پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون 19 آبان 1402 قلمچی

دانلود آزمون ۱۹ آبان ۱۴۰۲ قلمچی

۲/۵ - (۱ امتیاز)

در میان آزمون های آزمایشی آزمون قلمچی با سابقه ترین مجموعه است که باوجودیکه بسیاری از داوطلبان در آزمون های ماز یا خیلی سبز شرکت میکنند، بازهم نمیتوان کاملا بیخیال سوالات سطح بالای کانون فرهنگی آموزش شد! دانلود آزمون ۱۹ آبان ۱۴۰۲ قلمچی هم برای بچه هایی که تصمیم دارند آزمون پشتیبان بدهند، بهترین گزینه خواهد بود.

در برنامه راهبردی آزمون های قلمچی، آزمون ۱۹ آبان برای پیشروی برنامه ریزی شده بود و مثل همه آزمون های قلمچی، بخش اختیاری و اجباری داشته است و در صبح روز جمعه ۱۹ آبان برگزار شده است. البته که داشتن برنامه راهبردی یا دانلود سوالات به اندازه شرکت در آزمون قلمچی به صورت حضوری در آمادگی برای کنکور تاثیرگذار نخواهد بود اما یک خبر خوب اینکه:

اگر در استان البرز، شهر کرج هستید و تصمیم دارید در آزمون های قلمچی ثبت نام کنید، میتوانید با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید و از طریق تنها نمایندگی قلمچی در مهرشهر کرج برای شرکت در آزمون بعدی (آزمون ۳ آذر ۱۴۰۲ قلمچی) به صورت حضوری اقدام نمایید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود سوالات آزمون ۱۹ آبان ۱۴۰۲ قلمچی

برای پایه دوازدهم آزمون ۱۹ آبان قلمچی طرح سوالات اجباری از دو سوم درس های نیمه اول دوازدهم بود و در بخش پیشروی پایه هم زیست، ریاضی و زمین شناسی جزو دروس اجباری و زوج درس ریاضی و فیزیک جزو بخش اختیاری سوالات برای پیشروی سریع داوطلبان قوی تر بودند.

در برنامه ریزی برای پایه یازدهم هم که نصف نیمسال اول یازدهم به عنوان بخش اجباری سوالات قرار گرفته بود. بودجه بندی آزمون ۱۹ آبان ۱۴۰۲ قلمچی از آزمون ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ماز برای همین پایه سنگین تر بود و تاحدودی سبک سوالات متفاوت بود.

برنامه راهبردی آزمون ۱۹ آبان قلمچی برای پایه دوازدهم هم به همین شکل بوده است و بخش مروری یا بخش اختیاری نداشت و مباحث نیمسال اول مورد سوال قرار گرفته بودند. که بر این باوریم سوالات آزمون های قلمچی برای پایه های دهم و یازدهم آنقدر که باید سختگیرانه بودند!

برای برنامه ریزی بر اساس آزمون های قلمچی میتوانید از مشاور کمک بگیرید و با استفاده از طرح های جشنواره ویژه شروع کنکور از آبان مشاوره تحصیلی آکو، داشتن یک پیشرفت چشم گیر را در سال تحصیلی جاری برای خودت تضمین کنی.

مشاور کنکور در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا