پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

مهدی یحیوی استاد فیزیک کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۵/۵ - (۱ امتیاز)

مهدی یحیوی یکی از استادهای فیزیک کنکور است که قصد داریم تا در این مقاله درباره این استاد بزرگ صحبت کرده و استاد مهدی یحیوی را بیش تر بشناسیم. بنابراین اگر می خواهید با بهترین استاد فیزیک کنکور و شیوه تدریس آن آشنا شوید تا انتهای مقاله همراه تیم آکو باشید.

استاد فیزیک کنکور مهدی یحیوی

استاد و مهندس مهدی یحیوی فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف می باشد. استاد یحیوی متولد سال ۱۳۵۹ از تهران است و بیش از ۲۰ سال است که در زمینه تدریس فیزیک کنکور و تالیف کتاب های کمک آموزشی فیزیک فعالیت می کند.

3 1

سابقه کار پربار استاد یحیوی ایشان را به یکی از بهترین استادهای فیزیک کنکور تبدیل کرده است. در حال حاضر ایشان در آموزشگاه های معتبر کشور و مراکز آموزشی به تدریس فیزیک کنکوری مشغول هستند و یکی از اعضای بنیاد ملی نخبگان کشور نیز می باشند. همچنین به عنوان یکی از اساتید موسسه گروه آموزشی تام لند نیز می باشند.

سوابق تدریسی و تالیفی مهدی یحیوی

مهدی یحیوی رتبه ۳۰ کنکور سراسری بوده اند و حالا بسیاری از رتبه های تک رقمی و دورقمی کنکور کشور دانش آموزان این استاد بزرگ هستند. در ادامه سوابق تدریسی ایشان را مشاهده می کنید:

  • تدریس فیزیک کنکور در مدارس و آموزشگاه های سراسر کشور مانند تهران, کرج, اهواز, اصفهان و …
  • مولف و مدرس کتاب ها و محصولات آموزشی ونوس
  • کارشناس برنامه های مسیر برتر, صدا و سیما, فرصت برابر
  • رتبه های برتر ۱۴۰۱: رتبه ۱۷, رتبه ۴۰, رتبه ۷۲, رتبه ۱۸۲, رتبه ۴۴۵
  • تدریس در موسسه تام لند
  • شرکت در همایش های فیزیک در شهرهای مختلف کشور

کتاب هایی که به تالیف استاد مهدی یحیوی هستند:

  • جزوه فیزیک پایه استاد مهدی یحیوی به قیمت ۲۲۰ هزار تومان
  • جزوه فیزیک دوازدهم استاد مهدی یحیوی به قیمت ۲۳۰ هزار تومان
  • پک جزوات فیزیک پایه و فیزیک دوازدهم استاد مهدی یحیوی به قیمت ۴۲۰ هزار تومان

تحلیل کلاس های استاد مهدی یحیوی

در یان بخش می خواهیم نحوه تدریس استاد مهدی یحیوی و کلاس های ایشان را بررسی کنیم. شیوه تدریس استاد فیزیک آقای یحیوی به گونه ای است که باعث خستگی نمی شود و سعی می کنند تا تدریس بصورت یکنواخت نبوده و برای دانش آموزان جذاب باشد.

یکی از ویژگی های استاد مهدی یحیوی تسلط کامل ایشان به مباحث درسی است. این تسلط بر مطالب درسی و مفهومات عمیق آن مهدی یحیوی را به یکی از بهترین استاد فیزیزک کنکور تبدی کرده است. همانطور که اشاره کردیم ایشان در موسسه ناملند تدریس می کنند.

ایشان در این موسسه با استفاده از امکانات آموزشی مناسب به حل تست ها می پردازد و اکثر تست ها را با رسم شکل حل می کنند. مهدی یحیوی از آن اساتیدی است که خارج از کتاب درسی آموزش نمی دهد و آموزشات آن مطابق با جدیدترین ورژن کتاب درسی است. سطح تدریسشان هم متوسط است و گاهی اوقات آموزش رو به سطح سخت است.

2 1

از نظر ارتباط استاد مهدی یحیوی با دانش آموزان می توان گفت که ارتباط خوبی را می توانند با دانش آموزان خود داشته باشند. در حین تدریس به سوالات و اشکالات دانش آموزان می پردازند و در آموزش های آنلاین افراد می توانند سوالاات خود را در کامنت ها بپرسند. ایشان در اسرع وقت به این سوالات جواب می دهند. همچنین سرعت تدریس مهدی یحیوی به گونه ای است که همه دانش آموزان چه آن هایی که سرعت بییش تری دارند و چه آن هایی که سرعت کم تری دارند, بتوانند با سرعت آموزش کلاس درسی پیش بروند.

راه های دسترسی به استاد مهدی یحیوی

همانطور که می دانید فضای اجتماعی اینستاگرام در دنیای مدرن امروزی بسیار محبوب است و بسیاری از افراد برای کسب و کار خود, ارتباط بهتر و مستقیم تر با مشتری و یا دیده شدن نمونه کارهایشان در این فضا فعالیت می کنند. مخصوصا اساتید کنکوری ارتباط در فضای اجتماعی فعالیت می کنند و این باعث میشود تا دانش آموزان بهتر بتوانند آن ها را بشناسند.

استاد مهدی یحیوی نیز یکی از اساتیدی است که فعالیت خوبی را در اینستاگرام شخصی خودش پیش گرفته و مطالب مختلفی را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد. برای مثال علاوه بر حل و تشریح نکته ها و تست های کنکوری, مطالب جالب و جذاب غیر درسی هم در اینستاگرام این استاد فیزیک کنکور دیده می شود. نکات و مطالبی که در کلاس های درسیشان گفته نمی شود مانند افزایش تمرکز , معرفی دانشمندان بزرگی که معلولیت جسمی داشتند, جملات انگیزشی از بزرگان تاریخ, نوابغی که عاشق قهوه بودند و بسیاری دیگر از مطالب مفید و کوتاه را می توانید در فضای شخصی ایشان بیابید.

  • پیشنهاد می کنیم برای دیدن این مطالب به صفحه ایشان به آدرس mehdi_yahyavii سر بزنید.

مقایسه مهدی یحیوی و محمد نوکنده

اگر به دنبال یک استاد فیزیک کنکور خوب هستید استاد محمد نوکنده هم می تواند گزینه مناسبی باشد. در این قسمت قصد داریم تا دو تا از بهترین استاد های فیزیک کنکور را باهم مقایسه کنیم. آقای نوکنده هم فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف در رشته کارشناسی مهندسی بیوتکنولوژی هستند.

آقای نوکنده هم از بهترین استادهای فیزیک کنکوری هستند که در بهترین مراکز تدریس فیزیک را انجام می دهند. دو تا از معروف ترین مراکز آموزش کنکوری که ایشان در آن ها فعالیت می کنند آموزشگاه آنلاین کلاسینو و انتشارات خیلی سبز می باشد. استاد نوکنده هم مانند استاد یحیوی تسلط کاملی به مباحث درسی دارند و کمتر پیش می آید که به مسائل خارج از درس بپردازند. سابقه تدریس استاد نوکنده ۲۵ سال است و مولف کتاب های اندیشه فائق, خیلی سبز و تخته سیاه می باشند.

مقایسه محمد نوکنده و مهدی یحیویی

می توان گفت که استاد نوکنده در مقایسه با استاد یحیوی تست های مشابه تست های کنکور را بیش تر هستند را حل می کنند. استاد نوکنده میزان جدیت بیش تری در کلاس های فیزیک کنکور دارند و در مقایسه با استاد یحیوی کم تر می توانند ارتباط صمیمانه تری با دانش اموزان برقرار کنند. همچنین می توان گفت که کلاس های استاد یحیوی تقریبا می تواند برای همه دانش آموزان مفید باشد ولی کلاس های استاد نوکنده سطح پیچیدگی و سختی بیش تری دارند و برای بچه هایی که خیلی در درس فیزیک قوی نیستند کلاس هایشان مفید نخواهد بود.

مشاوره تحصیلی آکو

داشتن یک استاد باتجربه کنکوری لزوما شرط موفقیت در کنکور نیست اما نمی توان تاثیر زیادی که یک استاد کاربلد دارد را نادیده گرفت. اگر در درس فیزیک ضعیف هستید و یا برای حل نکات و تست ها می خواهید در کلاس های فیزیک کنکور شرکت کنید, مقاله های معرفی بهترین استاد فیزیک کنکور آقای علیرضا عربشاهی و مهدی باباخانی را نیز مطالعه کنید.

برای دیدن مطالب درسی و کنکوری به اینستاگرام آکو سر بزنید.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا