پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تیزهوشان

تیزهوشان نهم به دهم

کلاس های آمادگی نهم تیزهوشان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

هرساله دانش آموزان زیادی متقاضی برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم هستند . مدارس تیزهوشان به دلیل عیار علمی بالا و سطح کیفی و تماییز در شیوه یاددهی و مهارت آموزی، مورد علاقه بسیاری از دانش آموزان می باشد .

داوطلبانی که به کمک کلاس آمادگی تیزهوشان در مدارس تیزهوشان قبول می شودند اصولا در کنکور سراسری نتایج بهتری کسب می کنند و در المپیاد های علمی موفقیت های بیشتری کسب خواهند کرد .

در ّوبسایت رسمی آموزشگاه پرسا، برگزار کننده بهترین کلاس های تیزهوشان در کرج، ابتدا به تحلیل آزمون تیزهوشان می پردازیم. آنچه در مقاله کلاس های آمادگی تیزهوشان میخوانیم از این قرار است که آزمون تیزهوشان در پایه نهم به دهم به صورت ترکیبی است و سوالات به دو دسته تقسیم می شوند. سوالات استعداد تحصیلی و سوالات استعداد تحلیلی دو بخش اصلی برای قبولی تیزهوشان نهم می باشد.

قبولی آزمون تیزهوشان نهم

نحوه برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم

50دقیقه زمان آزمون تیزهوشان نهم مربوط به پاسخگویی 50 سوال مربوط به استعداد تحلیلی می باشد که برای برای پاسخگویی به این 50 سوال 50 دقیقه وقت اختصاص دارد. سوالات اختصاصی آزمون تیزهوشان نهم نیز از کتاب های درسی پایه های هشتم و نهم دوره ی اول متوسطه طرح می شوند که 70 دقیقه برای پاسخگویی به 50 سوال از مباحث استعداد تحصیلی مطرح شده، در نظر گرفته شده است.

از آنجا که در پایان مقطه متوسطه اول یعنی پایه نهم، دانش آموزان باید به انتخاب رشته نهم به دهم بپردازند، داشتن اولویت پاسخگویی براساس ضریب تاثیر هر درس بر قبولی در رشته مورد نظر اهمیت دارد. درباره ضریب درصد هر درس بر انتخاب رشته بین انسانی و تجربی و ریاضی برای قبولی تیزهوشان نهم با ما همراه باشید.

نام درس : ریاضیات  علوم تجربی قرآن و پیام های آسمانی مطالعات اجتماعی درس زبان و ادبیان فارسی
تعداد سوالات مطرح شده : 10 سوال مطرح می شود 10 سوال مطرح می شود

 

10 سوال مطرح می شود 10 سوال مطرح می شود 10 سوال مطرح می شود

 

ضریب درسی برای رشته ریاضی :  4

 

2

 

 1

 

 1

 

 2

 

ضریب درس برای رشته تجربی  2  4  1

 

 1

 

 2

 

ضریب درسی رشته علوم انسانی  2

 

 2  1

 

 1

 

4

 

ضریب سمپادی : ضریب سمپاد مهارتی این درس : 3

 

ضریب سمپاد مهارتی این درس : 3 ضریب سمپاد مهارتی این درس : 1

 

ضریب سمپاد مهارتی این درس : 1

 

ضریب سمپاد مهارتی این درس : 2

 

سوالات استعداد تحلیلی در مورد عمکرد و هوش دانش آموزان می باشد که باید درست ترین گزینه  و مرتبط ترین گزینه مطابق با سوال را بیابند و به پاسخ گویی بپردازند که بخش مههم در این آزمون می باشد. سطح هر مدرسه تیزهوشان با توجه به تراز قبولی دانش آموزان متفاوت است. درباره مدارس تیزهوشان متوسطه دوم استان البرز میتوانید در ادامه بخوانید.

قبولی تیزهوشان نهم در مدارس کرج

8 مدرسه تیزهوشان دوره  متوسط دوم در سطح استان البرز وجود دارد که برخی از آنان جزو بهترین دبیرستان های دخترانه و پسرانه کرج هستند.

ناحیه مدرسه جنسیت دوره ی تحصیلی آدرس مدرسه شماره تماس مدرسه
1 تیزهوشان پسرانه شهید سلطانی ۱ پسرانه دوره متوسطه دوم عظیمیه ،  بلوار ۴۵ متری کاج ، چهار راه نیک نژادی جنوبی ، کوچه شهید محمدی ۰۲۶۳۲۲۰۵۸۷۴ -۰۲۶۳۲۲۵۰۲۰۹
1 دبیرستان تیزهوشان البرز دخترانه فرزانگان ۱ دخترانه دوره متوسطه دوم خیابان بهار، خیابان 25 متری بهار، جنب آتش نشانی ( ۰۲۶۳۲۵۰۹۶۵۳ )  – (۰۲۶۳۲۵۴۷۲۵۲
2 دبیرستان تیزهوشان البرز دخترانه فرزانگان ۲ دخترانه دوره متوسطه دوم خیابان شهید صدوقی ، بعد از خیابان بسیج، خیابان شهید صمصامی ، جنب کوچه ی شهید میش مست (۰۲۶۳۲۸۲۶۸۱۴  )  ـ (۰۲۶۳۲۸۲۶۸۱۲ )
3 دبیرستان تیزهوشان البرز دخترانه فرزانگان ۳ دخترانه دوره متوسطه دوم بلوار شهید مطهری ، نرسیده به آزادگان ، خیابان شهید ساوجی ، اردلان ۳ ، روبروی اداره کل کار ۰۲۶۳۲۵۰۶۷۸۱) – (۰۲۶۳۲۵۲۶۶۱۱)
3 تیزهوشان پسرانه شهید سلطانی ۳ پسرانه دوره متوسطه دوم بلوار شهید مطهری، خیابان شهید سلمانی ساوجی، بین اردلان ۱و۲ (۰۲۶۳۲۵۲۱۲۲۴) – (۰۲۶۳۲۵۲۲۰۰۴
4 دبیرستان تیزهوشان البرز دخترانه فرزانگان ۴ دخترانه دوره متوسطه دوم فاز ۴ مهرشهر ، چهار راه هنرستان ، جنب اداره راهنمایی و رانندگی  

۰۲۶۳۳۵۱۳۸۲۴

4 تیزهوشان پسرانه شهید سلطانی ۴

 

پسرانه دوره متوسطه دوم کرج، حصارک، میدان شهرداری، خیابان خراسانی
ساوجبلاغ تیزهوشان پسرانه شهید سلطانی ۵ پسرانه دوره متوسطه دوم شهر جدید هشتگرد ، فاز ۲، بلوار انقلاب ، نبش خیابان کارگر، روبروی مجتمع تجاری پارس (۰۲۶۴۴۲۶۹۱۹۵) – (۰۲۶۴۴۲۵۴۲۷۸)

منابع آزمون تیزهوشان نهم

دانش آموزان باید منابع صحیح و درستی بعد از مطالعه کتاب درسی برای قبولی و موفقیت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم داشته باشند. اما همیشه و همیشه و همیشه برای آزمون های سازمان سنجش و سمپاد اولین منبع برای موفقیت در آزمون ها کتاب درسی است و کلاس آمادگی تیزهوشان نهم به دهم باید تسلط لازم و کافی بر مطالب کتاب درسی را فراهم کند.

برای قبولی آزمون سمپاد نهم به دهم بعد از انتخاب بهترین منابع آزمون تیزهوشان در قدم بعدی باید به تمرین تستی و پرسش های چهار گزینه ای بپردازند و یکی از راه های آماده سازی دانش آموزان برای موفقیت در آزمون ورودی تیزهوشان کمک گرفتن از مشاور برنامه ریزی تیزهوشان می باشد. منابع مورد نیاز و مفید برای کمک به دانش آموزان داوطلب قبولی آزمون تیزهوشان را در زیر به شما معرفی کرده ایم.

کتاب جامع تیزهوشان نهم مهروماه و کتاب 1+31 استان تیزهوشان چاپ انتشارات خوارزمی (پویش) دو تا از بهترین منابع آزمون تیزهوشان هستند که میتوانید برای صرفه جویی در هزینه های خرید کناب های متعدد، از آنها استفاده کنید.

چند نمونه دیگر از کتاب های جامع تیزهوشان عبارتند از کتاب جامع تیزهوشان نهم سری آی کیو IQ  انتشارات گاج ، کتاب جامع تیزهوشان نهم انتشارات خیلی سبز و کتاب جامع تیزهوشان نهم مرشد انتشارات مبتکران که از بهترین منابع تیزهوشان نهم محسوب میشوند.

بهترین منابع تیزهوشان نهم

نام کتاب قیمت توضیحات تصویر انتشارات
کتاب 1+31 استان تیزهوشان چاپ انتشارات خوارزمی (پویش) 330.000 تومان در این کتاب تمامی سوالات تیزهوشان به همراه پاسخنامه هایشان جمع آوری شده است . منابع آزمون تیزهوشان خوارزمی پویش
ریاضیات کتاب ریاضیات اندیشمند پایه نهم به دهم 207.000 تومان در این کتاب طبق کتاب درسی و مطابق با سطح آزمون تیزهوشان

پرسش های چهاز گزینه ای به همراه پاسخنامه در اختیار دانش آموزان قرار گرفته شده است .

کتاب اندیشمندان تیزهوشان اندیشمندان
کتاب علوم تجربی خیلی سبز ویژه پایه نهم 250.000 تومان درسنامه ی کامل و جامع برای توضیح مطالب کتاب درسی و به همرته پرسش های چهارگزینه ای و پاسخ های تشزیحی کامل و جامع کتاب تیزهوشان خیلی سبز خیلی سبز
کتاب علوم تیزهوشان گل پلاس (انتشارات گل واژه) 170.000 تومان در این کتاب با ظرح بیش از 1000 پرسش چهارگزینه ای و پوشش دهی تمام سوالات و مطالب کتاب درسی متناسب با نیاز دانش آموزان است . منابع تیزهوشان نهم به دهم گل واژه
سوالات تحلیلی کتاب مبتکران 180.000 تومان در این کتاب سعی شده است تمامی نیاز دانش آموزان به سوالات استعداد های تحلیلی را پاسخ دهد . کتاب های کمک درسی تیزهوشان مبتکران

بهترین منابع ریاضی تیزهوشان نهم به دهم

ریاضی از پایه اول دبستان تا کنکور یکی از دروس اساسی و مهم تخصصی تلقی میشود و زیاد اهمیتی ندارد که چه رشته ای را میخواهید انتخاب کنید، داشتن پایه قوی در این درس، شما را از رقبا جلو می اندازد. اگر قصد شرکت در کلاس آمادگی تیزهوشان نهم را ندارید اما قبولی در آزمون تیزهوشان برای شما مهم است، منابع زیر برای مطالعه شما مناسب خواهند بود.

  • ریاضیات کتاب ریاضیات اندیشمند پایه نهم به دهم
  • کتاب ریاضی نهم سری آی کیو IQ انتشارات گاج
  • کتاب ریاضیات نهم انتشارات مبتکران
  • کتاب ریاضی نهم تیزهوشان انتشارات کاهه
  • کتاب ریاضی تیزهوشان نهم انتشارات اندیشمند
  • کتاب ریاضی تیزهوشان نهم انتشارات مهر و ماه

بهترین منابع آمادگی آزمون هوش نهم

منابع هوش و استعداد تحصیلی برای پایه نهم به دهم نیز به شرح زیر است که البته به کمک کلاس های هوش تیزهوشان در آموزشگاه پرسا میتواند موثر تر از همیشه عمل کند.

  • هوش و استعداد تحلیلی نهم تیزهوشان خیلی سبز
  • کتاب هوش و استعداد تحلیلی نهم سری IQ انتشارات گاج
  • کتاب 1500 تست استعداد تحلیلی تیزهوشان نهم انتشارات مهر و ماه
  • کتاب بانک سوال هوش و استعداد تحلیلی نهم انتشارات مبتکران
  • کتاب هوش و استعداد تحلیلی نهم انتشارات اندیشمند
  • کتاب هوش و خلاقیت و استعداد تحلیلی انتشارات کاهه
  • سوالات تحلیلی کتاب مبتکران

بهترین منابع تیزهوشان برای درس علوم

برای درس علوم پایه نهم به دهم منابع زیادی وجود دارد که بهترین این منابع به شرح زیر است:

  • کتاب علوم تجربی خیلی سبز ویژه پایه نهم
  • کتاب علوم تیزهوشان گل پلاس (انتشارات گل واژه)
  • کتاب علوم نهم سری آی کیو IQ  انتشارات گاج
  • کتاب 100 نکته فیزیک تیزهوشان نهم انتشارات مهر و ماه
  • کتاب علوم تیزهوشان نهم انتشارات خیلی سبز
  • کتاب آموزش پیشرفته علوم تجربی تیزهوشان نهم انتشارات گل واژه
  • کتاب 100 نکته علوم (شیمی) تیزهوشان نهم انتشارات مهر و ماه
  • کتاب علوم تیزهوشان نهم انتشارات اندیشمند

بهترین متابع ادبیات فارسی تیزهوشان دهم

در کنار کلاس های ادبیات تیزهوشان میتوانید به خرید کتاب های تست برای درس ادبیات نیز بپردازید. این درس برای انتخاب رشته انسانی در پایه دهم ضریب 4 دارد پس اگر به رشته انسانی علاقه مندید، این درس را جدی بگیرید.

  • کتاب فارسی نهم سری آی کیو IQ انتشارات گاج
  • کتاب فارسی نهم انتشارات مبتکران
  • کتاب فارسی تیزهوشان نهم انتشارت اندیشمند
  • کتاب فارسی تیزهوشان نهم انتشارات نشر الگو
  • کتاب فارسی تیزهوشان نهم انتشارات خیلی سبز
  • کتاب فارسی تیزهوشان نهم انتشارات کاهه

مرکز مشاوره قبولی تیزهوشان نهم آکو برگزار کننده کلاس تیزهوشان نهم

گروه مشاوره ی آکو به تحلیل آزمون تیزهوشان نهم و منابع مهم برای قبولی در این آزمون پرداخت تا شما با دید کامل و اطلاعات به روز نسبت به تصمیمات خود اقدام نمایید . با کمک تیم مشاوره تیزهوشان آکو و شرکت در کلاس آمادگی تیزهوشان نهم ، شما می توانید برنامه مطالعاتی مناسب با وضعیت خودتان را با توجه به سطح درسیتان دریافت کنید، و هر هفته آزمون هایی از مطالبی که خواندید بدهید .

 برای دریافت مشاوره قبولی تیزهوشان و شرکت در کلاس تیزهوشان نهم با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام مرکز مشاوره کنکور آکو در کرج با مشاوران ما به طور مستقیم در ارتباط باشید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا