پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اساتید ماززندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد چینی ساز استاد اقتصاد کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۴.۵/۵ - (۲۲ امتیاز)

شاید برای همه ما کمی عجیب است که استاد چینی ساز یک خانم است و یک خانم در عرصه تدریس کنکور ببینیم اما نکته مهم اینجاست که خانم ها برای رسیدن به قله های موفقیت در زمینه تدریس کنکور میبایست دوبرابر یک استاد آقا فعالیت کند و باتوجه به اینکه میترا چینی ساز موفق شده است در کلاس های اقتصاد ماز دوام بیاورد و فعالیت کند، مشخصا کیفیت خوبی را در تدریس اقتصاد کنکور ارائه داده است.

درباره کلاس های اقتصاد میترا چینی ساز یک نکته خیلی مورد توجه تر است و آن هم صمیمیت و راحتی دانش آموزان در کلاس برای بیان مشکلات و سوالاتی است که درباره درس اقتصاد دارند. داشتن زمان آزاد برای فکر درباره مسائل مطرح شده و کارهای گروهی هم در کلاس استاد چینی ساز به وفور دیده میشود.

به عنوان تیم مشاوره تحصیلی کنکور درباره سطح کلاس و تدریس اقتصاد میترا چینی ساز در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد و برای داوطلبان کنکور انسانی که میخواهند از این دوره ها استفاده کنند توضیحات لازم را درباره شرایط کلاس های چینی ساز ماز خواهیم گفت.

استاد چینی ساز اقتصاد

استاد میترا چینی ساز دبیر اقتصاد را بیشتر بشناسیم

استاد میترا چینی ساز کارشناس ارشد مدیریت مالی است که از اساتید سرشناس در زمینه اقتصاد کنکور است. این استاد همچنین مدرک روانشناسی موفقیت از دانشگاه ابن سینا گرجستان را نیز دارد و تا به الان توانسته بسیار درخشان در رقابت مافیای کنکور اجرا کند. استاد چینی ساز علاوه بر تدریس به صورت آنلاین در آموزشگاه های برتر کشور نیز به صورت حضوری فعالیت میکند.

میترا چینی ساز مدرس مدارس تیزهوشان نیز هست و از جمله مدارسی که تدریس اقتصاد آن بر عهده این استاد بوده است میتوان فرزانگان، مدرسه نمونه دولتی سلمان فارسی، مدارس شاهد صابرین، مدرسه روشنگر، مجموعه علوی غرب و شرق تهران وو آموزشگاه های علوم و … را نام برد.

مجموعه های آنلاینی که از کلاس های اقتصاد میترا چینی ساز استفاده میکنند بجز مجموعه آنلاین ماز، علوی، درسلایو، فراست و به صورت همایشی در مجموعه های دیگر هستند.

بجز تدریس اقتصاد میترا چینی ساز طبع نویسندگی نیز دارد و شاید به همین دلیل است که توانسته در زمیه تالیف کتاب نیز موفق عمل کند.

درباره زندگی شخصی استاد چینی ساز اطلاعاتی در اختیار نداریم ولی باتوجه به روحیه قوی که در کلاس های اقتصاد میترا چینی ساز از او دیده ایم، ایشان به عنوان قوی ترین استاد اقتصاد کنکور ایران شناخته میشود و پیج اینستاگرام او هم فقط در زمینه کاری فعالیت میکند.

میترا چینی ساز اقتصاد ماز

تالیف کتاب اقتصاد میترا چینی ساز چگونه است؟

اصل فعالیت میترا چینی ساز در زمینه تالیف کتاب است و تا سال ۹۸ این استاد با مجموعه های گاج و مبتکران به عنوان طراح سوالات آزمون و کتاب های کمک درسی فعالیت کرده اند . کتاب های استاد چینی ساز در زمینه اقتصاد کنکور بسیار شناخته شده هستند. نام این کتاب ها را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

  • میکرو طبقه بندی اقتصاد گاج
  • خط ویژه اقتصاد گاج
  • دور دنیا اقتصاد گاج
  • بانک تست سطر به سطر و لقمه مهروماه
  • گلبرگ گل واژه
  • کاربرگ مبتکران

همچنین سوالات تالیفی اقتصاد استاد چینی ساز در آزمون های گزینه دو نیز استفاده میشود و مجموعه های خیلی سبز ، راه اندیشه و بیست نیز به عنوان مولف همراه سوالات اقتصاد از میترا چینی ساز استفاده میکنند.

کتاب های اقتصاد چینی ساز

شرایط تدریس و کلاس های استاد چینی ساز چگونه است؟

کلاس های استاد چینی ساز و نحوه مدیریت آموزش را میتوان یکی از پویا ترین انواع کلاس ها در کنکور دانست. در کلاس های استاد چینی ساز رقابت دیده نمیشود و دانش آموزان به صورت تیمی به فعالیت های تمرینی در زمینه اقتصاد میپردازند. انقدر سوالات جذاب و عملی در کلاس پرسیده میشود که حتی در کلاس های آنلاین چینی ساز اقتصاد ماز احساس خستگی نمیکنید.

این استاد با تدریس اصولی و براساس نمودار ها و رابطه های علت و معلولی و پایه ای و استفاده از رنگ های مختلف در تدریس نه تنها از خسته شدن چشم بچه ها به ویژه در کلاس های آنلاین جلوگیری میکند بلکه به همه ثابت کرد که حتی باوجود مافیای کنکور و اعتماد به نفس عجیب آقایان در تدریس کنکوری بازهم یک خانم حتی با تلاش چند برابری میتواند موفق عمل کند.

در کلاس های اقتصاد میترا چینی ساز بعد از تدریس مفهومی و اصولی تست زنی هم انجام میشود و در هنگام حل نمونه سوالات تک تک نکته های تستی و کنار هم قرار دادن آنها به یک درسنامه پیشرفته هم میرسید. در همایش های استاد چینی ساز یک سری تکنیک های عجیب همایش وجود دارد. همایش های آفرود و آپولو برای دانش آموزان برگزار میشود که روش های عجیب تدریس استاد چینی ساز در آنها بسیار مشخص است.

هنایش های اقتصاد چینی ساز

چینی ساز اقتصاد ماز را در چه سطحی تدریس میکند؟

کلا نحوه تدریس اقتصاد میترا چینی ساز به نحوی نیست که بتوان برای آن سطح بندی داشت. استاد چینی ساز مطالب را پایه ای تدریس میکند و باتوجه به اینکه اکثر دانش آموزان رشته انسانی در روانشناسی و فلسفه و منطق قوی تر هستند و در درس اقتصاد ضعف دارند، تدریس دلسوزانه و تاحدی خارج از کتاب انجام میشه.

تدریس چینی ساز اقتصاد ماز از روی جزوه تالیفی خودشون هست و علاوه بر اون توجه زیادی هم به نکات و مثال های کتاب میشه. مثال های واقعی در یادگیری اقتصاد هم تاثیر بسزایی دارد و استاد چینی ساز هم در این زمینه واقعا کم نمیگذارند.

اگر سطح ضعیف یا متوسط دارید کلاس های اقتصاد چینی ساز ماز برای شما بسیار مناسب است و میتوانید تا ۵۰ درصد سوالات کنکور را در کلاس این استاد یاد بگیرید. حتی اگر نظر ما را به عنوان مشاور کنکور میخواهید، استاد چینی ساز برای بچه های قوی تر هم میتواند نتیجه بخش باشد و سوالاتی که در کلاس حل میشود و نکاتی که گفته میشود برای بچه های قوی هم موثر است.

کلاس های استاد چینی ساز در نظرسنجی رتبه ۴.۲ را از ۵ گرفته است و به عنوان دومین استاد خوب اقتصاد کشور شناخته میشود.

کلاس های اقتصاد چینی ساز ماز را چطور ثبت نام کنم؟

کلاس های اقتصاد کنکور انسانی هم درست مثل سایر کلاس های مجموعه آموزشی ماز به صورت پکیج الماس به فروش میرسد که شامل کلاس های تستی، شب امتحانی و آزمون های ماز میشود و در حال حاضر از طریق وبسایت رسمی ماز با تخفیف به فروش میرسد. برای ثبت نام کلاس های اقتصاد استاد چینی ساز میتوانید از طریق سایت رسمی مجموعه آموزشی ماز اقدام کنید و یا جهت ثبت نام با ۹% تخفیف میتوانید با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید و برای کلاس های انسانی ماز اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا