را در برای دانش آموز در نظر بگیریم تا بتواند ارتباط قوی با او برقرار و در مسیر کنکور نیز او را راهنمایی کند.

ولی دانش آموزان و اولیای محترم باید به این نکته توجه کنید شرکت در بهترین کلاس تیزهوشان و تقویتی و حتی داشتن بهترین مشاور فقط ده درصد است و نود درصد خود خود دانش آموز می باشد و تا زمانی که خودش تصمیم به درس خواندن و موفقیت نداشته باشد هیچکس نمیتواند به او کمک کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره کلاس تیزهوشان نهم و کلاس تیزهوشان ششم در کرج با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام مشاوره تحصیلی آکو با ما همراه باشید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. بهترین آموزشگاه برای تیزهوشان آموزشگاه فرزانه ۲۰ هست😍
    بهترین اساتید با تجربه تو این آموزشگاهن🤩علاوه کلاسای خفشون
    بن تخفیف و اقساط بلند مدت دارن😲
    در کل عالیننننن♥️

  2. من تو سال کنکورم آموزشگاه فرزانه ۲۰ بودم😍
    با این آموزشگاه موفق شدم رشته دلخواهم قبول شم😍
    دانشجوی مامایی هستم و ب جرعت میگم با فرزانه ۲۰ پیشرفت کردم😁
    علاوه بر استادای خفنشون
    شرایطشونم عالیههه
    اقساط بلند مدت و بن تخفیف دارن
    کلاسای vip و مشاوره 4G
    و آزمونای رایگانشونم ک خیلیییییییی عالی بود😍♥️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا