پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اساتید ماززندگی نامه بزرگان کنکور

استاد محمد یگانه کیست؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

کنکور انسانی در تدریس کنکوری کلا مورد ظلم واقع شده است و خیلی راجع به بهترین اساتید کنکور انسانی صحبت نمیشود. استاد محمد یگانه یکی از همین اساتید ویژه کنکور انسانی است که ریاضی انسانی را با ضریب آموزش بالایی تدریس میکند. در نظر سنجی هایی که درباره تدریس یگانه ریاضی انسانی انجام شده است، ایشان جزو ۵ استاد برتر ریاضی کنکور انسانی بوده است.

استاد محمد یگانه ریاضی انسانی را به صورت تخصصی تدریس میکند و در این زمینه بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان دارد و حتی در تیم طراحی سوالات ریاضی انسانی آزمون های گاج و کتاب میکرو گاج ریاضی انسانی در انتشارات گاج هم عضویت داشته است. محمد یگانه در مجموعه های آموزشی آنلاین ماز، مجموعه آفبا و بسیاری از آموزشگاه ها و مدارس برتر کشور هم فعالیت دارد.

درباره روش تدریس استاد یگانه ریاضی انسانی در ادامه بیشتر صحبت میکنیم و باتوجه به اینکه این استاد در فضای مجازی مثل اینستاگرام یا تلگرام صفحه اختصاصی تدریس ندارد، میتوانید برای شناخت بیشتر محمد یگانه از طریق سایت رسمی مجموعه ماز اقدام نمایید. برای ثبت نام کلاس های استاد محمد یگانه میتوانید از طریق شماره تماس ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ با ۹ درصد تخفیف نیز اقدام نمایید.

محمد یگانه ریاضی انسانی

استاد محمد یگانه ریاضی انسانی را چگونه تدریس میکند؟

کلاس های استاد یگانه به شوخ طبعی و سرزندگی معروف است و دانش آموزان از خشک نبودن جو کلاس بسیار تعریف میکنند. روش های تستی در کلاس های استاد یگانه به صورت اختصاصی بررسی میشوند و دانش آموزان میتوانند تست های ریاضی و آمار کنکور انسانی را با نکته های کلاس محمد یگانه تا ۵۰ درصد حل کنند.

تمرکز کلاس های یگانه روی یادگیری است و باتوجه به اینکه بچه های انسانی معمولا در درس ریاضی ضعف دارند این روند کلاس میتواند بسیار مثمر به ثمر باشد. کلاس های محمد یگانه از نظر حل تست و نمونه سوالات در سطح خوبی قرار دارد و موفقیت در امتحانات نهایی را هم میتوانید با کلاس های استاد یگانه تضمین کنید.

همچنین استاد یگانه در دوران امتحانات پشت بچه ها رو خالی نمیکنه و به صورت تشریحی تدریس میکند و دانش آموزان را برای امتحانات نهایی آماده میکند.

تکالیفی که استاد یگانه برای ریاضی و آمار بچه های انسانی بهشون میده تقریبا زیاده و اگر میخواهید در این کلاس شرکت کنید(حتی اگر کلاس آنلاین) میبایست پی تمرین های زیاد و متنوع رو به تنتون بمالید. چون در کلاس های آنلاین هم حتی دستیار های استاد محمد یگانه تکالیف دانش آموزان را از طریق پنل کاربری بررسی میکنند.

مجموعه آموزشی ماز به عنوان تبلیغ روش تدریس استاد محمد یگانه ریاضی ماز در صفحه رسمی آپارات خود تحلیل ریاضی و آمار کنکور انسانی ۱۴۰۱ را منتشر کرده است که میتوان به وضوح انرژی و تسلط استاد بر مطالب و حل سوال را مشاهده کرد. در ادامه ویدئو تحلیل تست های کنکور استاد یگانه ریاضی ماز را مشاهده میکنید.

کلاس های ریاضی انسانی محمد یگانه به درد چه کسانی میخوره؟

اگر ریاضی رو در حد اولیه بلدید و تمرین کردید اما نشده و اهل تلاش کردن هستید کلاس های استاد یگانه ریاضی انسانی رو میتونه براتون حتی تا درصد ۷۰-۸۰ در کنکور برسونه اما اگر حتی ریاضی رو در سطح ابتدایی هم بلد نیستید و نمیخواهید برای یادگیری تلاش کنید و فقط میخواهید کلاس رو برای اینکه خیالتون راحت باشه شرکت کنید، نه تنها کلاس ریاضی انسانی یگانه بلکه حتی کلاس خصوصی با آریان حیدری هم به دردتون نمیخوره!

هیچ استادی نمیتونه براتون معجزه کنه و یهو ریاضی رو با آمپول توی سرتون فرو کنه پس بهتره این واقعیت رو قبول کنید و علاوه بر کمک گرفتن از کلاس یا هر فرد شایسته آموزش دیگری در راستای یادگیری بهتر کمک بگیرید.

اگر به دنبال بررسی سطح کلاس و سرعت پیشروی در آموزش هستید، کلاس سطح متوسط رو به بالایی داره و سرعت تدریس مباحث به ویژه مباحثی که اهمیت کمتری از نظر کنکوری دارند، تقریبا بالاست و باید در سطحی باشید که بتونید خودتون رو به کلاس برسونید.

استاد یگانه ماز

چطور کلاس های یگانه ریاضی ماز را ثبت نام کنم؟

کلاس های ریاضی انسانی مجموعه آموزشی ماز به صورت پکیج های الماس به فروش میرسه که در این پکیج ها میتونی برای همه درس های تخصصی کنکور انسانی و دروس عمومی مشترک کلاس داشته باشی. باتوجه به خبری که درباره کنکور ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۶ منتشر شده احتمالا دروس عمومی هم نیاز به یک برنامه ریزی خفن و تست زنی داره که همراه با آزمون های آزمایشی ماز میتونی در پکیج الماس داشته باشیش.

پکیج الماس دروس تخصصی انسانی به صورت چند استادی در ماز ارائه میشه یعنی شما برای یک درس مجاز هستید بین چند استاد انتخاب کنید. بیوگرافی و شناخت بیشتر همه اساتید ماز رو میتونید در لینک قرمز مشاهده کنید و بعد برای ثبت نام کلاس اقدام کنید.

پس در قدم اول باید تصمیم بگیری که کدام استاد را میخواهی برای ریاضی انسانی انتخاب کنی. بعد از اینکه از انتخابت مطمئن شدی، میتونی با یک پیام به پشتیبانی کانال تلگرام آکو برای ثبت نام در کلاس های ماز اقدام کنی.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا