پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست ادبیات دهم درس 18 ترکیبی

به این نوشته امتیاز دهید

تست ادبیات دهم درس 18 برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی و انسانی است. شما میتوانید با حل این تست ها خود را به چالش بکشید و بفهمید چقدر روی درس تسلط دارید همچنین شما میتوانید با دنبال کردن ما در پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره اکو تست ها، جزوات درسی زیادی را مرتبط به رشته خودتان در اختیار داشته باشید و با بهره بردن از آنها گام های مثبت به سمت کنکور بردارید.

دانلود تست ادبیات دهم درس 18

دانش آموزان رشته ریاضی، تجربی ادبیات را در امتحان خرداد ماه و دانش آموزان رشته انسانی ادبیات را در کنکور و امتحان خرداد ماه دارند و باید تسلط کافی را روی آن درس پیدا کنند بنابراین این تست ها برای هر سه رشته از اهمیت بالایی برقرار است که در ادامه هم در مورد امتحان خرداد ماه و هم در مورد کنکور برای رشته انسانی صحبت میکنیم و بودجه بندی ادبیات در کنکور را نیز در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

دهم 8

برای دریافت لینک تست ادبیات دهم درس 18 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

ادبیات دهم درس 18

این سوالات دارای 50 سوال می باشد و همچنین دارای پاسخنامه تشریحی و کلیدی است. شما میتوانید بعد از حل تست ادبیات دهم درس 18 به جواب خوود را با پاسخنامه چک کنید و اگر روی سوالی ایراد دارید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و دیدن توضیحات آن ایرادات خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی اکو اینجا کنار شماست تا به شما کمک کنند به تمام اهداف خود برسید.

ادبیات دهم درس 18 کنکور

همانطور که میدانید درس ادبیات تا سال 1401 جز دروسی بود که هر سه رشته باید در کنکور از پس آن بر می آمدند و درصد بالایی از آن بگیرند ولی از سال 1402 کنکور فقط از دروس تخصصی است و به همین دلیل این درس فقط برای دانش آموزان انسانی است که در کنور می آید. بودجه بندی ادبیات در کنکور انسانی به صورت زیر است.

  • واژگان و املا: 6 سوال
  • زبان فارسی: 5سوال
  • تاریخ ادبیات: 1 سوال
  • آرایه های ادبی: 4 سوال
  • قرابت معنایی: 9 سوال

بخش واژگان و قرابت معنایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همانطور که میبینید سوالات بسیار زیادی از آن در کنکور می آید. بخش واژگان و املا علاوه بر این که اهمیت بالایی در کنکور دارد سوالات بسیار زیادی را هم به خود اختصاص میدهد.

ادبیات دهم درس 18 امتحان نهایی

امتحانات خرداد ماه برای کنکور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تا سال 1401 در امتحان نهایی حدود 40 درصد در کنکور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است و با نمرات بالایی که دانش آموزان میگرفتند میتوانستند به قبولی در دانشگاه های برتر ایران کمک بسیار زیادی بکنند. دانش آموزان میتوانند با بالا بودن کارنامه خود و با سوابق تحصیلی انتخاب رشته کنند و هرچه کانامه شما بالا تر باشه احتمال قبولی شما در رشته مورد علاقتون بیشتر خواهند بود.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم اینجا کنار شماست تا به شما کمک کنند به تمام اهدافت و آرزوهایتان برسید. اگر هدف شما قبولی در دانشگاه های برتر ایران است با مشاوره داشتن با مشاوران فوق العاده پرسا میتوانید رسیدن به این هدف و آرزو را حقیقی کنید. تیم مشاوره اکو این سوال را در اختیار شما قرار داده اند تا شما با استفاده کردن از آن بتوانید گام مثبتی به سمت کنکور بردارید.

مشاوره تحصیلی VIP مهندس حاج کرم
یک اشتباه مهلک در دوران کنکور
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
ادبیات
پایه :
دهم
رشته:
ریاضی، تجربی، انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
50
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا