پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های سنجشدانلود آزمون های آزمایشی

آزمون 10 آذر 1402 سنجش

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون های آزمایشی سنجش از سری آزمون های پر طرفدار برای کنکور سراسری هستند که شاید یکی از علت های پر طرفداری آنها شباهت اسمی این مجموعه با سازمان برگزار کننده کنکور سراسری است. آزمون 10 آذر 1402 سنجش هم با وجود کم مخاطب بودن اما از تنوع سوالی زیادی مثل همیشه برخوردار بود و دانلود آن برای تکمیل خلاصه نویسی و نکته برداری های دروس دانش آموزان قوی تر میتواند مناسب باشد.

آزمون های آزمایشی سنجش بیشتر به خاطر آزمون های جمع بندی نزدیک به کنکور معروف هستند و کمتر دانش آموزی به صورت سالیانه در این آزمون ها شرکت میکند اما به هرحال داشتن نمونه سوالات بیشتر از مباحث نیم سال اول دوازدهم و دهم، باتوجه به بودجه بندی آزمون های سنجش بی شک برای پیشرفت درسی تاثیر گذار خواهد بود.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود آزمون 10 آذر 1402 سنجش

در بودجه بندی آزمون 10 آذر 1402 سنجش بودجه بندی پایه های دوازدهم برای تقریبا 50 درصد ابتدایی دروس ترم اول دوازدهم و بخش های پایانی کتاب های دهم است. سوالات رشته تجربی در آزمون مرحله پنجم سنجش 105 سوال بود و 115 دقیقه وقت داشت.

تعداد سوالات رشته ریاضی در آزمون 10 آذر 1402 سنجش 80 سوال بود که جمعا 105 دقیقه مهلت پاسخگویی برای دانشجویان قرار داشت و کنکوری های رشته انسانی نیز 135 سوال با 120 دقیقه زمان پاسخگویی بود.

سوالات آزمون اختصاصی کنکور هنر برای درس های درک عمومی هنر، خلاقیت تصویری و تجسمی و درک عمومی ریاضی و فیزیک است و جمعا 60 سوال دارد.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا