پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 21 دی 1402 ماز

آزمون ۲۱ دی ۱۴۰۲ ماز

۳.۸/۵ - (۶ امتیاز)

آزمون های آزمایشی ماز را میتوان به عنوان معروف ترین آزمون های آزمایشی اینروز ها به ویژه برای بچه های تجربی است. مجموعه ماز که ابتدا کار خود را با ارائه خدمات ویژه کنکور تجربی شروع کرد، این روز ها به صورت تخصصی در زمینه برگزاری آزمون های آزمایشی و کلاس برای هرسه پایه و هر سه رشته نظری فعالیت میکند.

آزمون ۲۱ دی ۱۴۰۲ ماز هفتمین مرحله از آزمون های آزمایشی ماز است که در طول سال تحصیلی به صورت آنلاین برگزار شد. مثل همیشه آزمون ۲۱ دی ماز در وبسایت رسمی این مجموعه آموزشی آنلاین برگزار شد و ساعت برگزاری آزمون هم از ۹ صبح تا ۱۲ ظهر بود و پاسخنامه آزمون نیز در ساعت ۱۴ در پنل کاربری دانش آموزان قرار گرفت.

آزمون های آزمایشی ماز هم از نظر نکته های مورد سوال بسیار متنوع هستند و هم ۵ نوع کارنامه درس به درس و کارنامه مشابه کنکور برای دانش آموزان صادر میشود که میتواند در پیش بینی پیشرفت داوطلب تاثیر بسزایی داشته باشد. به علاوه بودجه بندی آزمون های ماز بسیار متناسب با شرایط تدریس در مدارس و البته هماهنگ با سایر آزمون های ازمایشی است.

دانلود آزمون ۲۱ دی ۱۴۰۲ ماز

درست است که با دانلود فایل سوالات و پاسخنامه آزمون ۲۱ دی ماز، از بررسی روند پیشرفت خود بهره مند نمیشوید، اما بررسی سوالات و پاسخنامه آزمون میتوانید برای تکمیل خلاصه نویسی های درس به درس آن هم در این ماه های آخر مانده به کنکور منبع مناسبی داشته باشید. حتی این آزمون باتوجه به سطح خوبی که در نکات دارد، برای سنجش میزان تسلط شما به مباحث مورد آزمون سنگ محک بسیار خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا