پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تست ریاضی دهم فصل 3

60 تست ساده ریاضی دهم فصل 3

به این نوشته امتیاز دهید

60 تست ریاضی دهم فصل 3 برای دانش آموزان رشته تجربی و ریاضی، همانطور که میدانید درس ریاضی جز دروس تخصصی دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی است بنابراین باید تسلط کافی روی آن پیدا کنید و سرعت عمل خود را بالا ببرید تا در کنکور بتوانید به راحتی از پس آن بر بیایید. تست ریاضی دهم فصل 3 به شما کمک میکند تا تسلط خود را روی درس کاملا پیدا کنید و از آنجایی که طولانی نیست زمان کمی را هم صرف خود میکند.

دانلود تست ریاضی دهم فصل 3

شما میتوانید برای تست های بیشتر مانند تست ریاضی دهم فصل 3 پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره اکو را دنبال کنید، همچنین میتوانید سوالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. تست ریاضی دهم فصل 3 دارای پاسخنامه تشریحی، کلیدی است و شما میتوانید بعد از حل تست ها سوالات خود را با پاسخنامه چک کنید.

1

برای دریافت لینک تست ریاضی دهم فصل 3 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

ریاضی دهم فصل 3

در این بخش در مورد نکات تست ریاضی دهم فصل 3 و بودجه بندی ریاضی در کنکور رشته تجربی و ریاضی فیریک صحبت میکنیم. تست ریاضی دهم فصل 3 دارای سرفصل های زیر است.

  • درس اول: ریشه و توان
  • درس دوم: ریشه n ام
  • درس سوم: توان های گویا
  • درس چهارم: عبارت های جبری

در ادامه این مطلب از تست ریاضی دهم فصل 3 به بودجه بندی ریاضیات در کنکور تجربی می پردازیم

بودجه بندی ریاضیات در کنکور تجربی و ریاضی

  • درس ریاضی برای کنکور تجربی یکی از تاثیرگزار ترین دروس کنکور می باشد که ماهیت آن محاسباتی است. این درس در کنکور تجربی شامل 30 سوال 47 دقیقه ای میباشد بنابراین دانش آموزان باید سعی کنند محاسبات خود را در زمان کوتاه انجام دهند، تست ریاضی دهم فصل 3 به دانش آموزان رشته تجربی کمک میکند که سرعت محاسبات خود را بالا ببرند.
  • از فصل 3 در کنکور برای دانش آموزان رشته تجربی یک سوال آمده است این یک سوال 5 درصد را به خود اختصاص میدهد.
  • دفترچه اختصاصی کنکور ریاضی با سوالات ریاضیات که شامل ریاضی، گسسته، هندسه و حسابان است آغار میشود و شامل 55 سوال با زمان 85 دقیقه ای است.
  • این درس برای رشته ریاضی بسیار مهم است و باید حتما دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک در این درس تسلط کافی را داشته باشند و بتوانند با سرعت عمل بالا به سوالات پاسخ بدهند.
  • از قسمت توان های گویا و عبارت خای جبری در سال 1398، 1 سوال آمده است و در سال 1399و 1400، 2 سوال آمده است همچنین در سال 1401 یک سوال آمده همانطور که میبینید هر ساله از این مبحث سوال می آید و این نشان دهنده این است که این مبحث بسیار مهم است.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره اکو با مدیریت مهندس حاج کرم تست ریاضی دهم فصل 3 را در اختیار شما قرار داده است تا شما بتوانید در این مبحث تسلط بالایی پیدا کنید. شما با مشاوران تیم تحصیلی اکو میتوانید به صورت آنلاین و حضوری مشاوره داشته باشید و توانایی تحصیلی خود را در کنکور بالا ببرید.

مشاوره کنکور ریاضی یک مساله بسیار پر اهمیت در کنکور می باشد، بهترین مشاوره کنکور ریاضی در مرکز انتخاب رشته آکو می تواند شما را در این را همراهی کند
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
ریاضی
پایه :
دهم
رشته:
ریاضی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
60
مرجع سوالات:
آموزگاه تحصیلی مشاوران پرسا
طراح:
تعلیمی
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط مجتبی سادات رسول
همه (338)
  • ستاره

    سلام من دیپلم تجربی دارم میخوام برای 404 اردیبهشت تجربی ثبت...

  • مجید یزدی نژاد

    چرا دروغ میگی همون کسی که تزریق کرده موهاش تغییر کرده رو معر...

  • مجید یزدی نژاد

    دروغ میگه باور نکنید داره یک کمپین از افرادی که فوت کردن تشک...

  • مجید یزدی نژاد

    این آقا کلاهبرداره توی روزنامه‌های کثیرانتشار ما داریم پیگیر...

  • ملیکا

    اگه راضی نباشند که سوالا رو رو سایت خودشون نمیزارن😐😂...

دکمه بازگشت به بالا