پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

مهلت ثبت نام در آزمون سراسری سال 1402 تمدید شد

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

مهلت ثبت نام در آزمون سراسری سال 1402 تمدید شد. پيرو اطلاعيه‌ مورخ 1402/01/14، به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون سراسري سال 1402 (نوبت دوم) در دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نيمه‌حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي، دانشگاه‌ پيام‌ نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ و همچنين رشته هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي مي‌رساند كه به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی كه تا اين تاريخ براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند تا روز پنجشنبه مورخ 1402/01/24 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند.

داوطلبان لازم است در ابتدا با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به مشاهده، تایید هویت و دریافت کد 19 رقمی از سامانه اقدام نموده و سپس با مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت نام و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.
ضمناً داوطلبانی كه قبلاً ثبت نام خود را تکميل کرده‌اند در صورت تمايل می توانند تا تاريخ فوق نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام نمايند.

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا