پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تعداد ثبت نام کنندگان آزمون کارشناسی ارشد

تا به امروز 122 هزار نفر در آزمون ارشد 1402 ثبت نام نموده اند.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۵/۵ - (۱ امتیاز)

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خبر از ثبت نام ۱۲۲ هزار داوطلب در رشته های مختلف کارشناسی ارشد ناپیوسته را داد، داوطلبان توجه داشته باشند که در ثبت اطلاعات خود دقت کنند زیرا هرگونه مغایرت در صورت قبولی باعث ایجاد مشکل خواهد شد، در ادامه این خبر با تیم مشاوره آکو همراه باشید.

داوطلبان توجه داشته باشند که ثبت نام آن ها زمانی تکمیل خواهد شد که بتوانند از سیستم سازمان سنجش و آموزش کشور صفحه ای را داشته باشند که در آن شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی مشخص شده باشد، در غیر این صورت ثبت نام فرد تکمیل نشده است.

تعداد ثبت نام کنندگان آزمون کارشناسی ارشد

همچنین افرادی که ثبت نام خود را انجام داده اند و اطلاعاتی را به درستی وارد ننموده اند تا روز سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ فرصت دارند که برای ویرایش اطلاعات خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

همچنین آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و داوطلبان چند روز مانده به آزمون می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه خ ود اقدامات لازم را به عمل آورند.

هر ساله زمان مهلت ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته تمدید خواهد شد ولی سازمان سنجش تا به الان اطلاعی در این باره در سایت خود منتشر ننموده است، در صورتی که سازمان سنجش مهلت ثبت نام را تمدید نماید حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اینستاگرام مرکز مشاوره اکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا