زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد خسروی منش مدرس فیزیک

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

استاد خسروی منش یکی از استادهای معرف در زمینه تدریس فیزیک کنکور است که به حتما اسم ایشون رو برای انتخاب کلاس فیزیک زیاد شنیده‌اید، در ادامه به معرفی استاد خسروی منش مدرس فیزیک کنکور می‌پردازیم تا اطلاعات خود را برای انتخاب کلاس کامل کنید. برای انتخاب کلاس‌های کنکور و این موضوع که بین کلاس‌های حضوری و غیرحضوری کدام برای پیشرفت شما بهتر است می‌توانید در سایت مشاوره آکو مطلب مزایا و معایب کلاس‌های غیرحضوری را مطالعه کنید.

معرفی کامل استاد خسروی‌منش

استاد خسروی منش هم یکی از استید آنلاین آکادمی است و اگر می‌خواهید درمورد دیگر اساتید آنلاین آکادمی و این مجموعه اطلاعات بیشتری داشته‌باشید، می‌توانید در سایت آکو راجع به آنلاین آکادمی مطالعه کنید.

استاد خسروی منش در زمینه تدریس فیزیک برای دانش آموزان کنکور و دوره متوسطه دوم، ۱۹ سال سابقه تدریس دارند و با مدرک کارشناسی برق و مخابرات فعالیت خودشون رو در تدریس شروع کرده‌اند و خودشون متولد سال 1360 هستند. همانطور که گفتیم بیشتر دانش آموزان در کلاس‌های آنلاین ایشون شرکت می‌کنند، شرکت در کلاس‌های آنلاین می‌تواند در ذخیره زمان و انرژی برای مطالعه بیشتر بسیار کارآمد باشد؛ اما یکی از نکات بسیار مهم در این کلاس‌ها تعامل استاد با دانش آموز است تا منفعل نباشد و در یادگیری درس مشارکت وجود داشته‌باشد.

با توجه به نظراتی که تا کنون دانش آموزان درباره کلاس‌ها و تدریس استاد داشته‌اند، تعامل در کلاس‌های آنلاین ایشون بالاست و شما درگیر یادگیری در حین کلاس هستید، همچنین نظرات بر این بوده که روش تدریس ایشون مفهومی است و با روش‌هایی که قطعا از تجربه بالا در تدریس می‌آید هم توانایی در جذب و علاقه‌مند کردن بچه‌ها به درس فیزیک دارد و هم در آموزش و ایجاد درک برای مفاهیم خشک فیزیک، مهارت دارد.

روش تدریس استاد در کلاس‌ها کاملا مفهومی است و دانش آموزان را برای نحوه تست‌زنی، حل تمرین‌های تشریحی و مدیریت تست‌های فیزیک راهنمایی می‌کند. به صورت کلی کلاس‌های خشک و خسته‌کننده ای رو در بین کلاس‌های گذشته این مدرس فیزیک نمی‌بینید. همچنین پیش بردن دروس در کلاس‌ها بر مبنای تست است و بسیاری از مفاهیم در قالب تست توضیح و شرح داده می‌شود. تالیفات ایشون در کتاب‌هایی مانند کتاب گویای فیزیک و کتاب آزمون نامه فیزیک از انتشارات تخته سیاه ببینید.

فعالیت استاد خسروی‌منش در فضای مجازی به صورت کلی در مورد تست‌های کنکور و تحلیل آن‌ها و نکته‌هایی برای دانش آموزان است که از همین پست‌ها می‌توانید ارتباط خوبی که با بچه‌ها دارند رو متوجه بشید. همچنین از صفحه‌های مجازی استاد خسرو خسروی‌منش متوجه می‌شید که سال 1401 صاحب پسر شده‌اند. به صورت کلی در رده بندی اساتیدی قرار دارند که به درس فیزیک و تدریس آن علاقه دارند همچنین جدای از اشتیاق به تدریس، سفر رو هم نی‌توان از علایق این استاد فیزیک به شمار آورد.

استاد خسروی منش مدرس فیزیک کنکور
معرفی استاد خسروی منش مدرس فیزیک 4

سابقه کاری استاد خسروی‌منش مدرس فیزیک

اشاره کردیم استاد خسروی منش 19 سال سابقه تدریس به عنوان مدرس فیزیک رو دارند و در این سال‌ها معلم و مدرس محبوبی بین بچه‌ها بوده‌اند، این محبوبیت هم از علاقه زیاد به درس و یاد دادن درس فیزیک می‌آید. از فعالیت‌های کاری ایشون در این نوزده سال می‌توان به تدریس در صدا و سیما و برنامه‌های آموزش تلویزیون و تدریس در آموزشگاه‌های مختف در شهرهایی مانند تهران، کرج، اهواز و رشت اشاره کرد.

استاد خسروی منش در آموزشگاه‌های مانند: ماهان، اندیشه(اهواز)، پرستو، خبرگان، پورسینا، بهارستان کرج، راه اندیشه، علوم، اندیشه و خرد و اندیشه‌ها و در مدارس مختلف مانند: کوشش، نرجس، هدف، علوم، دانشجو، ندای زهرا، جامی، اندیشه و خرد، آیین روشن نور، نیکان، اوج، آوای فرهنگ و ماهور تدریس داشته‌اند. و در این سابقه کاری مدرس دانش آموزان زیادی بوده است که که موفق به کسب رتبه سه رقمی و دو رقمی یعنی زیر هزار شده‌اند همچنین رتبه دو کنکور سراسری هم در کارنامه خود دارند.

مشاوره تحصیلی آکو

انتخاب کلاس و معلم برای کنکور بسیار اهمیت دارد همانطور که نحوه درس خواندن شما و روشی که برای مطالعه استفاده می‌کنید اهمیت دارد. با توجه به این موضوع که امتحانات نهایی شما به خصوص در سال دوازدهم تاثیر بسیاری دارد، نیاز است شما به نحوی درس‌ها را مدیریت کنید که هم در امتحانات تشریحی و هم در کنکور خود عملکرد خوبی داشته باشید و بتوانید رتبه و ترازی که مد نظر دارید را به دست آورید.

صحبت با مشاوری که از تغییرات کنکور و میزان اهمیت امتحانات نهایی شما آگاهی داشته باشد می‌تواند شما را در رقابت کنکور به سمت پیشرفت زیادی سوق دهد، بنابراین اگر هدف خود را موفقیت در کنکور گذاشته‎‌اید می‌توانید برای مشاوره با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید تا کارشناس مجموعه آکو شما را راهنمایی کند.

همچنین برای اطلاعات و اخبار بیشتر از کنکور و تغییرات آن، انتخاب رشته و مطالب مشاوره و روش‌های مطالعه، می‌توانید کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنید.

مشاوره تحصیلی آکو
معرفی استاد خسروی منش مدرس فیزیک 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن