پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

درخواست لغو مصوبات کنکور ۱۴۰۲

18 هزار داوطلب آزمون سراسری نسبت به مصوبات جدید کنکور 1402 معترض هستند.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۵/۵ - (۱ امتیاز)

برخی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ نسبت به مصوبان کنکور ۱۴۰۲ اعتراض کردند، آن ها خواستار برگزاری آزمون سراسری به شیوه سال های گذشته هستند، این افراد می گویند که بر مصوبات کنکور و قوانین و شرایطی که وضع شده است ایرادات بسیاری وارد است و برای این که آزمون سراسری با عدالت برگزار شود باید در ابتدا زیر ساخت های درست آن بنا شود، در ادامه این خبر با تیم مشاوره ای آکو همراه باشید تا در جریان خبر درخواست لغو مصوبات کنکور ۱۴۰۲ داوطلبان آزمون سراسری قرار گیرند.

درخواست لغو مصوبات کنکور 1402

اولین ایرادی که به این مصوبه وارد است این می باشد که مشکلات بسیاری به در نظر گرفتن تاثیر مستقیم معدل در کنکور وارد می شود، امتحانات نهایی و نمراتی که دانش آموزان در این امتحانات کسب می کنند نمی تواند به عنوان سابقه تحصیلی ۱۲ سال دانش آموزان باشد، زیرا نحوه تصحیح این امتحانات بسیار پر اهمیت می باشد.

یکی دیگر از دلایل اعتراض داوطلبان فشار مالی می باشد که بر خانواده ها وارد می شود، این مساله به سودجویان نفع بسیاری می رساند، و خانواده ها نیز مشار مالی بسیار بالایی را متحمل می شوند.

حدود ۱۸ هزار داوطلب در این اعتراضات حضور داشته اند و درخواست لغو مصوبه کنکور را داشتند، آن ها معتقد هستند که این مصوبه باعث شکاف طبقاتی و مشکلات بسیاری برای داوطلبانی می باشد که در مناطق محروم هستند.

بسیاری از دانش آموزانی که در مناطق محروم زندگی می کنند شرایط شرکت در کلاس های سطح بالا با قیمت های نجومی را ندارند، این مساله ممکن است در برخی مواقع باعث جلو افتادن داوطلبانی که در شهر های بزرگ زندگی می کنند شود.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی اکو

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا