پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون تشریحی 7 دی 1402 ماز

آزمون تشریحی ۷ دی ۱۴۰۲ ماز

۳.۳/۵ - (۳ امتیاز)

یک سالی هست که شرکت در آزمون های تشریحی شبه نهایی در دوران امتحانات به برنامه آزمون های آزمایشی دوازدهمی ها اضافه شده است. انتظار میرود در سال های آینده برگزاری آزمون های تشریحی برای پایه های دهم و یازدهم نیز آغاز شود.

آزمون تشریحی ۷ دی ۱۴۰۲ ماز البته مثل همیشه جلوتر از بقیه آزمون ها عمل کرده است و آزمون آزمایشی را برای پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم برگزار شده است. برای دانلود آزمون تشریحی ۷ دی ماز میتوانید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

برای بررسی برنامه امتحانات نهایی و بودجه بندی آن برنامه ریزی هماهنگ با آن میتوانید از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو با پشتیبانان ما در ارتباط باشید و اولین وقت مشاوره تحصیلی خود را دریافت کنید.

کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی کنکور آکو

دانلود آزمون تشریحی ۷ دی ۱۴۰۲ ماز

آزمون تشریحی ماز در تاریخ ۷ دی برای رشته ریاضی و انسانی و تجربی فقط مخصوص دروس عمومی بود. این امتحان تشریحی بر اساس آخرین حذفیات امتحانات نهایی ۱۴۰۳ برگزار میشود و باتوجه به اینکه امسال امتحانات نهایی دهم و یازدهم هم در کنکور موثر خواهد بود، شرکت در این آزمون ها کار عاقلانه ای به نظر میرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا