پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه تمام ترکیبات مهم شیمی

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
3.7/5 - (8 امتیاز)

جزوه جامع از تمام ترکیبات مهم شیمی برای دانش آموزان سال دهم، یازدهم و دوازدهم. این جزوه به دانش آموزان کمک میکند تا دیگر نیاز به جزوات دیگری نگردند و تمام ترکیبات شیمی را در 5 صفحه یک جا داشته باشند این کار به دانش آموزان کمک میکند تا دیگر سردرگم نشوند.

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم این جزوه را در اختیار شما دانش آموزان و دواطلبان عزیز قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از این جزوه تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. دانش آموزان میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند.

اگر دنبال تست ها و جزوات بیشتری هستید میتوانید با دنبال کردن کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید و هم چنین اگر دنبال یک استاد فوق العاده برای درس شیمی خود میگردید میتوانید با کلیک کردن روی لینک استاد اشکان مسیح با بهترین استاد شیمی تیم مشاوره تحصیلی آکو آشنا شوید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
شیمی
پایه :
دهم، یازدهم و دوازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی
مبجث
ترکیبات
حجم:
حدود 20 مگابایت
طراح جزوات:
تالیفی
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا