پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 2 تیر 1402 قلمچی

آزمون ۲ تیر ۱۴۰۲ قلمچی

به این نوشته امتیاز دهید

در این ده روز آخر مانده به کنکور آزمون های آزمایشی بیشتر از همیشه اهمیت پیدا کرده اند. آزمون های قلمچی که پیش از این هم ثابت شده است باتوجه به تعداد داوطلبان میتواند ارزیابی مفیدی را در اختیار داوطلبان قرار دهد، در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۲هم یک آزمون جمع بندی برای دوازدهمی ها و کنکوری ها برگزار کرد.

طبق بودجه بندی آزمون های قلمچی، آزمون ۲ تیر ۱۴۰۲ قلمچی دومین و یکی مانده به آخرین آزمون جامع قلمچی قبل از کنکور سراسری ۱۴۰۲ است.  در این آزمون تلاش شده است سوالات هرچه بیشتر نزدیک به پیش بینی سوالات کنکور تیر ۱۴۰۲ باشد و شاید بتوان با شرکت در این آزمون، دوران جمع بندی را بهتر پشت سر گذاشت.

به عنوان یک مرکز مشاوره کنکور که برای مخاطبانمان ارزش قائلیم و سعی داریم به صورت آنلاین بهترین شرایط ممکن را برای دانش آموزان فراهم کنیم، لینک دانلود آزمون ۲ تیر قلمچی را در ادامه برای شما قرار داده ایم.

برای مشاوره آنلاین میتوانید با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید یا از طریق کانال تلگرام همراه ما باشید.تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود آزمون ۲ تیر ۱۴۰۲ قلمچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا