پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه خلاصه فصل های فیزیک کنکور

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
5/5 - (1 امتیاز)

به عنوان مشاور متخصص کنکور ، بر خود واجب دانستیم که پیش از امتحانات فیزیک دانش آموزان، یکی از بهترین جزوه های جمع بندی فیزیک کنکور را برایتان قرار دهیم. جزوه نکته و تست فیزیک نوکنده شامل متون دست نویس استاد نوکنده در زمینه خلاصه فصل های فیزیک کنکور خواهد بود. همانطور که میدانید محمد نوکنده یکی از بهترین اساتید فیزیک کنکور است که در رقابت با مهدی یحیوی فعالیت میکند. هرچند مقایسه تدریس مهدی یحیوی و محمد نوکنده را پیش از این برایتان آورده ایم اما لازم دانستیم که پیش از ارائه جزوه خلاصه فیزیک کنکور درباره نحوه تدریس و جزوه های جمع بندی فیزیک محمد نوکنده توضیحاتی به شما بدهیم.

در جزوه فیزیک محمد نوکنده اولا هر بخش به صورت مشخص از دیگری جدا شده است. یعنی شما میتوانید جمع بندی فصل نوسان فیزیک کنکور را به صورت جداگانه از بخش بازتاب مشاهده و مطالعه کنید. به علاوه چون جزوه دست نویس است و درواقع کاربر پسند طراحی شده است، دانش آموز از خواندن آن خسته نمیشود. استفاده از رنگ های متعدد در جزوه خلاصه فیزیک کنکور محمد نوکنده، یکی دیگر از عوامل محبوبیت آن است.

فراموش نکنید که جزوه را یکی از بهترین استاد های فیزیک کنکور ایران نوشته است! پس بعید است نکته ای از زیر دستش در رفته باشد یا نکته ای را به اشتباه توضیح داده باشد. توجه داشته باشید که جزوه جمع بندی فیزیک ، مثل همه کتاب ها و جزوه های جمع بندی دیگر، برای یادگیری اولیه اصلا مناسب نیست و صرفا برای مروز سریع شب امتحانی یا تورق سریع پیش از کنکور است!

دانلود جزوه جمع بندی فیزیک کنکور محمد نوکنده

در ادامه لینک دانلود جزوه نکته و تست فیزیک نوکنده را برایتان آورده ایم. برای دانلود سایر جزوه های کاربردی کنکور و پایه، در کانال تلگرام مرکز مشاوره کنکور آکو عضو شوید. فراموش نکنید که رتبه های برتر نیز بدون مشاور متخصص نمیتوانست موفق شود و برنامه ریزی درستی داشته باشد!

جزوه فیزیک محمد نوکنده به زبان خودمانی است و از کلیسه های صفحه بندی و تایپ های کلاسیک خارج است. تصویر های دست نویس و نوشته های رنگی و خودنویس توانسته است این جزوه را به بهترین جزوه جمع بندی فیزیک کنکور تبدیل کند.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
فیزیک
پایه :
کنکور
رشته:
تجربی
مبجث
جامع
حجم:
شب امتحانی
طراح جزوات:
ناشناس
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا