پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست علوم و فنون 1 فصل 1

2.7/5 - (4 امتیاز)

تست علوم و فنون 1 فصل 1 برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما عزیزان میتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکنند تا آمادگی های لازم را در کنکور و امتحان نهایی بدست آورید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید. تیم مشاوره تحصیلی آکو در اینستاگرام و تلگرام خود ویدیو ها و پادکست های انگیزشی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

دانلود تست علوم و فنون دهم فصل 1

علوم و فنون 1 فصل 1 دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما عزیزان میتوانید بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی درس ها تسلط دارید و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارید میتوانید با مراجعه کردن به پاسخناه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا تسلط کافی را روی سوالات کنکور بدست آورید.

و فنون دهم 2

برای دریافت لینک تست علوم و فنون 1 فصل 1 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

علوم و فنون دهم فصل 1

در این قسمت از تست علوم و فنون دهم فصل 1 تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی علوم و فنون را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما عزیزان از اهمیت هر مبحث مطلع شوید و بفهمید برای هر مبحث چقدر زمان لازم است بگذارید.

بودجه بندی علوم و فنون در کنکور

علوم و فنون در کنکور شامل 30 سوال با زمان 30 دقیقه ای میباشد و دانش آموزانی که میخواند از پس این 30 سوال در کنکور بر بیایند میتوانند با حل تست علوم و فنون 1 فصل 1 یک گام مثبت برای این تست ها بردارند.

  • بخش تاریخ ادبیات و سبک شناسی: 9 سوال
  • بخش عروض: 6 سوال
  • بخش قافیه: 2 سوال
  • ترکیبی عروض و قافیه: 1 سوال
  • بخش آرایه ادبی: 7 سوال
  • بخش قرابت معنایی: 5 سوال

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا در این درس و دروس دیگر تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی آکو این است که دانش آموزان بتوانند در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها تحصیل داشته باشند.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
علوم و فنون
پایه :
دهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
200
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا