پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 15 اردیبهشت 1402 قلمچی

دانلود آزمون 15 اردیبهشت 1402 قلمچی

1.7/5 - (10 امتیاز)

آزمون های آزمایشی قلمچی به عنوان پر طرفدار ترین آزمون های آزمایشی کنکور شناخته شده اند اما آزمون 15 اردیبهشت 1402 قلمچی به نسبت داوطلبان کمتری داشت و تا دودی میتوان این ریزش جامعه آماری را به علت همزمانی این آزمون با آزمون جامع 15 اردیبهشت سازمان سنجش دانست.

آزمون های جامع سنجش آزمون هایی با بودجه بندی برابر کنکور سراسری هستند، این درحالی است که مطابق برنامه راهبردی قلمچی، سوالات آزمون 15 اردیبهشت 1402 قلمچی فقط در دروس پایه و نیمسال دوم دوازدهم مانور میداد.

بسیاری از دانش آموزان حتی داوطلبانی که برای آزمون های سالیانه قلمچی ثبت نام کرده اند باتوجه به اهمیت آزمون های جامع سنجش و دوره جمع بندی بعد از عید، ترجیخ دادند آزمون های جامع سنجش را شرکت کنند تا خود را برای کنکور سراسری محک بزنند.

ثبت نام آزمون مرحله سوم جامع سنجش

با این حال دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون های آزمایشی قلمچی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور 1402 خالی از لطف نیست و اگر بدانند چطور به روش رتبه های برتر تحلیل آزمون کنند، حتی فایل پی دی اف آزمون نیز میتواند تاثیر مثبت خود را در محک دانش عملی آنها بگذارد.

کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود آزمون 15 اردیبهشت 1402 قلمچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا