پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 5 اسفند 1401 قلمچی همه پایه ها
به این نوشته امتیاز دهید

در این روزهای منتهی به عید نوروز که جمع بندی دروس دهم و یازدهم در برنامه دانش آموزان قرار میگیرد و وقت جبران عقب ماندگی هاست، شرکت در آزمون آزمایشی و محک میزان آمادگی ذهنی برای جمع بندی دروس، میتواند تصمیم عاقلانه ای باشد. آزمون 5 اسفند 1401 قلمچی در همین دوران برگزار شده است و بودجه بندی مناسبی نیز برای جمع بندی دارد.

دانلود آزمون 5 اسفند قلمچی از دو جهت مورد توجه دانش آموزان و مشاوران آنها قرار میگیرد. یکی از جهت تحلیل آزمون و دومی از جهت شرکت مجدد در آزمون آزمایشی بدون پرداخت هزینه!

بودجه بندی آزمون های آزمایشی قلمچی به گونه ای بوده است که با برنامه ریزی بر اساس آزمون های قلمچی تا پایان عید همه بودجه بندی کنکور 1402 مطالعه شده باشد و بعد از عید به جمع بندی و آمادگی برای امتحانات ترم دوم نهایی پرداخته شود.

به عنوان مشاور کنکور شرکت در آزمون های آزمایشی عید نوروز را پیشنهاد میکنیم ولی در این روز های قبل از عید ایجاد یک پیش زمینه از کنکور دانلود آزمون 5 اسفند قلمچی را از وبسایت معتبر مشاوره تحصیلی آکو بخواهید و یا از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره کنکور ما سوالات مشاوره ای خود را برای موفقیت در کنکور بپرسید.

دانلود آزمون 5 اسفند 1401 قلمچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا