پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور منمعرفی دانشگاه های کشور سراسری، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی

همه چیز درباره دانشگاه کوثر

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

دانشگاه کوثر، دانشگاهی دولتی در در شهر بجنور استان خراسان شمالی است که مختص دانشجویان خانم است، با ادامه این مطلب از گروه مشاوره آکو همراه باشید تا همه چیز را راجع به دانشگاه کوثر بدانید.

دانشگاه کوثر هم در رشته های صرفا با سابقه تحصیلی و هم در رشته های با آزمون (کنکور) پذیرش دارد. تاسیس این دانشگاه مربوط به سال 1391  است و همچنین صاحب امتیاز یک مجله تخصصی است و موفق به برگزاری دو همایش تا کنون بوده است. رتبه این دانشگاه در بین دانشگاه های دولتی در سال 1402، رتبه 95 بوده است و در بین کل دانشگاه های کشور 305 بوده است. تمامی رشته های این دانشگاه برای دانشجویان خانم، بدون خوابگاه ارائه می شود.

همچنین اگر علاقه مند هستید می توانید درباره دانشگاه های غیرانتفاعی تهران در سایت آکو بیشتر مطالعه کنید.

مشاوره آکو دانشگاه کوثر

کارشناسی دانشگاه کوثر 1402

در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی 1402 برای بچه های انسانی و ریاضی کد رشته های مربوط به رشته های با آزمون و با سابقه تحصیلی به شرح زیر بود:

در انتخاب رشته انسانی، رشته زبان و ادبیات فارسی، مطالعات خانواده و حسابداری رشته هایی هستند که با آزمون پذیرش دارند و لازم به اشاره دوباره است که تمامی رشته های دانشگاه کوثر بدون خوابگاه هستند.

و در انتخاب رشته ریاضی، رشته با آزمون، تنها حسابداری قرار داده شده است.

رشته های با سابقه تحصیلی و بدون کنکور دانشگاه کوثر در دفترچه انتخاب رشته شامل رشته های آمار، ریاضیات و کاربرد ها، علوم کامپیوتر، علوم مهندسی، مهندسی اپتیک و لیزر، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، زیست شناسی سلولی و مولکولی، شیمی کاربردی، جغرافیا، زبان و ادبیات عربی، علوم قرآن و حدیث، مترجمی زبان عربی، آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی بوده است.

مشاوره آکو دانشگاه کوثر

ظرفیت رشته های دانشگاه کوثر

ظرفیت هر رشته ای که در دانشگاه کوثر ارائه می شود را برایتان قرار می دهیم، این ظرفیت ها و شرایط هر رشته، هنگام انتخاب رشته به شما کمک می کند ببینید تا چه میزان احتمال قبولی در هر رشته در دانشگاه مورد نظر خود را دارید.

ظرفیت رشته های با کنکور دانشگاه کوثر:

ریاضیات و کاربرد ها (50 نفر)آمار (50 نفر)
علوم مهندسی (50 نفر)علوم کامپیوتر (50 نفر)
مهندسی صنایع (60 نفر)مهندسی اپتیک و لیزر ( 60 نفر)
زیست شناسی سلولی و مولوکولی (60 نفر)مهندسی کامپیوتر (60 نفر)
زبان و ادبیات عربی (50 نفر)شیمی کاربردی (60 نفر)
آموزش زبان انگلیسی (50 نفر)علوم قرآن و حدیث (50 نفر)
 زبان و ادبیات انگلیسی (50 نفر)

ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه کوثر:

زبان و ادبیات فارسی (50 نفر)جغرافیا (60 نفر)
حسابداری (36 نفر، علوم انسانی)مترجمی زبان ادبیات عربی (50 نفر)
حسابداری (18 نفر، علوم تجربی)حسابداری(6 نفر، ریاضی)

کارشناسی ارشد دانشگاه کوثر

در مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه کوثر در رشته های زبان و ادبیات عربی، مترجمی زبان عربی، زبان و ادبیات فارسی، گرایش ادبیات روایی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری گرایش محیط زیست شهری و رشته علوم قرآن و حدیث، بدون کنکور، پذیرش دارد.

مشاوره آکو دانشگاه کوثر

مقالات و همایش های دانشگاه کوثر

به عنوان تیم مشاوره آکو می خواهیم موضوعات و مقالات این دانشگاه را بررسی کنیم. همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، دانشگاه کوثر صاحب امتیاز نشر یک مجله تخصصی و موفق به برگزاری دو همایش بود است. همچنین 184 مقاله معتبر بین المللی هم به انتشار رسانده است. 539 مقاله هم در نشریات و همایش ها دارد که بیشترین کلید واژه های مقالات دانشگاه کوثر شامل شفقت ورزی و توسعه پایدار است.

در پژوهش های دانشگاه کوثر، هم پژوهی هایی با دیگر دانشگاه ها صورت گرفته است. دانشگاه های پیام نور، دانشگاه بجنورد، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه مازندران و سایر دانشگاه ها بوده است.

“نخستین همایش ملی ایران شناسی و میراث نوشتاری عربی” از همایش های برگزار شده توسط دانشگاه کوثر بود است. همچنین برای ارتباط با دانشگاه کوثر و اطلاعات بیشتر از این دانشگاه، می توانید در سایت دانشگاه کوثر، بخش ارتباط با دانشگاه کوثر را بررسی کنید.

مشاوره آکو

اگر می خواهید در دانشگاه های دولتی پذیرش بگیرید یا نیاز به مشاوره و راهنمایی برای کنکور خود دارید، می توانید از گروه مشاوره آکو کمک بگیرید. مشاوره آکو می تواند در زمینه برنامه ریزی، پذیرش در دانشگاه های دولتی، دانشگاه فرهنگیان و . . . راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهد.

برای ارتباط با گروه مشاوره آکو و راهنمایی با مشاوره آکو می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02633406346

02633406537

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا