پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

کلاس کنکور

مقایسه بهترین پکیج های کنکور ۱۴۰۳

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

بعد از شیوع ویروس کرونا و اجبار ارتقاء پلتفرم های آموزش آنلاین در کشور، کلاس های آنلاین کنکور خیلی پر طرفدار شده اند و شاید دلیل آن خیلی واضح باشد! هزینه و زمانی برای رفت و آمد صرف نمیشود و همچنین به جای اینکه یکبار توضیحات استاد را داشته باشید(که شاید نتواند نیاز شما به یادگیری را تامین کند) میتوانید هر چندبار که نیاز دارید ویدئو ها را نگاه کنید.

البته این ویژگی در همه پکیج های کنکور قابل دسترسی نیست و باید هنگام خرید مطمئن باشید که فایل ویدئو آموزشی در اختیار شما قرار میگیرد.

نکته دیگری که درباره دی وی دی های کنکور مهم است مدرس، تعداد ساعات آموزشی، همراه بودن کتاب کمک درسی و چند مولفه دیگر است که باید حتما اطلاعات کافی درباره آنها داشته باشید. در این مقاله به عنوان مشاور کنکور سعی کرده ایم بهترین پکیج های آموزشی کنکور را معرفی و باهم مقایسه کنیم. شناخته شده ترین ارائه دهندگان کلاس های آنلاین کنکور که قرار است درباره انها صحبت کنیم:

البته میتوان آموزشگاه های آنلاین مثل مجموعه های تاملند یا پرش و کلاسینو را هم در گروه آموزشگاه های ارائه دهنده کلاس های آنلاین کنکور قرار داد اما این آموزشگاه ها به صورت پکیجی کار نمیکنند و البته باتوجه به برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین هزینه بیشتری هم دارند.

بررسی پکیج های کنکور

بهترین پکیج های کنکور چه ویژگی باید داشته باشند؟

اول از همه اینکه ویژگی های بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی بی شک با بهترین پکیج کنکور ریاضی متفاوت خواهد بود و این تفاوت حتی برای انتخاب بهترین پکیج های کنکور انسانی نیز حس خواهد شد. به چند دلیل این تفاوت میان انتخاب پکیج آموزشی کنکور وجود دارد:

  • مهمترین مولفه اساتید مدرس دوره ها است
  • خدمات پس از فروش دوره ها(درصورت عدم رضایت یا وجود مشکل در استفاده از ویدئو ها)
  • کیفیت و البته کمیت ویدئو های آموزشی(دی وی دی یا فایل ارائه شده از طریق پورتال دانش آموزان)
  • قیمت پکیج های کنکور
  • ارائه کتاب های کمک درسی ویژه دوره
  • شرایط بودجه بندی های دوره های آموزشی

خب احتمالا اهمیت بهره مندی از بهترین اساتید کنکور ر خودتان هم درک میکنید اما نکته ای که درباره اساتید پکیج های کنکور اهمیت بیشتری دارد توانایی انتقال مطلب با شرایط آنلاین و ویدئویی است. استاد باید انقدر ماهر باشد که بتواند باوجودی که دانش آموز را نمیبیند و نمیشناسد، مشکلات احتمالی و نقاط ضعف را شناسایی کرده و این نکات را با تاکید بیشتری بررسی کند.

البته نکته ای که وجود دارد این است که هیچ استادی صد درصد خوب نیست و میتواند در تدریس ضعف های خود را داشته باشد و شما باید باتوجه به سطح درسی و شرایط مطالعه و البته نظر مشاورتان درباره انتخاب اساتی پکیج های کنکور خود اقدام کنید. مثلا ممکن است استاد مهیار مولایی از نظر داوطلبان کنکور تجربی بهترین استاد فیزیک کنکور باشد اما داوطلبان ریاضی او را سطح پایین بدانند.

اینکه استاد بتواند دانش آموز را از پشت ویدئو راضی نگه دارد و آموزش را به صورت کاربردی بدهد، هیچ ربطی به شناخته شده بودن ندارد و برخی از اساتید فقط با همکاری فضای مجازی توانسته اند اسم در کنند! پس بهترین اساتید کنکور لزوما برای شما بهترین معلم نخواهند بود! بهتر است ویدئو های نمونه تدریس اساتید را پیش از خرید پکیج آموزشی کنکور مورد نظر بررسی کنید.

درباره خدمات پس از فروش به این دقت کنید که ممکن است هر لحظه داشبورد کاربری شما به مشکل بخورد یا به هر دلیلی از ویدئو های دریافتی از نظر کیفیت تدریس یا کیفیت ویدئو، پلتفرم آموزشی یا نکته ای درباره خدمات ارائه شده راضی نبودید! در این صورت به کجا باید اعتراض کنید و شرایط پاسخگویی مجموعه چگونه خواهد بود؟

البته که این اصلا منطقی نیست که بعد از خرید ویدئو ها بخواهید به تدریس استاد مربوطه ایراد وارد کنید یا بخواهید استفاده از پکیج های کنکور را متوقف کنید و پولتان را پس بگیرید، چون شرایط بررسی کلاس های خریداری شده را داشته اید و با رضایت و تحقیق آن را انتخاب کرده اید اما بهتر است به این نکات قبل از خرید دقت کنید که بعدا پشیمان نشوید.

اهمیت کیفیت و کمیت را در دو جمله میتوان خلاصه کرد! اگر قرار است برای مثلا ۵۰ ساعت دوره بدون تست زنی که نه کیفیت لازم را دارد و باتوجه به اینکه ۵۰ ساعت بیشتر نیست، کمیت حداقلی لازم را نیز ندارد، نمیتواند برای شما بهترین دی وی دی های کنکور را رقم بزند! اگر ویدئو های آموزشی شما با کیفیت دوربین گوشی دارند فروخته میشوند و باید صدا را تا ۱۰۰ اضافه کنید که خیلی سخت صدای استاد را بشنوید بیخیال هدر دادن هزینه خود برای این پکیج های آموزشی شوید.

حالا گیریم که استادی مثل مهدی یحیوی هم تدریس کرد! وقتی تو وقتی برای دریافت جزئیات توضیحاتش نداری چیکار کنی؟ کلاس حضوری نیست که بعد از کلاس سوالاتت رو بپرسی یا از استاد بخوای دوباره توضیح بده!

قیمت پکیج های کنکور در هنگام انتخاب آنها واقعا نقش حیاتی دارند. بسیاری از افراد برای بهره مندی از مزایای کلاس های آنلاین کنکور در کنار هزینه پایین ثبت نام میکنند. توجه داشته باشید که همه مجموعه های ارائه دهنده پکیج آموزشی کنکور یک قیمت ثابت ندارند ولی به طور کلی هرچقدر برند معروف تری را برای ارائه پکیج های کنکور انتخاب کنید، هزینه بیشتری هم باید برای خرید بهترین پکیج آموزشی کنکور باید بپردازید.

در هنگام انتخاب بهترین پکیج های کنکور به خدمات جانبی آموزشگاه آنلاین مورد نظر هم توجه کنید. مثلا آیا در کنار دی وی دی های کنکور کتاب تست یا جزوه آموزشی ویژه دوره را نیز دریافت میکنید؟ آیا میتوانید همزمان با کلاس های کنکور در آزمون های آزمایشی مجموعه هم شرکت کنید؟ آیا بجز دوره ای که دریافت میکنید خدمات برنامه ریزی و مشاوره درس به درس هم در اختیار شما قرار میگیرد؟

خب بیایید باتوجه به مواردی کهه بررسی کردیم، به تفکیک رشته های تجربی و ریاضی و انسانی بهترین پکیج آموزشی را معرفی کنیم. در ادامه میتوانید علت این انتخاب را مطالعه نمایید و درباره معیار های خودتان نیز فکر کنید.

فراموش نکنید که نکاتی که در این مطلب برای انتخاب بهترین پکیج های کنکور بررسی میشوند باتوجه به برداشت مشاوران تحصیلی ما و بازخوردی است که از داوطلبان در طول سال های فعالیتمان داشته ایم و ممکن است برای هر فرد این تجربه متفاوت بوده باشد! میتوانید نظر مخالف یا موافقتان را به صورت محترمانه با ما در میان بگذارید.

بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی از نظر تیم مشاوره آکو

بی شک مجموعه آموزشی ماز بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی را ارائه میکند. کلا مجموعه ماز همیشه به داوطلبان رشته تجربی توجه ویژه ای داشته است و توانسته واقعا در ارائه سوالات نزدیک به کنکور تجربی ۱۴۰۲ عملکرد موفقی داشته باشد.

هزینه ای که بابت پکیج الماس مجموعه آموزشی ماز پرداخت میکنید قابل مقایسه با دی وی دی های کنکور موجود در بازار نیست به علاوه اینکه کلاس های این مجموعه آنلاین است و خب یک قدم میتواند از پکیج های آفلاین جلوتر باشد. هزینه بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی برای سال ۱۴۰۲ در تیرماه حدود ۸ میلیون در نظر گرفته شده است که شامل خدمات زیر است:

  • کلاس های سالیانه
  • کلاس های نکته و تست جمع بندی
  • کلاس های شب امتحانی
  • کلاس های تست طلایی
  • کلاس های دوپینگ کمربند مشکی
  • آزمون های الکترونیکی ماز
بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی

پکیج آموزشی ماز چه امکاناتی را بیشتر در کلاس های انلاین فراهم میکند؟

از نظر کلاس های آموزشی، ماز با امکانات زیادی که فراهم کرده است توانسته توجه داوطلبان را به خود جلب کند اما اگر بخواهیم رتبه بندی بر اساس مجموعه های ارائه دهنده پکیج های کنکور داشته باشیم، بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی ماز و سایر مجموعه های خوب برای کلاس های آنلاین کنکور به ترتیب اوج، سکو، حرف آخر و کنکور آسان است خواهد بود. چرا؟ اولا میزان خدمات ارائه شده در پکیج های کنکور ماز برای رشته تجربی را باید مشاهده کنید:

  • پنل های اختصاصی ویژه تکالیف و رفع اشکال توسط رتبه های برتر و دستیاران اساتید
  • آزمون های برنامه ریزی شده کلاسی در کنار آزمون های بودجه بندی شده ماز به صورت چند هفته یکبار
  • جزوات تخصصی و برنامه ریزی و بودجه بندی شده با مشاوران مجموعه
  • پشتیبانی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۴
  • بارگزاری فایل کلاس ها در پنل ویژه دانش آموزی برای مشاهده بدون محدودیت تا روز کنکور
  • امکان گفتگوی تعاملی استاد و دانش آموزان در ین کلاس های آنلاین
  • هماهنگی پیشروی کلاس ها با بودجه بندی آزمون های آزمایشی ماز
برنامه کلاس های آنلاین ماز

بهترین پکیج کنکور ریاضی برای سال ۱۴۰۳

شاید اسم بهترین پکیج کنکور ریاضی کمتر شنیده شده باشد اما باتوجه به بازخوردی که از داوطلبان تا به امروز داشته ایم، مجموعه آموزشی سکو بهترین انتخابی بوده است که داوطلبان کنکور ریاضی داشته اند. علت قوی تر بودن پکیج هی آموزشی سکو برای رشته ریاضی اساتیدش هستند. استاد های فیزیک و ریاضی مجموعه سکو اساتید قوی تری هستند ولی در درس زیست نمیشه خیلی روی پکیج آموزشی کنکور سکو حساب کرد.

مثلا استاد مهیار مولایی و سهند مرادخواه که دوتا از غول های فیزیک و ریاضی کنکور هستند و هردو جزو رتبه های برتر کنکور ریاضی بوده اند در مجموعه سکو فعالیت میکنند و ویدئو های اموزشی خود را در اختیار داوطلبان قرار میدهند. همانطور که گفتیم مولفه های انتخاب بهترین پکیج های کنکور را در هریک از این مجموعه ها بررسی کرده ایم و باتوجه به جمع بندی نهایی درباره انتخاب کلاس های آنلاین کنکور به شما مشاوره میدهیم.

مجموعه سکو تقریبا همه مولفه های بهترین پکیج کنکور ریاضی را دارد با این تفاوت که با کمک گرفتن از اساتید با استعداد و فعال اما بدون حاشیه توانسته قیمت خود را به حداقل برساند. این نکته شاید برای بسیاری از داوطلبان منفی محسوب شود و برخی از داوطلبان به علت قیمت ارزان تر دوره های آموزشی سکو این مجموعه را انتخاب کنند.

اما همانطور که در ابتدا درباره ویژگی های مهم برای انتخاب پکیج های کنکور اشاره کردیم، نمایش اساتید برتر کنکور در ویدئو های آموزشی دلیل بر بهترین بودن آن نیست و باید به خدمات ارائه شده توجه داشته باشید.

پکیج های سکو برای داوطلبان چه امکاناتی فراهم کرده است؟

مهمترین بخش جلسات رفع اشکال رایگان، کلاس های شب امتحان رایگان، کتاب جامع درسنامه و خلاصه نویسی و تست و پشتیبانی و با ثبت نام پکیج های کنکور سکو از مشاور و پشتیبانانی میتوانند بهره مند شوند که به صورت روزانه پیگیر فعالیت های تحصیلی داوطلبان هستند.

کلاس های آنلاین کنکور سکو بجز برگزاری آنلاین به صورت لوح های فشرده آفلاین و ضبط شده هم در اختیار داوطلبان قرار میگیرد تا بدون نگرانی درباره شرایط اینترنت از آن ها استفاده کنید. دی وی دی های کنکور سکو با کیفیت full HD در اختیار داوطلبان قرار میگیرد و از مباحث بودجه بندی شده برای هر هفته آزمون های درس به درس و مبحثی و جاممع نیز گرفته میشود.

قیمت فوق ارزان پکیج های سکو را میتوانید حتی با هزینه کمتر از ماهی ۱۰۰ هزار تومان هم در اختیار داشت باشید و این یعنی فراهم شدن فرصت طلایی یادگیری برای همه اقشار داوطلبان.

باوجود همه این ویژگی های مثبت برای داوطلبان کنکور تجربی سکو را پیشنهاد نمیکنیم ولی داوطلبان انسانی هم باتوجه به اساتید برجسته ای که برای دروس تخصصی انسانی مثل عربی و ادبیات در نظر گرفته شده است میتوانند پکیج های کنکور سکو را به عنوان یک انتخاب متوسط و “کاچی به از هیچی” در نظر بگیرند.

بهترین پکیج های کنکور انسانی چی؟

پکیج مجموعه آموزشی اوج یادگیری میتواند برای گروه آموزشی انسانی انتخاب خوبی باشد. نباید هرگز تفاوت میان دروس رشته انسانی و ریاضی و تجربی را نادیده گرفت. از طرفی رشته انسانی همیشه مورد ظلم هم واقع شده است. اما گروه آموزشی اوج از اساتیدی مثل استاد جوکار برای تدریس عربی کنکور انسانی به صورت آنلاین استفاده کرده است که اهمیت مجموعه را به این رشته نشان میدهد.

ضمنا با خرید پکیج کامل کلاس های آنلاین کنکور انسانی، این مجموعه متعهد به ارائه خدمات مشاوره ای و پشتیبانی نیز میشود. همچنین یک حرکت خفن برای انسانی ها پکیج کلاس خصوصی است که میتواند بسیار کمک کننده باشد. هرچند کلاس های خصوصی در همه آموزشگاه های برتر کنکور برای داوطلبان ارائه میشود، اما پکیج کلاس های آنلاین خصوصی واقعا نو آوری بود که مجموعه اوج یادگیری برای داوطلبان رشته انسانی ارائه کرده است.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا