پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اردو و پانسیون مطالعاتی

پانسیون مطالعاتی در کرج

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

پانسیون مطالعاتی چیست؟ به دنبال پانسیون مطالعاتی در کرج میگردی؟ پانسیون مطالعاتی به مکانی گفته میشود که فضایی ساکت، با نور و ابزار های مناسب مانند کتابخانه دارد و برای مطالعه دانش آموزان، کنکوری ها، دانشجویان و حتی گاهی فعالیت های شغلی و آزمون های استخدامی استفاده میشود. گاهی افراد به هر علتی در خانه نمیتوانند درس بخوانند یا تمرکز کنند.

  • زندگی دسته جمعی با افراد دیگر
  • داشتن بچه کوچک(خواهر، برادر، دخترخاله، پسردایی یا …) در خانه
  • وجود عوامل حواس پرتی در خانه(صدای تلویزیون، موبایل، وسیله های سرگرم کننده و …)
  • داشتن حس افسردگی
  • پیشنهاد مشاور یا نیاز به مراقبت

همین افراد یا خیلی های دیگر به هر علتی ممکن است به دنبال پانسیون در کرج میگردند. و متاسفانه پانسیون مطالعاتی در کرج کمتر دیده شده است و پانسیون مطالعاتی پرسا یکی از معدود پانسیون های کرج است که ویژه دخترهاست و در مهرشهر کرج واقع شده است.

این در حالی است که پانسیون های مطالعاتی در تهران به اختصاص منطقه متفاوت هستند و برخی از پانسیون ها حتی به صورت شبانه روزی و با اتاق های استراحت فعالیت میکنند.

برنامه رایگان شروع کنکور از آبان در اینستاگرام آکو

بهترین پانسیون مطالعاتی در کرج

نمیگوییم اولین اما بهترین پانسیون مطالعاتی در کرج را میتوان متعلق به آموزشگاه کنکور پرسا دانست و باوجودیکه به صورت ویژه پانسیون مطالعاتی کنکور دارد اما استفاده از پانسیون برای دانشجویان یا حتی شاغلین هم امکان پذیر است. اما چرا بهترین پانسیون مطالعاتی؟

کلا یک پانسیون مطالعاتی دخترانه باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بتوان از آن به عنوان محل درس خواندن استفاده کرد. مثلا داشتن شرایط مناسب مطالعه از نظر سر و صدا، میز و صندلی، نور پردازی اتاق یا سالن مطالعه، مدیریت و کنترل رفت و آمد و مسئولیت پذیری در قبلا قرار داد منعقد شده مابین دانش آموز و مجموعه.

پانسیون مطالعاتی دخترانه پرسا این شرایط را در بهترین حالت برای دانش آموزان فراهم کرده است و باتوجه به اینکه شما دارید در یک مجموعه آموزشی درس میخوانید، استفاده از امکاناتی مثل کلاس های خصوصی، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی و حتی مشاوره برای شرایط شرکت در آزمون های استخدامی نیز بدون صرف وقت برای شما فراهم است.

خبر خوب برای کنکوری ها اینکه پانسیون مطالعاتی پرسا برای ثبت نام های دوماهه تا 500 هزار تومان تخفیف در نظر گرفته است و شما عزیزان برای استفاده از این شرایط ویژه میتوانید با شماره 02633408944 تماس بگیرید.

پانسیون مطالعاتی کنکور در کرج

پانسیون مطالعاتی دخترانه پرسا را بیشتر بشناسیم

به طور کلی آموزشگاه کنکور پرسا ویژه تقویتی پایه تا کنکور فعالیت میکند و به صورت اختصاصی نمایندگی آزمون های قلمچی در مهرشهر و سفیر آزمون های ماز با تخفیف ویژه در کرج هم هست. یعنی شما درکنار یک محیط امن برای مطالعه، از حضور متخصصین آموزش و برنامه ریزی کنکور هم بهره میبرید.

همانطور که میدانید تیم مشاوره تحصیلی آکو با نام تجاری مجموعه آموزشی پرسا فعالیت تخصصی در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور را آغاز کرده است و مهندس حاج کرم، موسس مجموعه و سرپرست تیم مشاوره آکو با تجربه ای که در زمینه تاثیر فضای مطالعه بر دانش آموز دارد، ایده ایجاد پانسیون مطالعاتی کنکور را ابتدا برای دوازدهمی ها و سپس برای هر کسی که نیاز به محیط ساکت برای مطالعه دارد، ارائه و اجرا کردند.

با ثبت نام پکیج های مشاوره تحصیلی میتوانید از تخفیف بیش 10 الی 20 درصدی برای پانسیون بهره مند شوید.

ثبت نام پانسیون مطالعاتی کنکور

برای ثبت نام پانسیون مطالعاتی پرسا باید چند نکته را رعایت نمایید اول از همه اینکه پانسیون مطالعاتی دخترانه است و ساعت مطالعه و استراحت مشخصی دارد. شروع ساعت کاری پانسیون مطالعاتی پرسا از 8.30 صبح شروع میشود و دانش آموزان تا ساعت 8.30 بعد از ظهر میتوانند درس بخوانند. ساعت های استراحت مشخص و تقریبا هر 1 ساعت یکبار هستند.

برای ناهار هم یک ساعت مشخص در نظر گرفته شده است و در پانسیون مطالعاتی پرسا در مهرشهر کرج شرایط مناسب برای گرم کردن غذا نیز فراهم شده است. اگر برای ثبت نام مشاوره تحصیلی نیز نیاز به کمک داشته باشید، همکاران ما در این مسیر شما را راهنمایی خواهند کرد.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا