پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

صفر تا صد کنکور ریاضی 1402

شروع کنکور ریاضی 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

سلامی از جنس نگرانی خدمت شما کنکوری های عزیز سال 1402 که معلوم نیست دقیقا چی در انتظاره شماست؟ معلوم نیست نشست های پی در پی عوامل سازمان سنجش به کجا قرار است که ختم شود؟ معلوم نیست چه عاقبتی دارد این همه تغییر و تحول؟ کنکور 1402 یکی از کنکور هایی است که حواشی زیادی را به دنبال دارد و همچنان ابهاماتی درباره ان وجود دارد. کنکور 1402 متفاوت از کنکور های سال های گذشته است و طبق آخرین اخبار کنکور قرار است تغییرات گسترده ای در ان اعمال  شود. صفر تا صد کنکور ریاضی در آکو!

از تغییراتی که درباره ان بحث می شود می توان به برگزاری آزمون دو مرحله ای یعنی دو ازمون کنکور در یک سال ، حذف دروس عمومی در کنکور و همچنین افزایش 60 درصدی تاثیر قطعی معدل نهایی ،اشاره کرد.

اما بگذریم! باوجود همه این تغییرات کنکور 1402 بازهم نمیتوان آینده را به دست باد سپرد و باید هرچه زودتر به فکر شروع مطالعه برای کنکور 1402 ریاضی باشیم! در ادامه وبسایت تخصصی مرکز مشاوره کنکور ریاضی آکو، صفر تا صد کنکور ریاضی را برایتان شرح میدهیم تا با دید بازتری برای کنکور ریاضی 1402 خودتان را آماده کنید. با ما همراه باشید.

مشاوره کنکور ریاضی و مشاوره کنکور سراسری

صفر تا صد کنکور ریاضی 1402

کلا ایده برگزاری کنکور هم خوبی هایی دارد و هم بدی هایی. تمامی دانش اموزان از 7 سالگی وارد مدرسه میشوند،راهی طولانی را میگذرانند تا به دوران متوسطه دوم برسند بعد از 3 سال تحصیل در این مقطع و در کل 12 سال تحصیل باید خودشون  را برای نبردی پر از استرس و ترس آماده کنند.نبردی که ممکن است اکثر مواقع هم بسیار ناجوانمردانه رقم بخورد و حق خیلی از داوطلبان برای نداشتن سهمیه و مانند ان خورده شود. اما تغییرات احتمالی کنکور تا حدودی باعث شده روح دانش اموزان ارام بگیرد و بدانند آینده شون دیگر در گروی یه آزمون 4 ساعته نیست.

طبق آخرین تغییرات اعمال شده، در کنکور ریاضی 1402 ، 60 درصد رتبه و قبولی به معدل و میزان تلاش سال های اخیرشان وابسته و 40 درصد به ازمون 4 ساعته که قرار است شرکت کنند. پس هر چه قدر این 3 سال را قوی پشت سر گزاشته باشند به نفعشان خواهد بود.همینطور دو مرحله ای بودن کنکور باعث شده دیگر مدت زمان طولانی را داوطلبان پشت کنکور نمانند. و حذف دروس عمومی هم باعث سبک بودن کنکور برای داوطلبان کنکور 1402 ریاضی شده است.

مشاوره کنکور ریاضی 1402

کنکور 1402 ریاضی  جدا از کنکور های اخیری که برگزار شده تنها دارای یک دفترچه دروس اختصاصی می باشد و دیگر خبری از دفترچه ی 4 درسی عمومی نیست. برای دریافت مشاوره کنکور سراسری ریاضی و فیزیک کلیک کنید.

دفترچه اختصاصی دارای دروس ریاضیات که خود شامل (آمار احتمال،هندسه،گسسته،حسابان) ، دروس فیزیک و شیمی می باشد. که از دورس ریاضیات 55 سوال به مدت 85 دقیقه ، برای فیزیک 45 سوال 55 دقیقه و در اخر برای درس شیمی 35 سوال 35 دقیقه طراحی میشود.

آنالیز درس فیزیک کنکور 1400 نشان میدهد که سوالات درس فیزیک محدود به سوالات تعریفی و فورمولی نیستند. اکثر سوالات این درس در کنکور سال گذشته تلفیقی از فورمول و مفهوم بوده است. پس داشتن منابع معتبر برای مطالعه بودجه بندی فیزیک کنکور ریاضی 1402 از سالهای پیش نیز واجب تر است.

همچنین مشاورین مرکز مشاوره کنکور سراسری آکو با تحلیل سوالات درس شیمی در کنکور 1400 متوجه تغییرات چشم گیر سوالات شیمی شدند. هرچند طبق گفته بهترین اساتید شیمی کنکور از جمله محمدرضا مصلایی این تغییر در سبک سوالات از کنکور سال های 98 و 99 مشهود بوده است.

درباره ریاضیات نیز باید گفت که شیوه مطالعه ریاضی توسط رتبه های برتر با سایر داوطلبان متفاوت است. همانطور که مهندس حاج کرم، مشاور برتر مرکز مشاوره کنکور ریاضی آکو میگوید، تفاوت رتبه های برتر در نحوه خواندن صورت سوال است!

[aparat id=’XFhbg’]

منابع برای کنکور 1402 ریاضی

برای رقم زدن یک اتفاق خوب باید از تمام امکانات موجود استفاده ای درست کرد. به عنوان مشاوره کنکور سراسری چند نمونه از منابعی که برای کنکور 1402 ریاضی مفید هست و برای مطالعه صفرتاصد کنکور ریاضی میتوان ازش نتیجه گرفت را بهتون معرفی و پیشنهاد میکنیم:

بهترین منابع برای کنکور ریاضی 1402 درس ریاضیات

  • درس ریاضی و حسابان: میکرو طلایی (گاج) ، نردبام پیشرفته (خیلی سبز)
  • درس هندسه: میکرو طلایی (گاج) ، جمع بندی هندسه (نشرالگو)
  • درس گسسته و امار: جامع امار و گسسته (خیلی سبز) ، میکروطلایی (گاج)

منابع درس فیزیک کنکور 1402 ریاضی

  • درسنامه های فیزیک کامل(گاج)
  • فوت و فن فیزیک ریاضی(گاج)
  • بانک تست فیزیک کامل ریاضی(گاج)

کتاب های شیمی برای موفقیت در کنکور ریاضی

  • کتاب جامع خیلی سبز
  • میکرو طلایی (گاج)
  • مفهومی و تستی (نشر الگو)

بهترین برنامه مطالعاتی برای شروع کنکور ریاضی 1402

توصیه میشود برای شروع کنکور ریاضی 1401 ، درس خواندن را با برنامه ای شروع کنید که هم دروس اختصاصی هم دروس عمومی در دستور کار باشد، چون حتی اگر دفترچه عمومی هم از کنکور حذف شود امتحانات نهایی در ایستگاه پایان قرار دارد و هیچ جوره ازش نمیتوان  فرار کرد و باید از همان ابتدا به طور جدی مورد مطالعه قرار بگیرند. ازین به بعد امتحانات نهایی برای کنکوری ها یک بازه حیاتی است.

[aparat id=’U2lP5′]

مورد دوم که در برنامه ریزی کنکور 1402 ریاضی بسیار مهم است و باید بهش توجه ویژه ای شود این است که هم مفهومی و هم تستی باید مطالعه صورت بگیرد. چون گاهی مواقع پیش می آید داوطلب مفهوم را کامل بلد است اما نمیتواند تست های ان بخش را به خوبی بزند و این یعنی ضعف به تمام معنا و حتما باید ازش جلوگیری شود. مشاوره کنکور ریاضی میتواند روش های تست زنی دروس حفظی و حلیاتی و راه های افزایش تراز آزمون را به دانش آموز یاد دهد تا  از ابتدا جلوی ضرر گرفته شود و ضعف تست زنی دانش آموزعواقب ویران کننده ای نداشته باشد.

گروه مشاوره کنکور سراسری اکو در کنار شماست و با حضور مشاورین برتر، بهترین و کاربردی ترین مشاوره کنکور ریاضی را برای داوطلبان کنکور 1402 ریاضی فراهم میکند. برای انتخاب مشاورین خود از میان بهترین ها میتوانید از طریق شماره 02633408944تماس بگیرید و یا از طریق کانال تلگرام مشاوره کنکور آکو راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مشاوره کنکور سراسری 1402

به عنوان مشاوره کنکور سراسری باید بهتون بگم که مشاوره کنکور ریاضی نمیتونه برای شما معجزه کنه! اول از همه این خودمونیم که باید به خودمون کمک کنیم و باید برای رسیدن به هدفمون از صفر تا صد در مسیر درست تلاش کنیم. حالا مشاوره کنکور ریاضی میتونه بهمون یاد بده که چطور سخت بجنگیم و تمام اضطراب ها و ترس ها و بالا و پایین های این راه را تحمل کنیم. پس مشاوره کنکور ریاضی بسیار موثر و کاربردی است اما به شرطی که خودت با خودت روراست باشی!

دوم از همه خانوادست که میتواند برای موفقیت در کنکور ریاضی به ما کمک کند. طبیعیه که پشت و پناه هر کسی خانوادشه و میتوانند خیلی باعث دلگرمی و قوت فرزنداشان باشند و با حمایت های چه عاطفی و چه مالی همراهشون باشند. پس برای موفقیت در کنکور 1402 ریاضی سعی کن رابطه مسالمت آمیز و همدلی با خانوادت داشته باشی!

و در اخر و به نظر مهم ترین قسمت وجود یک مشاوره کنکور ریاضی است که میتواند بسیار کمک کند. مشاوری که بتواند درست ترین راه را متناسب با توانایی های هر دانش اموز بهش نشان دهد و با ارائه برنامه های درسی بی نقص کمک شایانی به پیشرفت دانش آموز کند.

مشاوره کنکور ریاضی 1402

امیدوارم که این مقاله مرکز مشاوره کنکور سراسری آکو براتون مفید واقع شده باشه و افتخار همراهی با شما را تا پایان کنکور ریاضی 1402 داشته باشیم! راستی مارو در اینستاگرام هم دنبال کنید!

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا