پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اساتید تام لندزندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد مرتضی محمدی نژاد

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

استاد مرتضی محمدی نژاد اولین استاد معرفی شده در رشته انسانی در وبسایت مجموعه تاملند است. استاد محمدی نژاد ریاضی انسانی تدریس میکند و براساس رزومه شغلی وی، او بیش از ۱۵ سال در این زمینه تجربه دارد. مرتضی محمدی نژاد ریاضی را به صورت جدی در انتشارات گاج هم به دست گرفته است و در تالیف کتاب های زیادی در زمینه ریاضی انسانی شرکت کرده است.

استاد محمدی نژاد در ارائه رزومه تحصیلی خود دروغ نگفته است و او لیسانس ریاضی دارد! این درحالی است که بسیاری از اساتید ریاضی برای نشان دادن تسلط و سرسخت بودن خود، درباره مدرک تحصیلی شان دروغ میگویند.

در ادامه درباره روش تدریس، نحوه مدیریت کلاس، رفتار با دانش آموزان و برنامه ریزی جزوات و آموزش های ریاضی مرتضی محمدی نژاد استاد ریاضی و آمار تاملند بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مرتضی محمدی نژاد ریاضی و آمار

استاد مرتضی محمدی نژاد ریاضی و آمار انسانی

مرتضی مرتضی محمدی نژاد ریاضی و آمار در بی حاشیه ترین شرایط ممکن تدریس میکند. هیچ اطلاعات شخصی از این استاد در اختیار فضای مجازی نیست و فعالیت های او محدود به ارائه روش های تدریس و آموزش ریاضی انسانی میباشد.

استاد مرتضی محمدی تا به امروز در آموزشگاه ها و مدارس مختلفی در تهران، اصفهان، کرج و … تدریس کرده اند. آموزشگاه هایی نظیر هومان، فرزانگان، فرهنگ، ادیب، فرزانه، رضویه، فایزون و … تدریس کرده اند و رتبه های برتر بسیاری در این سال ها با درصد ریاضیات ۱۰۰ داشته اند.

استاد محمدی نژاد ریاضی انسانی را به صورت کتاب در انتشارات مختلف نیز تدریس کرده اند و از مهمترین آثار وی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ریاضى انسانى گاج نقره‌اى
  • ریاضیات سال اول و سال دوم گاج سفید
  • ریاضیات سال اول گاج قرمز(پرسمان)-
  • ریاضیات انسانى آبى قلم‌چى (تألیف گروهى)
  • اشاره طلایی (ریاضیات انسانی) انتشارات اعلم

تدریس ریاضی مرتضی محمدی نژاد چگونه است؟

براساس تحلیل های انجام شده، کلاس های ریاضی مرتضی محمدی نژاد به طور کلی روش توضیحی و گام به گامی دارند و دانش آموزان تقریبا همه آنچه استاد میگوید را قدم به قدم دریافت میکنند. کتاب درسی یکی از ارکان اصلی در تدریس استاد مرتضی محمدی نژاد است و باتوجه به اهمیت کتاب درسی برای کنکور، این نکته را میتوان از مزایای کلاس ریاضی مرنضی محمدی نژاد دانست.

باتوجه به اینکه دانش آموزان رشته انسانی، درس ریاضی را جزو دروس سخت میدانند و کلا در این رشته، درس محبوبی محسوب نمیشود، مطالعه دانش آموزان هم به نسبت کم است. باتوجه به این موضوع، مرتضی محمدی نژاد ریاضی و آمار انسانی را به صورت دوره ای مرور میکند و مسیر را برای دانش آموزان هموار میسازند.

یکی از جالب ترین فعالیت هایی که در کلاس های مرتضی محمدی نژاد ریاضی و آمار انجام میشود، برگزاری آزمون های تک سوالی آنلاین در کلاس است که برای همه دانش آموزان نمایش داده میشود و دانش آموزان بعد از اتمام زمان حل سوال، میتوانند درصد پاسخگویی دانش آموزان را ببینند و سپس همان تک سوال در کلاس به طور کامل بررسی میشوند.

یکی از نکات منفی کلاس های ریاضی مرتضی محمدی نژاد تعداد تست های کمی است که در کلاس حل میشود و البته ایده های سوالات هم خیلی متنوع نیستند. کلاس خشک و رسمی است و این بی حاشیگی استاد از طرفی باعث حوصله سر رفتگی دانش آموزان (به ویژه دانش آموزان ضعیف و بی علاقه در کلاس) نیز میشود.

کلاس مرتضی محمدی نژاد ریاضی و آمار برای چه دانش آموزانی مناسب است؟

اگر دانش آموز سطح بالایی هستید و در ریاضی قوی هستید، بهتر است به جای استاد مرتضی محمدی نژاد، برای تدریس ریاضی و آمار انسانی، استاد محمد یگانه را انتخاب کنید. اما برای دانش آموزان متوسط و ضعیف کلاس ریاضی مرتضی محمدی میتواند موجب تقویت و پیشرفت شما شود.

تدریس ریاضی و آمار مرتضی محمدی نژاد از روی جزوه انجام میشود که با قیمت مناسبی هم به دانش آموزان ارائه میشود. به طور کلی آموزش ریاضی استاد محمدی نژاد در سطح خیلی بالایی نیست و این حقیقت را باتوجه به سطح بسیار بالای ریاضی کنکور انسانی ۱۴۰۲ میتوان جزو نکات منفی تدریس ایشان در نظر گرفت.

جزوه ریاضی محمدی نژاد تاملند

ثبت نام کلاس های محمدی نژاد ریاضی انسانی

کلا کلاس های مجموعه تاملند پشتیبانی خوبی دارند و باتوجه به فروش تکی، برعکس کلاس های مجموعه ماز، میتوانند مخاطبان بیشتری نیز داشته باشند.

ثبت نام کلاس های ریاضی انسانی مرتضی محمدی نژاد را میتوانید از طریق وبسایت رسمی این مجموعه انجام دهید و یا با تماس با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ ارتباط با نمایندگی رسمی مجموعه تاملند داشته باشید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا