پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه جامع فیزیک دهم

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

شاید شما هم دنبال جزوه ای جامع و کاربردی برای فیزیک خود میخواهید تا بتوانید با وجود آن استرس خود را کاهش دهید. شما میتوانید با خوانش جزوه جامع فیزیک دهم تسلط خود را برای کنکور و امتحانات نهایی بالا ببرید.

نویسنده جزوه فیزیک استاد رشاد براتی میباشد و دانش آموزانی که تمایل دارند با این استاد کلاس داشته باشند میتوانند روی لینک استاد رشاد براتی کلیک کنند و اطلاعات بیشتری مربوط به این استاد دریافت کنند.

جزوه جامع فیزیک دهم 15 صفحه میباشد و استاد براتی تمام این دروس را با توضیحاتی کامل در اختیار شما عزیزان قرار داده است. این جزوه به درد دانش آموزانی میخورد که نیاز به جزوه ای خلاصه برای شب امتحان خود دارند.

دانش آموزان میتوانند با دنبال کردن کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهند. این جزوات به شما عزیزان کمک میکند تا گام های مثبتی به سمت کنکور و امتحان نهایی بدست آورید همچنین دانش آموزانی که نیاز به یک مشاور دارند تا بتوانند در درس هایشان تسلط کافی داشته باشند میتوانند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین با تیم مشاوره تحصیلی آکو مشاوره داشته باشند.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
فیزیک
پایه :
دهم
رشته:
ریاضی و تجربی
مبجث
جامع
حجم:
726.7 KB
طراح جزوات:
رشاد براتی
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ
دکمه بازگشت به بالا