پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

کلاس کنکور

کلاس کنکور پایه یازدهم

کلاس کنکور آنلاین و حضوری یازدهم

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

برای شرکت در کنکور سراسری از نگاه کارشناسان لازم است که در بهترین کلاس کنکور یازدهم  شرکت کند. بهتر است خواندن و جمعبندی پایه دهم و یازدهم به همراه پیش خوانی پایه دوازدهم پیش از شروع سال جدید صورت بگیرد که کوچکترین نقطه ضعف ها و اشکالات پایه ای درسی به طور کامل حل شود . از نظر تستی کار کردن دروسی مثل ریاضی،شیمی و زیست در کلاس کنکور یازدهم تجربی  از اهمیت زیادی برخوردارند.

همچنین شرکت در کلاس کنکور یازدهم انسانی به دانش آموز کمک میکند تا مباحث بیشتری را جمع بندی کرده و تستی کار کردن انها را بیشتر بیاموزند. چون دروس کنکور انسانی بیشتر حفظی هستند و احتمال حذف بسیاری از بخش های تاریخ ادبیات و قواعد عربی درصورت دیر شروع کردن، زیاد خواهد بود.

برای کلاس کنکور یازدهم ریاضی بهتر است دانش آموزان از منابعی مثل گاج یا خیلی سبز استفاده کنند که باید کتاب جامع پایه را تهیه کنند و این منبعی مفید برای کنکوری خواندن دروس ریاضی به شمار می آید. درباره شرایط شروع کنکور از پایه یازدهم در ادامه مقاله مرکز مشاوره تحصیلی کنکور و برگزار کننده بهترین کلاس کنکور در کرج، بخوانید.

بهترین کلاس کنکور یازدهم تجربی و ریاضی و انسانی

علاوه بر شرکت در کلاس کنکور آنلاین یا حضوری یازدهم ، برای رفع اشکالات سال های قبل میتوان در ازمون های ازمایشی نیز شرکت کرد. آزمون ها برای سنجش سطح درسی داوطلب میتواند موثر باشد و با تحلیل این آزمون ها ایراد های درسی مشخص میشود. بعد از مشخص شدن نقاط ضعف، به کمک برنامه ریزی درسی کنکور میتوان انها را رفع کرد.

برنامه ریزی درست در سال یازدهم از اهمیت بسیار زیادی در کنکور برخوردار است و تفاوت بسیار زیادی بین داوطلبانی که از سال یازدهم شروع به خواندن میکنند و کسانی که از سال دوازدهم شروع میکنند، وجود دارد. علاوه بر آن مشکل بسیاری از دانش آموزان پایه ضعیف در دروس دهم و یازدهم است که باعث میشود دروس دوازدهم را به طور صد درصد متوجه نشوند.

پس داوطلبان کنکور باید با رعایت نکات مشاوره و برنامه ریزی و استفاده از کلاس کنکور یازدهم و همچنین بهره مندی از تست ها و درسنامه های منابع معتبر از وخیم شدن اوضاع دروس دهم و یازدهم پیشگیری کنند. بهتر است در زمان جمعبندی (تابستان قبل از یازدهم و تابستان بعد از یازدهم) حتما نکات را در یک دفترچه جمع اوری کنید تا در ماه های پایانی بیشترین استفاده را از ان ها ببرید.

کلاس کنکور یازدهم تجربی در کرج

کلاس کنکور یازدهم تجربی  در موسسه موفقیت کرج به عنوان بهترین کلاس کنکور یازدهم تجربی شناخته شده است و شایع است که بیشترین داوطلبان موفق انها که رتبه زیر1000 را کسب کردند از پایه یازدهم شروع به خواندن کرده اند. اما چه کسی میتواند تضمین کند؟ شاید اگر واقعا بهترین بود، اسمش را همه کنکوری های کرج شنیده بودند!

کلاس کنکور یازدهم تجربی

اما در پرسا، بهترین مرکز مشاوره و آموزشگاه کنکور در کرج ثابت کرده ایم که راه رسیدن به موفقیت و کسب رتیه خوب از سال دوازدهم نیست و حتما باید از سال یازدهم شروع کرد. شرکت در کلاس کنکور یازدهم تجربی به صورت کلاس های نکته و تست بسیاز زیاد به یادگیری و جمعبندی صحیح میکند.

از مهمترین ویژگی های آموزشگاه کنکور پرسا این است که برای سال یازدهم تجربی، کلاس ها در 4 درس ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست با حضور بهترین اساتید کنکور و پایه برگزار میشود. برترین اساتید تهران در این موسسه مشغول هستند که به اموزش تشریحی و تستی کامل دروس پایه یازدهم و حل بیش از 2000 تست برای هردرس ، فراهم کردن تسلط مفهومی دروس ،آزمون های دو هفته یکبار و معرفی منابع معتبر برای تست زنی و جمعبندی به صورت حرفه ای میپردازند.

علاوه بر کلاس های فوق تخصصی کنکور برای پایه یازدهم، مشاوره مخصوص داوطلبان پایه یازدهم کنکور در مرکز آموزشگاهی پرسا ارائه میشود که درصورت تمایل میتوانید یک جلسه مشاوره رایگان کنکور را با شماره گیری عدد 02633408944 دریافت کنید.

بهترین کلاس کنکور یازدهم ریاضی در کرج

درباره برگزاری کلاس کنکور یازدهم ریاضی به صورت حضوری در کرج باید بگوییم که با افتخار مشاوره کنکور ریاضی و کلاس های کنکور یازدهم ریاضی در آموزشگاه پرسا برگزار میشود. برای اطلاع از شرایط کلاس های یازدهم میتوانید به صورت آنلاین از طریق اینستاگرام آموزشگاه کنکور پرسا با ما در  ارتباط باشید.

از دیگر موسسات بنام برای کلاس کنکور یازدهم ریاضی در کرج میتوان به کلاس های کنکور هدف اشاره کرد. کلاس کنکور یازدهم  ریاضی در موسسه هدف به صورت انلاین نیز برگزار میکند و این موسسه در سه راه گوهردشت کرج قرار دارد. شاید همه بگویند که ما بهترین استادان کنکور و با سابقه ترین ها را در موسسه خود داریم اما نظر دانش آموزان و والدین درباره کلاس ها چیز دیگری است.

از موسسات آنلاین پرطرفدار برای کلاس های آنلاین و آفلاین کنکور میتوان به موسسه تام لند اشاره کرد و کلاس های کنکوری ماز که از استادان برجسته مثل علیرضا بستانیان، مازیار غنی،محمد یگانه،مهدی ترابی و… تدریس میکنند.

بهترین کلاس کنکور یازدهم انسانی در کرج

از اموزشگاه های دیگر برای برگزاری کلاس کنکور یازدهم انسانی میتوان به اموزشگاه بعثت نوین، فرزانه20، آموزشگاه های هما واقع در آزادگان کرج، آموزشگاه بهارستان واقع درخیابان بهار، آموزشگاه کنکور ارسطو در گلشهر، بعثت نوین واقع در جهانشهر، آبادگران واقع در خیابان درختی، علوی واقع در طالقانی شمالی، موسسه امیرانی فیزیک واقع در چهارراه طالقانی، آموزشگاه علمی آزاد دخترانه برگزیدگان دانش واقع در عظیمیه، آموزشگاه کنکور اندیشمندان کرج در 45متری گلشهر و آموزشگاه پرسا واقع در مهرشهر و… اشاره داشت.

اما یک واقعیت را نمیتوان رباره کلاس کنکور یازدهم انسانی نادیده گرفت! کنکور انسانی چه از طرف انتشارات کنکور و چه از طرف آموزشگاه های کنکور مورد بی توجهی واقع شده است. مثلا انتشارات خیلی سبز محصولات تخصصی انسانی را به صورت گسترده منتشر نمیکند و یا انتشارات گاج برای کنکور انسانی از همه سری کتاب های خود تولید نکرده است.

کلاس کنکور یازدهم انسانی در کرج

شاید دلیل این کم توجهی اولا نبود استاد خوب برای کلاس کنکور یازدهم انسانی است و دوما کمتر اهمیت دادن آموزشگاه های کنکور به این قشر از دانش آموزان است! اما در آموزشگاه پرسا، ما داوطلبان کنکور انسانی را روانشنسان آینده، معلم های آینده و مدافعان حقوق افراد در آینده میداند. پس بهترین کلاس کنکور یازدهم و کلاس های کنکور دوازدهم انسانی باید برای این قشر باشد.

برای شرکت در کلاس های کنکور 1402 کلیک کنید.

کلاس آنلاین کنکور برای یازدهم

اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم، ار بهترین استاد های کنکور هم برای کلاس آنلاین کنکور انتخاب کنید، بازهم به پای یک جلسه از کلاس کنکور حضوری نمیرسد. علت آن هم عدم تلاش کافی دانش آموزان در کلاس های کنکور آنلاین است. عدم مشارکت دانش آموز در کلاس و عدم اطمینان اساتید از یادگیری صددرصدی دانش آموزان حداقل در کلاس، از بدترین ویژگی های این نوع آمادگی برای کنکور است.

پس بهتر است برای شروع کلاس کنکور بهترین استاد را در شهر خودتان پیدا کنید و در کلاس های کنکور یازدهم و دوازدهم آنها شرکت کنید. برای آشنایی بیشتر با تیم مشاوره کنکور و آموزشگاه کنکور سراسری پرسا همراه ما باشید.

آموزشگاه و کلاس کنکور در کرج

آدرس مجموعه فوق تخصصی کنکور پرسا در کرج، مهرشهر ، بلوار شهرداری، نبش خیابان 200 است و آسان ترین راه برقراری ارتباط با پشتیبانان آموزشگاه کنکور پرسا در کرج، شماره گیری 02633408944 و رزرو اولین وقت مشاوره است.

آموزشگاه کنکور در کرج برگزار کننده بهترین کلاس کنکور یازدهم

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. اموزشگاه علمي فرزانه بيست
    مجري ازمونهاي سنجش با بهترين و حرفه اي ترين مدرسان و مشاوران
    كلاس هاي تقويتي و تست زني با شرايط اقساطي
    براي اطلاعات بيشتر با مسئول ثبت نام تماس بگيريد09031478296
    ادرس كرج مهرويلا ميدان مادر جنب بانك ملت ساختمان بزرگمهرطبقه 5

  2. اموزشگاه علمي فرزانه بيست
    مجري ازمونهاي سنجش با بهترين و حرفه اي ترين مدرسان و مشاوران
    كلاس هاي تقويتي و تست زني با شرايط اقساطي
    براي اطلاعات بيشتر با مسئول ثبت نام تماس بگيريد09031478296
    ادرس كرج مهرويلا ميدان مادر جنب بانك ملت ساختمان بزرگمهر ط5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا