پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 13 مرداد 1402 قلمچی

دانلود آزمون ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ قلمچی

به این نوشته امتیاز دهید

آزمون های قلمچی امسال هم با داشتن بیشترین تعداد داوطلب توانسته اند نزدیکترین نتیجه را به کنکور از نظر تراز و رتبه به کنکور داشته باشد. بسیاری از دانش آموزان به علت هزینه آزمون های آزمایشی یا حتی به علت فشردگی برنامه های مطالعه تابستان نمیتوانند در آزمون های قلمچی شرکت کنند و به همین علت هم شرایط دانلود آزمون ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ قلمچی را از طریق وبسایت رسمی تیم مشاوره تحصیلی آکو برای شما فراهم کردیم.

چند نکته را پیش از دانلود و استفاده از آزمون ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ در نظر داشته باشید. اول از همه اینکه اگر کلا در آزمون های آزمایشی قلمچی شرکت نکرده اید این آزمون باید برای شما مثل یک جلسه آزمون آنلاین باشد. زمانبندی داشته باشید و خودتان را مجبور کنید در خانه از تکنیک های تست زنی استفاده کنید.

نکته دوم برای تحلیل آزمون ها است. آزمون های آزمایشی اگر تحلیل سوالات و نکته های تستی و ترکیبی که از آنها در میاورید را نداشته باشند به هیچ دردی نمیخورند. مهم ترین قسمت آزمون های آزمایشی همین نکاتی است که به صورت مستقیم میگویند در کدام مباحث مشکلات بیشتری دارید.

نکته سوم هم تحلیل کارنامه است. تحلیل کارنامه یعنی ببینیم چقدر به هدفمان رسیده ایم. درباره هدف گذاری در تابستان پیش از این صحبت کرده ایم و اگر در این باره هنوز با مشکلی مواجه هستید میتوانید از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دفترچه سوالات و آزمون ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ قلمچی

آزمون ۱۳ مرداد قلمچی بر اساس برنامه راهبردی سال ۱۴۰۲ قلمچی برای پایه دوازدهم در بخش های اجباری به ابتدای یازدهم و دهم در دروس زیست و شیمی اختصاص داشت و بخش اختیاری ریاضی و فیزیک دهم را هم شامل میشد. بخش اختیاری نیز شامل ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست دوازدهم را نیز شامل میشود. سوالات و پاسخ آزمون دوازدهم قلمچی را میتوانید در ادامه دانلود کنید.

آزمون قلمچی پایه یازدهم برای رشته های تجربی و ریاضی و انسانی برگزار شد و در این ازمون بخش های اجباری شمال دهم و بخش های اختیاری شامل پیشخوانی پایه یازدهم بود. دانلود سه پایه این آزمون آزمایشی را میتوانید از طریق لینک های زیر انجام دهید.

برای پایه دهم که البته خیلی هم پیشنهاد نمیکنیم بچه ها از آزمون های آزمایشی استفاده کنند و بهتر است در این زمان فقط به ایجاد عادت های مثبت مطالعه و پیش خوانی پایه های قبل و قوی کردن پایه بپردازند نیز آمزون ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ قلمچی برنامه مرور دروس نهم گذاشته شده بود. در ادامه میتوانید سوالات و پاسخنامه این پایه را نیز برای تقویت توانایی تست زنی خود دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا