پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 10 شهریور 1402 قلمچی به صورت رایگان

آزمون 10 شهریور 1402 قلمچی

به این نوشته امتیاز دهید

کم کم داریم به آخر تابستان نزدیک میشویم و طبق بودجه بندی آزمون های قلمچی هم موضوع سوالات دارد به سمت جمع بندی پایه میرود. آزمون 10 شهریور 1402 قلمچی درست است که آزمون جمع بندی نبود اما تقریبا در همه دروس شاهد طرح سوال از بخش های پایانی کتاب هستیم.

در بودجه بندی آزمون های دوازدهمی ها طبق روال هر دوره آزمون تابستانه بخش های پایانی یازدهم و دهم نوشته شده است و در بخش اختیاری هم بودجه بندی از دروس پایه مطرح شده است. بودجه بندی آزمون ها برای پایه های دهم و یازدهم هم به همین ترتیب بوده با این تفاوت که دروس مربوط به پایه قبل و بعد متفاوت بوده است..

یک بخش دیگر هم با نام بخش پیشروی در بودجه بندی آزمون های قلمچی مطرح شده است که برای بچه های خیلی قوی است که ساعت مطالعه در تابستان را به بالای 10 ساعت رسانده اند.

در بودجه بندی پیشروی بخش هایی از پایه پیش رو(مثلا برای دوازدهمی ها دروس دوازدهم که قرار است از مهر بخوانند) مورد سوال قرار میگیرد.

در تصویر زیر میتوانید بودجه بندی دروس اجباری و اختیاری پایه را برای آزمون 10 شهریور 1402 قلمچی مشاهده نمایید. هرچند که به نظر ما برنامه ماز برای تابستان برنامه قابل قبول تری بود!

برنامه راهبردی آزمون 10 شهریور 1402 قلمچی

میتوان گفت که آزمون 10 شهریور قلمچی به ما ثابت میکند چه کسی در این سه ماه بیشتر تلاش کرده است. چون این آزمون تقریبا آزمون یکی مانده به آخری قبل از شروع دوره سالیانه آزمون های آزمایشی است و اینجاست که داوطلبان آزمون قلمچی باید حساب کار خود را بکشند و اگر به درستی درس نخوانده اند از الان یک روتین درسی درست برای شروع از مهرماه برای کنکور داشته باشند.

دانلود آزمون 10 شهریور 1402 قلمچی به تفکیک پایه و رشته

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا