پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکوراساتید ماز

معرفی استاد مهدی عزیزی ریاضی و حسابان کنکور ماز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4/5 - (2 امتیاز)

استاد مهدی عزیزی یکی از اساتید مجموعه آموزشی ماز هستند که سال ها با همکاری این مجموعه توانسته اند رتبه های برتر زیادی را که از جمله آنها رتبه 8 کنکور تجربی و رتبه 28 کنکور ریاضی را نام برد. استاد مهدی عزیزی ریاضی کنکور را علاوه بر مجموعه ماز در انتشارات گاج نیز به صورت تخصصی تحلیل و تولید تست های خلاقانه و تالیف کتاب های تست و کمک آموزشی به ویژه برای ریاضیات کنکور ریاضی انجام میدهد.

استاد مهدی عزیزی شاید مثل خیلی از اساتید ریاضی کنکور رتبه خیلی خوبی در کنکور نداشته باشد یا در دانشگاه های برتر ایران درس نخوانده باشد اما 18 سال سابقه تدریس وی توانسته او را در رقابت با اساتید جوان تر و پرشور تر قرار دهد. استاد مهدی عزیزی همچنین در انتشار کتاب های مجموعه گاج نیز یکی از هیئت های علمی اصلی بوده است.

در ادامه بیوگرافی مهدی عزیزی را مطالعه مینمایید و میتوانید برای ثبت نام دوره های آنلاین مهدی عزیزی ماز با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق تلگرام با مشاوران ما برای انتخاب بهترین پکیج های آموزشی همراه باشید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

مهدی عزیزی ریاضی کنکور را چطور تدریس میکند؟

استاد مهدی عزیزی استاد پروازی ریاضی کنکور در شهر های کرمان، شیراز و مشهد هستند و در سن 42 سالگی صاحب دو فرزند (یکی دختر و دیگری پسر) هستند. استاد مهدی عزیزی تصویری از همسر خود منتشر نکرده اند و درباره زندگی شخصی وی اطلاعات زیادی در دسترس نیست. کلا میتوان گفت که استاد مهدی عزیزی یک استاد بی حاشیه و البته زبر دست است که بیشرتر از آنکه با های و هوی تبهر خود را نشان دهد میتواند با تجربه عملگرایی خود را مشخص کند.

اما درباره تدریس ریاضی مهدی عزیزی باتوجه به کامنت هایی که در فضای مجازی قرار داده شده است، میتوان دید مثبتی داشت. مهدی عزیزی ریاضی را به روش منفعل تدریس میکند یعنی ابتدا قوانین و نکات مبحث را میگویند و سپس به بررسی تست ها از آسان به سخت تا سطح کنکور میپردازد. این روش تدریس میتواند برای بچه هایی که پایه ضعیفی دارند و برای فهم ریاضی نیاز به فعالسازی پیش زمینه دارند، بسیار کاربردی است.

استاد عزیزی ریاضی کنکور ریاضی را به ریاضی کنکور تجربی ترجیح میدهند و یکی از دلایل ایشان سختگیرانه تر بودن درس ریاضی برای بچه های کنکور رشته ریاضی است. این استاد حل تست را بخش مهمی از تدریس خود میداند و دانش آموزان گفته اند:

عموم تست هایی که در کلاس های ریاضی استاد مهدی عزیزی بررسی میشوند، تست های کنکوری یا حداقل نزدیک به سطح کنکور هستند و ما از نتیجه یادگیری تکنیک های تست زنی ریاضی شان راضی بوده اند.

کلاس ریاضی مهدی عزیزی چگونه است؟

در کلاس های ریاضی مهدی عزیزی ماز جزوه های خام و جزوه های با پاسخنامه در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد و از آنجایی که کلاس های مهدی عزیزی ماز آنلاین است ارتباط دانش آموز با استاد عموما از طریق چت های آنلاین و کامنت های شبکه های اجتماعی میباشد.

در نظر هایی که درباره تدریس مهدی عزیزی ریاضی دریافت کرده ایم میزان تعامل این استاد با دانش آموزان بالا در نظر گرفته شده است و دانش آموزان میزان تدریس قابل فهم استاد مهدی عزیزی را 9 از 10 اعلام کرده اند.

استاد مهدی عزیزی تکالیف دانش آموزان را به صورت آنلاین در پورتال شخصی افراد دریافت میکند و گفته میشود قیمت کلاس ریاضی مهدی عزیزی ماز نسبت به کیفیت کلاس در سطح خوبی قرار دارد.

استاد عزیزی در سال های گذشته در پکیج های پزشکیتو آکادمی آنلاین هم تدریس میکرد اما در سال های اخیر استاد مهدی عزیزی ریاضی کنکور فقط در ماز فعالیت میکند و باتوجه به پیج اینستاگرام این استاد، با سایر اساتید پکیج های آموزشی ماز نیز ارتباط موثری دارد.

کلاس های مهدی عزیزی ماز

ثبت نام و قیمت کلاس های استاد مهدی عزیزی ماز

کلا پکیج های الماس ماز برای یک سال تحصیلی کنکوری در تیرماه سال 1402 حدود 8 میلیون تومان است که شامل کلاس های آنلاین ، ویدئو های ضبط شده، جزوه، برای ثبت نام کلاس های ریاضی مهدی عزیزی با 5 درصد تخفیف میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو تماس بگیرید و یا از طریق سایت رسمی ماز اقدام به ثبت نام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا