پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد محمد رضاییان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.6/5 - (22 امتیاز)

در این مقاله می خواهیم به معرفی استاد محمد رضاییان بپردازیم. آقای محمد رضاییان از اساتید بسیار خوب درس زیست شناسی هستند که با رزومه کاری قوی و تجربه ای که دارند, زیست شناسی را برای دانش آموزان کنکوری یاد می دهند.

نکته جالب در مورد آقای رضاییان مدرس زیست شناسی سایر فعالیت هایی است که به تدریس زیست کنکوری ارتباطی ندارد و این نشان می دهد که فردی فعال و مشتاق به یادگیری و یاددادن هستند. در ادامه بیش تر با استاد رضاییان و فعالیت هایی که تاکنون انجام داده اند آشنا خواهید شد.

اگر مایل هستید تا در کلاس های استاد محمد رضاییان شرکت کنید با شماره تلفن آموزشگاه پرسا تماس بگیرید و برای دیدن سایر اساتید آموزشگاه پرسا به اینستاگرام آکو مراجعه کنید. همچنین در سایت آموزشگاه پرسا نیز می توانید سایر این اساتید را با مشخصات و نمونه کارهایشان مشاهده کنید.

معرفی استاد رضاییان

آقای رضاییان دوره تحصیلی ابتدایی خود را در مدرسه غیر انتفاعی امید ایران گذراندند. بعد از آن در مقطع پایه و پیش دانشگاهی در مدرسه غیر انتفاعی امیر کبیر تحصیل کردند و از وروردی های سال 1387 در دانشکده دانپزشکی تهران می باشند که همراه با مطالعه و فعالیت های علمی به کار تدریس نیز می پرداختند. آقای رضاییان از سال 1393 به صورت جدی تدریس را دنبال کرده و در حال حاضر در شهرهای بزرگ ایران به تدریس زیست شناسی کنکور مشغول هستند.

اگر بخواهیم از سوابق حرفه ای ایشان در زمینه تدریس کلاس های کنکور زیست شناسی بگوییم از همکاری ایشان با مجموعه آموزشی پرش برای تهیه بسته های معلم خصوصی و یا طرح سوال برای آزمون های قلم چی می توانیم مثال بزنیم.

رضاییان 2

زندگی شخصی آقای محمد رضاییان

طبق بررسی هایی که کردیم متوجه شدیم آقای رضاییان به مسافرت و تفریح خیلی علاقه مند هستند و در هر فرصتی که بتوانند از سفر و مکان های زیبایی که در آن حضور داشته اند عکس هایی به اشتراک می گذارند. همچنین در شبکه اجتماعی خود فعال بوده و درباره موضوعات مختلفی مثل اختلالات و یا موضوعات جالبی مثل دلیل کیپ شدن بینی هنگام گریه یا این که آیا واقعا افراد چپ دست با راست دست تفاوتی دارند یا نه هم صحبت کرده اند.

به طور کلی صفحه اینستاگرام آقای رضاییان برای افرادی که پشت کنکور هم نیستند می تواند جالب باشد چون به دلیل اطلاعات زیادی که دارند درباره نکات بسیار جالبی که در طول روز با آن ها مواجه می شویم صحبت می کنند و این کار را به روش روایت یک داستان انجام می دهند.

محمد رضاییان بهترین استاد زیست در آموزشگاه کرج

رزومه کاری آقای رضاییان استاد زیست شناسی

استاد محمد رضاییان رزومه کاری بسیار قوی ای دارند که همین موضوع باعث شده تا در زمینه تدریس زیست شناسی برای دانش آموزان کنکوری بسیار باتجربه و پخته باشند. در ادامه لیست همکاری های این استاد عزیز را با مجموعه های آموزشی مختلف بررسی می کنیم.

  • همکاری با آموزشگاه رحمانی کرج – سال 94
  • همکاری با مجموعه آموزشگاه های دخترانه و پسرانه پژوهندگان علم – سال 94
  • همکاری با آموزشگاه جهانیان آبادان – سال 96
  • تدریس در مدرسه غیر انتفاعی مهر اول کرج – سال 96
  • همکاری با تیم آموزشی کاما – سال 97
  • همکاری با آموزشگاه ندای معلم – سال 97
  • تدریس در آموزشگاه دخترانه پرسا VIP – از سال 98 تاکنون
  • تدریس در مدرسه غیر انتفاعی دخترانه نشان مهر – سال 98
  • تدریس در مدرسه غیر انتفاعی دخترانه حنانه – سال 99
  • تدریس در مجموعه مدارس علوی تهران 1400

در لیست بعدی مجموعه فعالیت هایی که در ارتباط با طرح و تالیف سوالات کنکوری بوده را مشاهده می کنید.

  • طرح سوال آزمون های آزمایشی قلم چی – از سال 96 تاکنون
  • طرح تست و ویراست علمی مجموعه انتشارات ژرف اندیشان – سال 1392
  • تدریس و تالیف مجموعه زیست شناسی سال های دهم, یازدهم و دوازدهم در گروه آموزشی پرش از سال 96 تا 99
  • کارشناسی علمی کتاب زیست دوازدهم خیلی سبز

روش تدریس استاد محمد رضاییان

در این قسمت روش تدریس استاد رضاییان را طبق گفته های خودشان بررسی می کنیم. آقای رضاییان می گویند در کلاس هایشان 4 سر فصل اصلی به ترتیب مباحث مولکولی, مباحث بدن انسان, مباحث جانوری و مباحث گیاهی وجود دارد.

همچنین استاد رضاییان سعی می کنند تا از روش های متنوع برای تدریس استفاده کنند و زیست شناسی را به صورت بصری و جذاب به دانش آموزان آموزش دهند به همین دلیل جزوه های استاد رضاییان خیلی معروف است و هیچ متنی در آن وجود ندارد.

تمام نکات مهم و کنکوری همراه با تصاویر به صورت جز به جز در جزوه آقای رضاییان وجود دارد که نمونه عکس آن را در زیر می توانید مشاهده کنید.

photo2911887173

طبق گفته آقای رضاییان مدرس زیست شناسی محور اصلی تدریسشان بر پایه تقویت مهارت تست زنی است که برای موفقیت در کنکور به هر حال لازم است. همچنین با تیپ های آزمونی متفاوت دانش آموزان را به چالش کشیده و با سوالات جدید کنکور آن ها را آشنا می کنند.

راه های ارتباطی با استاد محمد رضاییان

در سایت شخصی استاد رضاییان می توانید به نمونه کارها, جزوه ها و تخته نگاری های ایشان دسترسی داشته باشید. همچنین ایشان کانال شخصی یوتوب هم دارند و در آن جا هم می توانید محتواهای آموزشی را دنبال کنید. در ادامه مطلب تمامی راه های ارتباطی با استاد زیست شناسی آقای رضاییان را برای شما ذکر کرده ایم.

  • سایت شخصی: https://rezaianbio.com/
  • آدرس اینستاگرام: rezaianbiology
  • شماره تماس: 02633408944
  • آدرس: مهرشهر – بلوار شهرداری – خیابان 200 – پلاک 355
  • کانال یوتوب : https://m.youtube.com/watch?v=5CcJLcwYVhY&fbclid=PAAabnmkAenFZcHJZF5L7aPwEWVd6Z86ed43T3LVt268ojDBBJJxZgjuvxiT8
1

سایر فعالیت های استاد محمد رضاییان

در ابتدای مقاله اشاره کردیم که آقای رضاییان به فعالیت های دیگری غیر از تدریس زیست کنکور و طرح سوالات کنکوری می پردازند. برای مثال 36 ساعت کلاس آموزشی برای خلبانان و دانشجویان خلبانی نیروی هوایی ارتش برگزار کرده اند. برای پرسنل نظامی نیروی هوایی ارتش 42 ساعت دوره توجیهی با موضوعاتی مثل چاقی, دیابت و هپاتیت و فشار خون نیز برگزار کرده اند. همچنین در کارگاه آموزشی تحول فردی, زبان بدن و سخنرانی حرفه ای و کارگاه الگوی رفتاری DISK, فن بیان و سخنوری دکتر یزدی نیز شرکت داشته اند.

مقایسه استاد محمد رضاییان با اساتید بزرگ کنکور زیست

در این بخش سعی داریم تا سایر اساتید زیست را ضمن این که معرفی می کنیم به مقایسه کوچکی هم بپردازیم. در ابتدا با استاد بزرگ آقای آرام فر شروع می کنیم. آقای آرام فر فارغ التحصیل رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی هستند و سابقه تدریس طولانی دارند. ایشان 21 جلد کتاب پزشکی و آموزشی تالیف کرده اند و یکی از بزرگان زیست کنکور به شمار می روند و در مقایسه با آقای رضاییان تجربه تدریس بیش تری دارند.

در ادامه کمی از آقای حنیف عظیمی صحبت خواهیم کرد. آقای عظیمی نیز فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه ایران می باشند. روش تدریس ایشان به ترتیب مطالب آموزشی بوده و زیست را به صورت ترکیبی نیز برای دانش آموزان تدریس می کنند. این موضوع یکی از ویژگی های خوب تدریس آقای عظیمی است.

در نهایت از استاد امین الرعایا و نحوه تدریس ایشان می گوییم. آقای الرعایا یکی از اساتید شناخته شده ای است با سابقه بیش از 15 سال تدریس در مدارس خوب سراسر ایران. شیوه تدریس ایشان بر پایه جزوه ای است که مطالب نامنظم و مرتبط به هم درس زیست شناسی را مرتب و بخش بندی کرده است.

در آخر لازم است بگوییم که هر 4 استاد زیستی که نام بردیم بسیار باتجربه هستند و از نظر سطح علمی نیز تقربیا مانند یکدیگرند. تنها روش و شیوه تدریس آنان با یکدیگر متفاوت می تواند باشد.

کلام آخر مشاوره تحصیلی آکو برای استاد محمد رضاییان

استاد زیست شناسی آقای رضاییان یکی از بهترین اساتید درس جذاب زیست شناسی است که به دانش آموزان رشته تجربی پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال یک مدرس باکیفیت بالا و سابقه کاری زیاد هستند, کلاس های آقای رضاییان را به هیچ وجه از دست ندهند. برای ثبت نام در کلاس های استاد رضاییان می توانید از طریق آموزشگاه پرسا اقدام کنید. همچنین در صورتیکه به مشاوره تحصیلی نیاز داشتید از مشاوران تلفنی آکو کمک بگیرید.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا