پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست شیمی 1 کل کتاب

5/5 - (1 امتیاز)

تست شیمی 1 کل کتاب برای دانش آموزان سال دهم فصل اول، دوم و سوم و رشته ریاضی، تجربی میباشد همچنین تست شیمی 1 کل دارای 2 لینک 300 تستی میباشد و به دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی کمک میکند تا آمادگی های لازم را برای تست های کنکور و سوالات امتحان نهایی بدست آورند. دانش آموزان میتوانند با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار شما خود قرار دهند و همچنین تیم مشاوره تحصیلی آکو در اینستاگرام و تلگرام خود ویدیو ها و پادکست های انگیزشی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

دانلود تست شیمی دهم کل کتاب

تست شیمی دهم کل کتاب دارای 300 تست به همراه 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان رشته تجربی، ریاضی میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی درس تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید.

دهم 7

برای دریافت لینک تست شیمی 1 کل کتاب به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

شیمی دهم کل کتاب

در این قمست از تست شیمی 1 کل کتاب تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی شیمی دهم رشته ریاضی و تجربی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است و شما میتواند خوانش این توضیحات از اهمیت هر مبحث مطل شوید و بفهمید برای هر مبحث چقدر لازم است زمان بگذارید.

بودجه بندی شیمی در کنکور تجربی

تست شیمی در کنکور تجربی سامل 3 فصل است که این 3 فصل 8 سوال را در بردارند و همچنین این 8 سوال 23 درصد از سوالات را به خود اختصاص داده است. تیم مشاوره تحصیلی آکو در جدول زیر سرفصل های شیمی را به همراه تعداد سوالات از هر مبحث را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

فصل اول (کیهان زادگاه الفبای هستی)3 سوال
فصل دوم (رد پای گازها در زندگی)3 سوال
فصل سوم (آب، آهنگ زندگی)2 سوال
مجموع سوالات 8 سوال

بودجه بندی شیمی در کنکور ریاضی

تست شیمی در کنکور ریاضی شامل 3 فصل است که این 3 فصل 11 سوال را در بردارند و همچنین این 11 سوال 31 درصد را به خود اختصاص داده است. تیم مشاوره تحصیلی آکو در جدول زیر سرفصل های شیمی را به همراه تعداد سوالات از هر مبحث را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

فصل اول (زادگاه الفبای هستی)2 سوال
فصل دوم (رد پای گازها در زندگی)3 سوال
فصل سوم (آب، آهنگ زندگی)6 سوال
مجموع سوالات 11 سوال

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. دانش آموزان میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند گام های مثبتی به سمت کنکور بردارند. هدف مهندس حاج کرم این است که دانش آموزان و داوطلبان کنکور بتوانند در بهترین دانشگاه های و رشته ها تحصیل داشته باشند.

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری رایگان در مرکز مشاوره کنکور مهندس حاج کرم
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
شیمی
پایه :
دهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
300
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا