پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

هزینه ترمیم معدل

هزینه ترمیم معدل کنکور 1402 چقدر است؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

با توجه به این که در سال 1402 ازمون سراسری با تغییرات بسیار بالایی همراه می باشد، یکی از این تغییرات تاثیر معدل بر رتبه داوطلب می باشد، بنابراین از سال 1402 معدل تاثیر بسزایی بر روی آزمون سراسری خواهد داشت، با توجه به اهمیت معدل بسیاری از داوطلبان به سمت ترمیم معدل می روند، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره اکو همراه باشید.

هزینه ترمیم معدل

داوطلبانی که می خواهد در آزمون سراسری سال 1402 شرکت نمایند برای اینکه بتوانند ترمیم معدل انجام دهند باید به مدارس بزرگسالان نزدیک محل سکونت خود مراجعه نمایند و ثبت نام خود را در این مدارس تکمیل کنند.

شرکت در ترمیم معدل می تواند برای داوطلبان بسیار کارایی بالایی داشته باشد زیرا ممکن است نمره ای که داوطلبان در زمان اخذ دیپلم خود کسب نموده است نمره قابل قبولی نبوده باشد و با شرکت دوباره در امتحانات نهایی نمره بهتری کسب نمایند.

درست است که ترمیم معدل هزینه بسیار بالایی را برای داوطلبان به همراه ندارد اما رایگان هم نیست، داوطلبان موظف هستند یک شهریه ثابت به مبلغ 50 هزار تومان و شهریه هر درس به مبلغ 20 تا 25 هزار تومان را به مدرسه ای که در آن ثبت نام می کنند را پرداخت نمایند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته اکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا