پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه فیزیک دوازدهم جامع

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

جزوه فیزیک دوازدهم جامع از استاد براتی ویژه دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میباشد. این جزوه به دانش آموزان کمک میکند تا آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورند و دانش آموزان میتوانند برای دریافت جزوات بیشتر کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنند.

استاد رشاد براتی جزو یکی از بزرگ ترین اساتید کنکور فیزیک هستند. ۱۸ سال سابقه کاری باعث شده تا در تدریس و ارتباط با دانش آموزان تجربه زیادی داشته باشند و بتوانند به دانش آموزان کمک کنند تا در کنکور و امتحان نهایی بتوانند بهترین نتایج را دریافت کنند. برای اطلاعات بیشتر مربوط به استاد فیزیک روی لینک استاد رشاد براتی کلیک کنید.

شما عزیزان میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند در دانشگاه های برتر ایران تحصیل کنند.

جزوه فیزیک دوازدهم جامع استاد براتی فقط دارای 17 صفحه میباشد و دانش آموزان میتوانند یک شبه این جزوه را بخوانند تا برای امتحان نهایی آماده باشند و نمره حداقل 16 به بالا دریافت کنند.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
فیزیک
پایه :
دوازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی
مبجث
جامع
حجم:
1.0 مگابایت
طراح جزوات:
رشاد براتی
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ
دکمه بازگشت به بالا