پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست علوم فنون 2 فصل 2

4.7/5 - (4 امتیاز)

تست علوم فنون 2 فصل 2 برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید. این تست ها به شما عزیزان کمک میکند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیا خود قرار دهید. تیم مشاوره تحصیلی آکو در اینستاگرام و کانال تلگرام خود ویدیو ها و پادکست های انگیزشی را در اختیار شما عزیزان عزیزا داده است.

دانلود تست علوم و فنون یازدهم فصل 2

علوم و فنون یازدهم فصل 2 دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی به همراه 300 تست میباشد. دانش آموزان رشته انسانی میتوانند بعد از حل تست علوم و فنون به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطف کنند. تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات خدو را برطرف کنید.

م و فنون یازدهم 1

برای دریافت لینک تست علوم فنون 2 فصل 2 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

علوم و فنون یازدهم فصل 2

در این قسمت از علوم و فنون یازدهم فصل 2 تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی علوم و فنون را در اختیار داوطلبان و دانش آموزان عزیز قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید با خوانش این توضیحات از اهمیت هر مبحث مطلع شوید و بفهمید برای هر مبحث چقدر زمان لازم است بگذارید.

بودجه بندی علوم و فنون

بودجه بندی علوم و فنون به همراه تعداد سوالات آن در 4 سال اخیر را دراختیار دانش آموزان قرار داده ایم تا شما بتوانید با خوانش این توضیحات تمام ایادات درسی خود را برطرف کنید. یکی از مهم ترین درس های رشته انسانی درس ادبیات تخصصی یا همان علوم و فنون میباشد که در کنکور هر ساله از آن 30 سوال با زمان 30 دقیقه می آید و دانش آموزانی که میخواند به این 30 سوال به راحتی پاسخ دهند میتوانند با گام اول که حل کردن تست علوم و فنون 2 فصل 2 است تسلط خود را بالا ببرند.

سال سال 98سال 99سال 1400سال 1401
معنی لغت1 سوال 1 سوال 1 سوال 1 سوال
تاریخ ادبیات و سبک شناسی 7 سوال 11 سوال 11 سوال 9 سوال
عروض 8 سوال 7 سوال 7 سوال 6 سوال
قافیه 2 سوال 1 سوال 1 سوال 2 سوال
آرایه ادبی 8 سوال 7 سوال7 سوال 7 سوال
قرابت معنایی 4 سوال 2 سوال 2 سوال 5 سوال
مجموعه سوالات 30 سوال 30 سوال 30 سوال 30 سوال

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها تحصیل داشته باشید. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی آکو این است که با تلاش در کنکور موفقیت پیدا کنید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
علوم و فنون
پایه :
یازدهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
300
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط مجتبی سادات رسول
همه (331)
دکمه بازگشت به بالا