پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه شب امتحانی زیست دوازدهم

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
۵/۵ - (۱ امتیاز)

جزوه شب امتحانی زیست دوازدهم تنها در ۲۰ صفحه ویژه مرور و آمادگی برای شب امتحان. اگر شما هم در شب امتحان دنبال یک جزوه خلاصه و جامع میگردید تا بتوانید از پس امتحان خود بربیایید میتوانید با خوانش جزوه جمع بندی زیست دوازدهم تمام کتاب زیست خود را تنها در ۲۰ صفحه مطالعه کنید. شما میتوانید در کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو جزوه های بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

جزوه جمع بندی زیست تمام مطالب و نکات مهم کتاب زیست دوازدهم را در اختیار دانش آموزان رشته تجربی قرار داده است و دانش آموزان میتوانند با خوانش این توضیحات از پس تمام سوالات امتحان نهایی بر بیایند. تیم مشاوره تحصیلی آکو این جزوه را در اختیار دانش آموزان قرار داده است تا دانش آموزان در شب امتحان هیچ سردرگمی نداشته باشند.

دانش آموزان و داوطلبان کنکور میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با تیم مشاوره تحصیلی آکو مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند در دانشگاه های برتر ایران قبول شوند. اگر دنبال یک استاد زیست بسیار عالی میگردید تا به شما کمک کند در امتحانات و کنکور بهترین نتایج را داشته باشید روی لینک استاد زیست تیم مشاوره تحصیلی آکو کلیک کنید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست شناسی
پایه :
دوازدهم
رشته:
تجربی
مبجث
جمع بندی
حجم:
حدود 10 مگابایت
طراح جزوات:
ناشناس
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره تحصیلی کنکور زبان از صفر تا صد