پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست فیزیک 1 فصل 4

به این نوشته امتیاز دهید

تست فیزیک 1 فصل 4 برای دانش آموزان رشته ریاضی و تحربی میباشد و ما عزیزان میتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید با حل این تست ها آمادگی های لازم را برای کنکور بدست آورید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

تعداد سوالات این آزمون 400 عدد است.

نمونه سوال فیزیک

تست فیزیک 1 فصل 4 دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. تیم مشاوره تحصیلی آکر این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید تسلط کافی را روی تست ها بدست آورید.

دهم 6

برای دانلود 400 تست فیزیک 1 فصل 4 به انتهای صفحه مراجعه کنید.

تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم

شما می‌توانید برای ارتباط با برترین مشاوران کشور با شماره 02633408944 ارتباط برقرار کنید. تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم اینجا حضور دارند تا پاسخگوی سوالات شما باشند. همچنین می‌توانید سوالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
فیزیک
پایه :
دهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
400
مرجع سوالات:
تیم مشاوه تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا