پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های گاج

برنامه ریزی کنکور 1402 براساس آزمون های گاج

کنکور 1402 گاج

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله سعی شده ااست در مورد برنامه ریزی کنکور 1402 گاج اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار دهیم. آنچه میخوانید به شما کمک میکند روند انجام برنامه کنکور گاج را درک کنید و برای باقی سال تحصیلی براساس بودجه بندی آزمون های آزمایشی گاج تصمیم گیری کنید. پیش از هرچیز درباره برنامه ریزی آزمون های گاج توضیح مختصری در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آزمون های گاج هر دو هفته یک بار برگزار می شود و داوطلبان برای گرفتن نتیجه در آزمون های گاج باید برنامه کنکور گاج را دنبال کنند. داوطلبان برای رسیدن به هدف های بلند مدت خود یعنی کنکور سراسری و قبولی در رشته مورد نظر باید با برنامه های مشخصی پیش روند. برنامه ریزی برای کنکور براساس آزمون های گاج 1401-1402 چند بخش دارند.

  • برنامه روزانه
  • برنامه هفتگی
  • برنامه دو هفته یک بار ( برای رسیدن به سرفصل آزمون )
  • برنامه رسیدن به زمان جمع بندی ها ( ماهانه و فصل به فصل )
  • برنامه سالانه و آمادگی برای کنکور (که همان هدف گذاری بلند مدت است)

برای برنامه ریزی نیازمند اصول و قوانینی هستیم تا به موفقیت دست پیدا کنیم که به کمک مشاوره کنکور سراسری میتوانید این رموز را شناسایی و به آنها عمل کنید. با تیم مشاوره تحصیلی کنکور سراسری آکو همراه باشید.

برنامه ریزی آزمون های گاج و کنکور 1402 گاج

اصول برنامه ریزی کنکور 1402 گاج

برای داشتن یک برنامه ریزی دقیق برای کنکور 1402 در اولین قدم باید واقع بین باشید و به دور از هر گونه هیجانات و اعمال احساسی ، برنامه ریزی را انجام بدهید! مثلا اگر برای برنامه ریزی آزمون های گاج رشته تجربی میخواهید هدف گذاری کنید، به فکر خواندن و تست زدن سه فصل زیست در یک روز نباشید.

بهتر است در برنامه کنکور گاج منطقی بوده و بر اساس توانایی های خود برنامه مطالعاتی خود را تنظیم کنید .

جوانب و شرایط را بسنجید و بر اساس آن ها برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت خود را تعیین کنید. برنامه ها شامل برنامه های هفتگی، دو هفته ای، ماهیانه و سالانه هستند که باید مطابق با سطح توانایی ذهنی و بدنی خود دانش آموز و البته در صورت نیاز براساس برنامه کنکور گاج برنامه ریزی شود.

در برنامه ریزی آزمون های گاج مدیریت زمان را رعایت کنید و برای درس های دشوار ، زمان بیشتری اختصاص بدهید. تعادل میان دروس اختصاصی و عمومی را رعایت کنید.

نکته بعدی داشتن ایستگاه های جبرانی و مرور است که باید حتما در برنامه خود قرار بدهید. زمان و مکان مطالعه را در برنامه ریزی خود مد نظر داشته باشید و از تاثیر ورزش بر درس خواندن غافل نشوید.

بهتر است در هر روز از برنامه مطالعاتی ، سه درس اختصاصی و دو درس عمومی را مطالعه کنید.برنامه مطالعاتی برای کنکور 1401 گاج تجربی در جدول زیر برای شما آورده شده است.

برنامه ریزی آزمون های گاج تجربی 1402

موفقیت در کنکور تجربی 1402 یک اتفاق نیست! مطمئن باشید که برنامه ریزی برای رتبه برتر کنکور شدن، به کمک آزمون های آزمایشی ممکن است. مثلا آزمون های آزمایشی قلمچی در میان داوطلبان کنکور تجربی طرفداران زیادی دارد ، این درحالی است که برای کنکور تجربی استفاده از آزمون های ماز نیز بسیار پیشنهاد شده است.

برنامه ریزی آزمون های گاج تجربی

برنامه ریزی کنکور انسانی 1402 براساس آزمون های گاج

برنامه ریزی براساس برنامه ی راهبردی گاج برای دانش آموزانی که می خواهند در کنکور 1402 شرکت کنند بدین صورت است که از مهر ماه تا دی ماه مطالب نیم سال اول دوازدهم را مطالعه می کنند و درکنار برنامه ریزی برای کنکور 1402 انسانی، نیم سال اول دوازدهم و دروس دهم باهم پیش میروند.

در دی ماه آزمون جمع بندی از سال دهم و نیم سال اول سال دوازدهم در برنامه کنکور گاج برگزار خواهد شد. بنابراین تا دی ماه باید دوازدهم و دهم را جمع بندی کرده باشید. برای کنکور 1402 گاج از  دی ماه تا فروردین ماه پیشروی نیمی از نیم سال دوم سال دوازدهم به همراه مطالعه ی سسال یازدهم می باشد.

برنامه ریزی کنکور 1402 انسانی گاج

در فروردین ماه ایستگاه جبرانی جمع بندی سال دهم و یازدهم به همراه ایستگاه جبرانی نیم سال اول دوازدهم در برنامه ریزی کنکور 1402 گاج وجود دارد.

برنامه ریزی آزمون های گاج در ار

دیبهشت ماه به اتمام نیم سال دوم می پردازد در کنار موضوعی خواندن مباحث پایه در خرداد و تیرماه نیز به جمع بندی کل کتاب ها اختصاص پیدا کرده است.

برنامه ریزی تخصصی کنکور انسانی 1402

برنامه ریزی کنکور ریاضی 1402 براساس آزمون های گاج

برنامه ریزی براساس برنامه  راهبردی موسسه آزمون های آزمایشی گاج دانش آموزانی که می خواهند در کنکور 1402 ریاضی شرکت کنند بدین صورت است که از مهر ماه تا دی ماه مطالب نیم سال اول دوازدهم را مطالعه می کنند. در برنامه آزمون های گاج تا دی ماه برنامه ریزی همراه مطالعه ی سال دهم نیز هست.

در دی ماه آزمون جمع بندی گاج از سال دهم و نیم سال اول سال دوازدهم برگزار خواهد شد و در برنامه ریزی گاج 1401 از دی ماه تا فروردین ماه پیشروی نیمی از نیم سال دوم سال دوازدهم به همراه مطالعه سال یازدهم می باشد.

برنامه ریزی کنکور 1402 گاج

در فروردین ماه ایستگاه جبرانی جمع بندی سال دهم و یازدهم به همراه ایستگاه جبرانی نیم سال اول دوازدهم در برنامه ریزی کنکور گاج وجود دارد که به صورت تخصصی در اردیبهشت ماه به اتمام نیم سال دوم می پردازد در کنار موضوعی خواندن مباحث پایه در خرداد و تیرماه نیز به جمع بندی کل کتاب ها اختصاص پیدا کرده است.

مشاوره کنکور سراسری آکو

با کمک تیم مشاوره آکو و شرکت در کلاس آمادگی کنکور ، شما می توانید برنامه مطالعاتی مناسب با وضعیت خودتان را با توجه به سطح درسیتان دریافت کنید، و هر هفته آزمون هایی از مطالبی که خواندید بدهید. اگر میخواهید برنامه کنکور گاج را برای خودتان انتخاب کنید، مشاوره کنکور سراسری آکو میتواند در این مسیر همراه شما باشد.

برای دریافت مشاوره قبولی کنکور و شرکت در کلاس کنکور با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو سوالات مشاوره ای خود را بپرسید.

سایت پرسش و پاسخ کنکوری آکو

برنامه ریزی کنور 1402 براساس آزمون های گاج چگونه است؟

در بودجه بندی های آزمون گاج برای کنکور 1402 باید تا دی ماه نیم سال اول دوازدهم و تقریبا کل پایه دهم را تکمیل کنید. در کنار آن برای دانش آموزان قوی تر میتوان برنامه شروع دروس یازدهم را نیز در نظر داشت.

برنامه ریزی آزمون گاج 1402برای کنکور تجربی چگونه است؟

در برنامه ریزی روزانه برای کنکور 1402 تجربی را در سایت آکو مشاهده کنید.

برنامه ریزی آزمون های گاج کنکور انسانی چگونه است؟

دروس تخصصی کنکور انسانی بیشتر از سایر رشته های نظری است پس برای موفقیت در کنکور انسانی 1402 حتی با وجود آزمون های آزمایشی گاج میبایست وقتمان را تا حد بیشتری برای دروس تخصصی اختصاص دهیم.

برنامه ریزی کنکور ریاضی 1402 گاج با تیم مشاوره کنکور سراسری چگونه است؟

مشاور باید بداند نقاط ضعف و قدرت شما چیست و برنامه ریزی شما را بر همین اساس بچیند. شاید لازم باشد بعضی از بخش های آزمون حذف شود یا اصلا در کنکور هم بیخیال آن مباحث شود! پس از مشاوره کنکور سراسری کمک بگیرید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا