پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تمدید ثبت نام کنکور ارشد علوم پزشکی 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

کنکور ارشد علوم پزشکی 1402 که ویژه دوره های روزانه، شهریه پرداز پزدیس های خودگردان، دانشگاه های آزاد و دوره های مجازیی در رشته های پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی برگزار میشود در سال 1402 نیز مطابق با تاریخ اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش پزشکی برگزار میشود.

هرچند تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی 1402 هنوز از طریق وبسایت ویژه پزشکی سازمان سنجش اعلام نشده است اما تاریخ ثبت نام این آزمون تا فروردین ماه 1402 سه مرتبه تمدید شده است. که آخرین تمدید آن مربوط به 15 و 16 فروردین 1402 و همزمان با شروع ثبت نام کنکور سراسری میباشد.

که عمیقا امیدواریم دست اندرکاران به فکر حجم ورودی های سایت سنجش در این روز ها را کرده باشند و سرور های تناسب با میزان ورودی تهیه شده باشند. به علاوه اینکه در همین روزها است که خبر آنلاین شدن کنکور سراسری نیز به گوش میرسد و کسی چه میداند تغییرات برگزاری کنکور 1403 به کجا ختم خواهد شد!

مهلت ثبت نام کنکور کنکور ارشد علوم پزشکی 1402 در بهمن و اسفند تمدید شد

اولین مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی اوایل بهمن ماه 1401 بوده است که طبق اطلاعیه به علت بارش سنگین برف در اکثر نقاط کشور و احتمالا دسترسی سخت داوطلبان، به دو هفته بعدی منتقل شده است و اولین مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی 13 و 14 بهمن در نظر گرفته شد.

طبق اصلاحیه ای که در تاریخ 16 بهمن ماه 1402 منتشر شد، براساس تقاضای داوطلبان جهت تمدید مهلت ثبت نام ، تواریخ 6 الی 9 اسفند ماه 1401 به عنوان دومین مهلت ثبت نام داوطلبان در نظر گرفته شده است.

اما باوجود اطلاع رسانی نامناسب در زمینه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی تمدید مهلت ثبت نام ضروری مینماید و ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان این آزمون در فروردین ماه نیز انجام میشود.

کنکور ارشد علوم پزشکی 1402- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد پیراپزشکی از طریق سایت سنجش پزشکی

سومین تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد علوم پزشکی در فروردین 1402

طبق آخرین اصلاحیه اعلام شده توسط سازمان سنجش پزشکی که زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت میکند تاریخ 15 و 16 فروردین 1402 به عنوان آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد پیراپزشکی در سال 1402 در نظر گرفته شده است.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های پیراپزشکی از طریق سایت سنجش پزشکی انجام میشود و در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشكی موکدا تاکید شده است که:

با توجه به اینترنتی بودن ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد پیراپزشکی و کلیه مراحل بعدی، لطفاً ضمن مطالعه دقیق این دفترچه راهنما، فرم ثبت نام را با دقت تكمیل نمایید. کلیه مراحل ثبت نام ،انتخاب رشته محل و اعلام نتیجه آزمون به صورت الکترونیکی و آنلاین بوده و جهت دریافت کلیه اطلاعات صرفاً به سایت معتبر مرکز سنجش آموزش پزشكی http://sanjeshp.ir مراجعه شود.

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد پیراپزشکی

مشاوره یعنی تضمین یک تصمیم گیری درست براساس شرایط و ضوابط برگزاری کنکور های سراسری و سنجش صحیح شرایط مطلوب براساس نیاز های داوطلب! اگر در انتخاب بین دانشگاه های علوم پزشکی یا دوره های روزانه و شبانه و تفاوت شهریه دانشگاه های آزاد و پردیس و میزان اعتبار مدرک دوره های مجازی کارشناسی ارشد دارید، کافی است از یک مشاور کمک بگیرید.

02633408944

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا